Bekijk volle/desktop versie : Dries Mertens



Pagina's : [1] 2 3 4 5

28-08-2011, 19:16
Topscorer eredivisie

Is nu al 20 miljoen waard.
Anzhi heeft al contact gezocht met PSV voor volgend jaar

28-08-2011, 19:25


Weer een Belg topschutter in Nederland.

opvallend, de topschutter van vorig jaar ene bjorn vleminckx,staat na 5 wedstrijden nog altijd droog in Belgie.
de andere bulykin haalt zelfs het wedstrijdblad niet

derksen en co moeten balen want hun superspits matavz moet kabouter mertens en lantaarnpaal janko laten voorgaan

28-08-2011, 19:25
Hamdaoui lah ieh rahmoe.

28-08-2011, 19:30

Citaat door brownie74:
Weer een Belg topschutter in Nederland.

opvallend, de topschutter van vorig jaar ene bjorn vleminckx,staat na 5 wedstrijden nog altijd droog in Belgie.
de andere bulykin haalt zelfs het wedstrijdblad niet

derksen en co moeten balen want hun superspits matavz moet kabouter mertens en lantaarnpaal janko laten voorgaan
Ik snap het ook niet wat voor een rare competitie belgie is, want dan komt zo'n anderlecht naar ajax krijgen ze een pakslaag, terwijl ajax op hun beurt weer pakslaag krijgt van teams utrecht en ado etc

echt vaag

28-08-2011, 19:44


[QUOTE=_Mister_Riffi;99904321]Ik snap het ook niet wat voor een rare competitie belgie is, want dan komt zo'n anderlecht naar ajax krijgen ze een pakslaag, terwijl ajax op hun beurt weer pakslaag krijgt van teams utrecht en ado etc

echt vaag[/QUOTE
--------------------------------------------
anderlecht was vorig jaar zwak
we kregen zelfs een 5-1 rond de oren van een reserve elftal van standard.

dit jaar gaat het al veel beter zo hebben we hele goede wedstrijden gespeeld tegen benfica en psg
benfica schat ik hoger in dan ajax

28-08-2011, 19:48

Citaat door brownie74:
[QUOTE=_Mister_Riffi;99904321]Ik snap het ook niet wat voor een rare competitie belgie is, want dan komt zo'n anderlecht naar ajax krijgen ze een pakslaag, terwijl ajax op hun beurt weer pakslaag krijgt van teams utrecht en ado etc

echt vaag[/QUOTE
--------------------------------------------
anderlecht was vorig jaar zwak
we kregen zelfs een 5-1 rond de oren van een reserve elftal van standard.

dit jaar gaat het al veel beter zo hebben we hele goede wedstrijden gespeeld tegen benfica en psg
benfica schat ik hoger in dan ajax
Ajax was nog zwakker, vorig jaar hadden ze in elke wedstrijd geluk aan hun zijde

Mertens weggestuurd bij Anderlecht vind je t gek dat iedereen die belgische comp. uitlacht, ze sturen hun beste spelers richting Nederland

28-08-2011, 19:52
Scoren tegen excelsior en rkc..pfffff moeilijk man.

28-08-2011, 19:53
Ajax heeft moeite met de graafschap/vvv-venlo maar wint met gemak van Anderlech.

Vreemd hoor.

28-08-2011, 20:39
Excelsior, grabbelkeeper.

28-08-2011, 21:05
BAAS!!


We zijn Balasz al vergeten zegt genoeg toch!


@jeblie
boerrigter

28-08-2011, 21:08
20 miljoen? Omdat die er 3 maakt tege Excelsior?

28-08-2011, 21:26
Voor elke Belg is het een droom om in Nederland te mogen spelen.

28-08-2011, 21:55


Is er een highlight video van die wedstrijd?

28-08-2011, 23:01

Citaat door _Mister_Riffi:
[QUOTE=brownie74;99904934]

Ajax was nog zwakker, vorig jaar hadden ze in elke wedstrijd geluk aan hun zijde

Mertens weggestuurd bij Anderlecht vind je t gek dat iedereen die belgische comp. uitlacht, ze sturen hun beste spelers richting Nederland



Het verschil is wel dat Ajax kampioen is geworden en Anderlecht 3e is geeindigd.
zwakker zijn in Belgie wordt blijkbaar wel afgestraft,in Nederland kan je nog kampioen worden.

Mertens kon toen ook al voetballen maar was net als Maarten Martens van AZ niet goed genoeg,de concurrentie was op dat moment veel te groot.
hij ging naar gent waar georges leekens hem niet beter vond dan boussoufa.
Je gaat het niet graag horen maar dit jaar is het echt merkbaar dat jullie competitie achteruit aan het gaan is.

in belgie ken ik niet veel ploegen die net zoals excelsior afgeslacht worden door de topclubs
ik zag mertens,lens,labyad,toivonen door het centrum combineren alsof er niemand stond

daarnaast zie je dat er gewoon teveel buitenlandse derderangsvoetballers bij jullie spelen
roda is een schande,allemaal in belgie mislukte voetballers
vreemd dat derksen altijd vitesse aanvalt en niets zegt over roda
bij heerenveen zie ik sven kums spelen (jeugdproduct anderlecht die te zwak was) een subtopper in nederland

28-08-2011, 23:04

Citaat door Skietzo_V5:
Voor elke Belg is het een droom om in Nederland te mogen spelen.
voor elke belg is het een droom om tegen een Nederlandse ploeg te mogen spelen

Pagina's : [1] 2 3 4 5