Bekijk volle/desktop versie : Geldtransport verliest kistje met geld op A2 BEEK



29-08-2011, 12:49


Geldtransport verliest kistje met geld op A2 BEEK - Een geldtransportwagen heeft maandagochtend om 10.15 uur op de A2 bij Beek (Limburg) een kistje met geld verloren. Het kistje viel uit de auto toen door nog onbekende oorzaak een deur van de transportwagen openging. Het kistje brak open toen het op het wegdek viel en een achteropkomende auto er overheen reed, maakte de politie bekend.


Een onbekend aantal automobilisten 'hielp' met het zoeken naar het geld, voegde de woordvoerster van de politie hieraan toe. Het 'regende' volgens haar even bankbiljetten. Het wegdek was bezaaid met briefjes van 50, 20 en 10 euro. Het inzamelen van het geld ging razendsnel.

Door zoekende automobilisten kwam het verkeer tijdelijk tot stilstand. Onbekend is of en hoeveel geld zij aan het transportbedrijf of de politie hebben teruggegeven. De zoekactie leidde niet tot ongelukken.

De politie kon niet zeggen hoeveel geld er in de cassette zat. Wel wees de woordvoerster erop dat het meenemen van het geld gelijkstaat aan verduistering en strafbaar is.

dit overkomt mij dus nooit jammer genoeg

29-08-2011, 14:52


Nederland wordt langzaam een bananen republiek dankzij de tokkies. Geld dat niet van jouw is moet je met poten van afblijven.

Kijk die tokkies graaien, TFOE IBENIADAM

http://nos.nl/video/268257-graaien-bij-de-geldauto.html

29-08-2011, 15:35

Citaat door Stranger:
Ze helpen toch met oprapen?
En ze rijden er dan mee vandoor om het netjes bij het politie bureau aan te geven

29-08-2011, 15:49

Citaat door rbatyboy:
WTF is dit nou weer :S dat geld kun je niet mer achterhalen, die mensen zijn rijk geworden (tenzij de cameraman scherp beeld heeft van iedereen...)
Is gewoon diefstal

29-08-2011, 15:59



Citaat door rbatyboy:
Het gaat erom dat je er niet achterkomt, is dat moeilijk te begrijpen? Stel ik heb een 50 euro en ik betaal het af in albertheijn... Wat dan? En door de nieuws berichten weet ik ZEKER dat het goed geld is... Begrijp je :S
En dan? Allah ziet alles, je kan ook heel makkelijk dingen stelen in de albert heijn zonder dat iemand wat ziet, maakt dat het er beter op??

29-08-2011, 16:09

Citaat door rbatyboy:
Allah ook voor hans en ingrid? Volgens mij zag ik geen 1 buitenlander grijpen (op die blanke belg na)...
Ja ook voor hun, denk je dat zij soort van vrijbrief hebben

29-08-2011, 16:14

Citaat door rbatyboy:
Ga dat maar aan hun vertellen...
Dat is een ander probleem

29-08-2011, 16:49
Nu valt er ne keer letterlijk en figuurlijk (heeeeel veeeeeeeeeel) geld te rapen en waar was ik???


Ik heb ne keer 30euro gevonden op straat,ik zal me dan maar met die gedachte troosten.

29-08-2011, 16:51

Citaat door KEKEKEKEKE:
Nederland wordt langzaam een bananen republiek dankzij de tokkies. Geld dat niet van jouw is moet je met poten van afblijven.
Kijk die tokkies graaien, TFOE IBENIADAM

http://nos.nl/video/268257-graaien-bij-de-geldauto.html
Ze3ma in marokko of welk land dan ook was dit anders geweest wella?
jij bent een rare man wollah

29-08-2011, 16:52
Jammer hoor... ik ben altijd op de verkeerde plek als dit soort dingen gebeuren

29-08-2011, 16:53

Citaat door KEKEKEKEKE:
Nederland wordt langzaam een bananen republiek dankzij de tokkies. Geld dat niet van jouw is moet je met poten van afblijven.

Kijk die tokkies graaien, TFOE IBENIADAM

http://nos.nl/video/268257-graaien-bij-de-geldauto.html
Grappig

Maar je hebt volkomen gelijk: poten af van geld dat jou niet toebehoort!!

29-08-2011, 17:28

Citaat door KEKEKEKEKE:
Nederland wordt langzaam een bananen republiek dankzij de tokkies. Geld dat niet van jouw is moet je met poten van afblijven.

Kijk die tokkies graaien, TFOE IBENIADAM

http://nos.nl/video/268257-graaien-bij-de-geldauto.html
Je baalt er gewoon van dat jij er niet bij was...

29-08-2011, 17:46


wat je vind mag je houden....

29-08-2011, 18:41

Citaat door AKER3IE_TJE_II:


maar wat als het allemaal allochtonen waren... gelijk kamervragen..
Inderdaad, dan zou het op elke nieuwswebsite staan met 1000 reacties vol gescheld.