Bekijk volle/desktop versie : Wat moet ik doen mensen ik wete het echt niet meer! DRINGENT



30-08-2011, 03:03
sellaam oe3lijkoem

Ik weet echt niet meer wat ik moet doen!
Ik heb mijn schoonmoeder al een jaar niet meer gezien door hele erge dingen die ze heeft veroorzaakt!
mijn man en ik zijn nu net een jaartje getrouwd en voor de bruiloft heb ik geen contact meer met haar gehad.
ze heeft alles verpest van de bruiloft tot ons huwelijk als het aan haar lag.
voor de bruiloft heb ik besloten om niet meer bij haar over de vloer te komen omdat ik daar gewoon weg niet welkom ben.
voorheen was ik de perfecte schoondochter die ze maar kon wensen maar toen de bruiloft aan brak veranderde ze in een monster.
mijn ouders hebben alle contact verbroken door alle dingen die ze heeft gedaan en gezegt.
ook heeft ze mijn man mentaal kapot gemaakt al sinds zijn vader is overleden.
ze heeft een jaloersie als haar kinderen gaan trouwen en doet er alles aan om hun huwlijk kapot te maken!
er zijn al 3 kinderen van haar gescheiden en zij wil dat wij de volgende zijn.
mijn man gaat met tegenzin naar zijn moeder omdat ze altijd problemen veroorzaakt.
voor het contact verbroken was ben ik altijd alsnog naar haar toe geweest omdat het toch de moeder van mijn man was maar als ik daar kwam ging ze gewoon weg ineens of liep ze naar boven en bleef daar.
min schoonzus die in het complot zit die groet mij niet eens als ik haar ergens tegen kom dan loopt ze me gewoon voorbij alsof ik niets ben.
ik ben daar kortom niet welkom.

Zij zijn ook veel met sihr bezig, en dat is ook de belangrijkste redenen dat ik er klaar mee was.

er speelt zo veel dat mensen die alles weten zeggen dat je dara nog over na denkt!

Maar nu is el3ied aangebroken.
Ik twijfel heel erg of ik moet gaan maar ik wil gewoon niet en dan heb ik het niet over mijn trots maar omdat ik gewoon niet welkom ben.
ik wil niet dat mijn el3ied verpest word omdat ze me die dag weer kwetst.

wat moet ik doen?

30-08-2011, 03:25


Jouw man is degene die verplichtingen heeft tegenover zijn moeder, jij hebt die verplichtingen niet tegenover haar, het is je schoonmoeder. Zolang jij je man er maar niet van weerhoudt om te gaan. Zo zie ik het.

30-08-2011, 03:32
Nee ik dwing mijn man juist heel vaak om te gaan omdat hij het zover mogelijk uitstelde!!!!
Al haar kinderen stellen het trouwens tot het laatst uit.
Mijn man zei tegen mij dat hij het beste vind dat ik niet langs ga omdat het geen zin heeft, hij steunt mij elhamdoulillah wel in alles omdat hij met zn eigen ogen alles heeft gezien.

Ik heb altijd geprobeerd om ondanks alle pijn die ze me aangedaan heeft het contact wel te behouden maar het kwam maar van een kant en werd niet gewaardeerd.

30-08-2011, 12:25
Ik zou niet gaan al zou het alleen maar zijn omdat ze zich met sihr praktijken bezighouden. Daarbij iemand die een man en vrouw uit elkaar wil halen is net een shaytaan. Verbaast me dat je nog twijfelt eerlijk gezegt.

01-09-2011, 14:33


asalam aleikoem zuster de mens heeft 10.000 problemen met mensen,innerlijk,zwakheden enz enz. maar eigenlijk zijn die 10.000 problemen 1 probleem,de denkwijz van de mens als iemand zn denkwijze veranderd dan veranderen de 10.000 problemen.de mensen rennen net als een hond achter zn staart.het enigste wat het zelfde is gebleven door de eeuwen heen is verandering.bij alles wat je doet vraag je af is het wijsheid?wees de wijste in een situatie als iemand je wil raken,laat nix je raken want als de mensen zien dat het effect heeft dan blijven ze je kwetsen maar als ze zien dat het geen effect heeft houden ze in de loop der tijd op want het draait om de emotie die jullie geven.met gods wil komt alles goed voor jullie