Bekijk volle/desktop versie : Wat zou jij doen als je ontdekt dat je meid/jongen vreemd is gegaan



Pagina's : [1] 2

27-10-2004, 00:06
zou jij het diegene vergeven
als die smeekt om vergiffenis en het nooit meer te doen
omdat je zoveel van die gene houdt

of zou je een tijdje effe uit elkaar gaan voor meer ruimte en dan weer fris opnieuw beginnen

of zou je totaal anders kijken tegen die persoon en dat is vol met haat

27-10-2004, 00:12


hij mag van mij vertrekken en hoef hem nooit meer te zien.... en ja iedereen verdiendt een 2de kans maar als het hier om gaat niet nee

27-10-2004, 00:21
maar als je nachtenlang wakker ligt
met het idee dat je hem mist en zoveel van hem houdt
en dat je toch vindt een 2e kans

voor de liefde

wat doe je dan

blijf je hard of geef je het een duwtje

27-10-2004, 00:23
ik zou dan weten dat ik de verkeerde keus heb gemaakt

27-10-2004, 00:25



Citaat door KI_kracht:
ik zou dan weten dat ik de verkeerde keus heb gemaakt
maar het kan ook gewoon een stomme domme fout zijn geweest
die jij ook had kunnen maken
dan had je ook zo graag gewild om vergeven te worden

of niet soms???

of is het dan nog ook een verkeerde keuze??

27-10-2004, 00:30

Citaat door misstitouan:
Hy meid,

Ik vind het moeilijk om te zeggen maar bedriegen is zo weer zo fout!
Maar jammer genoeg zijn er nu eenmaal mensen die er verslaafd aan zijn,ik persoonlijk vind het echt een ernstige ziekten.
Ik heb het nu dan over de mannen,ik ben er zeker van overtuigd dat geen enkele man zijn meisje vrouw trouw is.
Op een paar soort na dan en dat zijn die zeer heftige gelovigen,die echt de islam volgen.
Ik zal het me kerel wel vergeven maar alleen als ik ervan overtuigd ben dat het hem echt spijt.
Het ligt er trouwens ook aan hoe lang je een relatie hebt,is het maar heel kort ja dan ben ik er ook gauw klaar mee.

groetjes
kijk dit is gewoon echt helemaal hoe ik er ook over denk

klopt het is gewoon een vieze ziekte
jammer genoeg gebeurt dit dagelijks
en misschien ook bij jezelf zonder dat je het door hebt weet je

maar jahh ik zou het wel vergeven hebben als ik er ook echt van overtuigd ben dat die het nooit never meer doet

27-10-2004, 01:20

Citaat door FRENCHKISS:
maar het kan ook gewoon een stomme domme fout zijn geweest
die jij ook had kunnen maken
dan had je ook zo graag gewild om vergeven te worden

of niet soms???

of is het dan nog ook een verkeerde keuze??
Vreemd gaan is geen stomme domme fout. Mensen die vreemd gaan doen dat met hun volle verstand. Ze weten wat de gevolgen kunnen zijn. Vreemd gaan is bij mij direct uit. Of je nou 1 dag of 10 jaar bij elkaar bent. Op het moment van vreemdgaan had hij/zij schijt aan jou. Dan moet je ook schijt aan hem hebben. F.uck al die bullshit over dat hij oprecht spijt moet hebben en dat hij moet beloven dat hij z'n leven verbetert. Gewoon de deur uitschoppen die hap!

27-10-2004, 01:43

Citaat door KRINGLOPER:
Vreemd gaan is geen stomme domme fout. Mensen die vreemd gaan doen dat met hun volle verstand. Ze weten wat de gevolgen kunnen zijn. Vreemd gaan is bij direct uit. Of je nou 1 dag of 10 jaar bij elkaar bent. Op het moment van vreemdgaan had hij/zij schijt aan jou. Dan moet je ook schijt aan hem hebben. F.uck al die bullshit over dat hij oprecht spijt moet hebben en dat hij moet beloven dat hij z'n leven verbeter. Gewoon de deur uitschoppen die hap!
wallah je hebt 100000000000000000% GELIJK!!!! i've been there, done that!!!! neeeeee een kans? niemand verdient een kans als hij jou heeft bedrogen... zelfs al hou je nog zoveel van hem, vanaf het moment dat hij is vreemdgegaan vermindert de liefde , het neemt echt af, ik spreek uit ervaring. la walou, als hij een bedrieger is, dan mag hij gaan, naar de maan, met een banaan, HEB JE DAT VERSTAAN!!!! almasgoet jeik haidak, te mchi m3a bnat agrin ewa bqa temma bla materja3................ik red het wel in mijn eentje .....




27-10-2004, 01:47
Vragen of ze mee wilt doen

27-10-2004, 18:14
jahh dats wel waar de liefde verandert wel plotseling

maarre toch kan ik niet zo hard zijn om de deur te wijzen

misschien wel op dat moment
maar ik denk wanneer er een paar weken voorbij gaan
dat het gevoel van missen toch wel sterker gaat worden
en dat wil je trug krabbelen

27-10-2004, 18:17
dan is die persoon mij niet meer waard

27-10-2004, 18:19
Woelah, woelah, woelah dan zweer ik het dat hij er nie levend vanaf komt !!
Maar gelukkig heb ik geen vriendje & kan ook niemand mij bedriegen

27-10-2004, 20:06



Citaat door Clitcorrector:
dus ik mag niet vreemdgaan?
jij mag doen wat je wil....



27-10-2004, 20:35

Citaat door FRENCHKISS:
zou jij het diegene vergeven
als die smeekt om vergiffenis en het nooit meer te doen
omdat je zoveel van die gene houdt

of zou je een tijdje effe uit elkaar gaan voor meer ruimte en dan weer fris opnieuw beginnen

of zou je totaal anders kijken tegen die persoon en dat is vol met haat
WAT DACHT JE VAN DUMPEN

27-10-2004, 21:43
ik zou hem niet vergeven nee, ik zou wel willen weten waarom hij dat deed en of ik hem iets te kort deed.
maar dan mag hij bij haar blijven........
ik kan veeel vergeven maar als het hier om gaat niet nee

Pagina's : [1] 2