Bekijk volle/desktop versie : Italiaanse topcrimineel opgepakt in Marokko door vriendin



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

28-08-2011, 19:13
Een van de meest gezochte en beruchtste criminelen uit Italië is opgepakt in het noorden van Marokko.

Het zou gaan om Salvatore Daveno die al jarenlang gezocht wordt door de Italiaanse overheid. De Italiaan zou een opsomming van criminele activiteiten op zijn naam hebben staan en jarenlang ongestoord in Marokko hebben gewoond. De crimineel viel door de mand nadat zijn Marokkaanse vriendin een foto van hem had geplaatst op Facebook.

Hierdoor wisten de Marokkaanse autoriteiten zijn verblijfplaats te achterhalen.

Bron:ANMV/Maghress

28-08-2011, 19:15


Die mafioso staan niet bepaald bekend om hun voorliefde voor intelligente vrouwen.

28-08-2011, 19:18
Hij bedreef de liefde met deze goudgraver maar zij heeft hem zwaar genaaid.

28-08-2011, 21:48
HAHAHA leuke vriendin zeg


28-08-2011, 22:40


Misschien kreeg ze er wel wat voor om zijn foto te plaatsen op fb! T lijkt me niet dat het Marokkaanse Recherche Team elke Marokkaan in Zn Facebook heeft staan & sinds wanneer doen ze in Marokko aan recherche-onderzoek..?


28-08-2011, 23:03
ik kotste al op marokkaanse meisjes omdat ze wereldwijd bekend stonden als goedkope hoertjes. nu ze ook al als onbetrouwbare ratten te boek staan kots ik alleen nog maar meer op ze

28-08-2011, 23:06

Citaat door TearsforYou:
Misschien kreeg ze er wel wat voor om zijn foto te plaatsen op fb! T lijkt me niet dat het Marokkaanse Recherche Team elke Marokkaan in Zn Facebook heeft staan & sinds wanneer doen ze in Marokko aan recherche-onderzoek..?

Hahaha.. In Marokko vinden ze je in een minuut !

28-08-2011, 23:54
Hij zal ook wel niet met haar samen zijn geweest om haar intelligentie

29-08-2011, 00:18
vaag


29-08-2011, 00:37
vieze thugs and ho's , was er maar een tsunami die hun soort in 1 keer deed verdwijnen. xkotsx

29-08-2011, 00:43

Citaat door Nourdine21:
Hij zal ook wel niet met haar samen zijn geweest om haar intelligentie
Meer om haar goedkopientie

29-08-2011, 03:31
ik zie dat wijf nu voor me met een vette vraagteken boven haar hoofd. dag sponsor....

29-08-2011, 03:55


Opgeruimd staat netjes
dat meisje verdient een medaille!

er lopen teveel italiaanse,spaanse,nederlandse ,engelse en franse criminelen rond in marokko
wat me dan vooral stoort is dat de plaatselijke bevolking dat weet maar ze niet gaat aangeven.

Marokkanen klagen dan snel over de overheid en corruptie maar alles begint bij jezelf
indien een nederlander of belg weet dat er een crimineel in zijn straat woont belt ie gelijk de politie!

29-08-2011, 04:07

Citaat door brownie74:
Opgeruimd staat netjes
dat meisje verdient een medaille!

er lopen teveel italiaanse,spaanse,nederlandse ,engelse en franse criminelen rond in marokko
wat me dan vooral stoort is dat de plaatselijke bevolking dat weet maar ze niet gaat aangeven.

Marokkanen klagen dan snel over de overheid en corruptie maar alles begint bij jezelf
indien een nederlander of belg weet dat er een crimineel in zijn straat woont belt ie gelijk de politie!
omdat de normale bevolking niet wilt bemoeien met de criminelen.

het is de taak van de overheid om de criminelen tegen te gaan en niet van de bevolking toch.

wat voor bullshit is dat nou weer. nederlanders en belgen bemoeien zich ook niet met de criminelen. ga jij maar lekker de politie bellen totdat je kop eraf wordt geschoten door zo'n crimineel.

29-08-2011, 04:16
En meteen word elke marokkaanse weer uitgescholden, getever wat haat ik marokkanen


Pagina's : [1] 2 3 4 5 6