Bekijk volle/desktop versie : Palestijn hakt met mes in op bezoekers nachtclub Tel Aviv



29-08-2011, 10:20
Palestijn valt mensen aan in Tel Aviv
TEL AVIV - Een Palestijnse man heeft in de nacht van zondag op maandag acht mensen verwond in de Israëlische stad Tel Aviv. Dat heeft een politiewoordvoerster bekendgemaakt.

De man, een twintiger afkomstig uit Nablus de bezette Westelijke Jordaanoever, kaapte een taxi en reed daarmee naar een nachtclub. Hij stak de taxichauffeur en reed tegen een wegversperring van de politie aan. Daarna stapte hij uit de taxi en stak hij in op agenten en burgers. Een van de gewonden is er slecht aan toe.

De aanvaller raakte zelf ook gewond en is gearresteerd. Volgens de politie handelde hij uit nationalistische motieven.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/10443190/__Palestijn_valt_mensen_aan__.html?sn=buitenland

29-08-2011, 10:25


Een Palestijnse Christen?

29-08-2011, 12:46
Begrijpelijk als je misschien wel jemhele gezin bent verloren aan die zionisten I'm sorry, ik voel er helemaal niks bij.

29-08-2011, 12:47

Citaat door amoela87:
Begrijpelijk als je misschien wel jemhele gezin bent verloren aan die zionisten I'm sorry, ik voel er helemaal niks bij.
Typerend

29-08-2011, 15:06



Citaat door Frysk:
Palestijn valt mensen aan in Tel Aviv
TEL AVIV - Een Palestijnse man heeft in de nacht van zondag op maandag acht mensen verwond in de Israëlische stad Tel Aviv. Dat heeft een politiewoordvoerster bekendgemaakt.

De man, een twintiger afkomstig uit Nablus de bezette Westelijke Jordaanoever, kaapte een taxi en reed daarmee naar een nachtclub. Hij stak de taxichauffeur en reed tegen een wegversperring van de politie aan. Daarna stapte hij uit de taxi en stak hij in op agenten en burgers. Een van de gewonden is er slecht aan toe.

De aanvaller raakte zelf ook gewond en is gearresteerd. Volgens de politie handelde hij uit nationalistische motieven.

http://www.telegraaf.nl/buitenland/10443190/__Palestijn_valt_mensen_aan__.html?sn=buitenland
Een in het nauw gedreven kat maakt rare sprongen.

29-08-2011, 16:09
Een vrijheidsstrijder als je het mij vraagt. Tegen een bezetting mag je je met alle middelen verweren. Deed het verzet in Nederland ook tegen de bezetting door Nazi Duitsland.

29-08-2011, 17:44

Citaat door HannibalBarkas:
Een vrijheidsstrijder als je het mij vraagt. Tegen een bezetting mag je je met alle middelen verweren. Deed het verzet in Nederland ook tegen de bezetting door Nazi Duitsland.
Een verzet richt zich op militaire doelen, niet op kinderen die uit school komen of pubers in een nachtclub

dit is gewoon hun frustratie afreageren bereiken ze niks mee

enige wat Hamas en andere groepjes bereikt hebben is een muur, checkpoints en om maar niet te beginnen over de economische problemen

Zonder de VS hebben de palestijnen niks te eten.

29-08-2011, 18:00

Citaat door Orochimaru:
Een in het nauw gedreven kat maakt rare sprongen.
Inderdaad!

29-08-2011, 18:03

Citaat door khwarizmi:
Ik laat me juist niet hersenspoelen , dat komt omdat ik meestal niet naar hamas zenders kijk.

Zonder de arabische koppigheid was Palestina allang vrij. ik wil niet eens in discussie gaan...
voor de redelijke mensen; zoek maar eens even op wat de PA (palestijns autoriteit) jaarlijks krijgt aan internationale hulp

zonder deze hulp hadden palestijnen niets te eten , grappig om te zien hoe weinig mensen eigenlijk weten van de israel/palestina conflict maar er wel een mening over willen hebben.
meskien


dvd

29-08-2011, 18:13
Het verhaal is sterker dan de koffie..