Bekijk volle/desktop versie : Gemengde gevoelens na 10jr



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

28-08-2011, 03:32
[ ik heb net een vlucht geboekt naar marokko! Opzich niks bijzonder aan, maar voor mij wel, want ik heb Marokko al 10jr niet meer gezien, de huis van mijn ouders niet en mijn fam.daar ook niet, dus ik zit nu met gemengde gevoelens; ik vind het aan de ene kant super spannend en ben opgewonden, maar aan de andere kant vind ik het best wel eng, het is weer allemaal nieuw voor mij!
Ik ga maar voor 2 weken, maar toch die inpact van die mensen daar en alles wat er bij komt kijken, ik moet nog van alles regelen en gaat nu echt werkelijk van alles door me koppie heen.
Ik vraag me nu wel af of ik een prik moet gaan halen bij de GG&GD omdat ik zolang niet meer in t buitenland ben geweest,weet iemand dat toevallig?]

Heeft er iemand nog tips of adviezen wat ik moet weten?

28-08-2011, 03:34


1 tip Spring voor een trein

28-08-2011, 03:34
jaaaa neem dit van mij aan!!

als je daar bent steek wa7ed catus vrucht in je kont draai hem 3 keer rond.. en als je dan klaar bent e bitch praat tegen die cactus vrucht (7endia) en stik er daaarna in bicht!

28-08-2011, 03:34

Citaat door tangawi_04:
1 tip Spring voor een trein
wallah ilaaa met je gevoelens kwoweeeed

28-08-2011, 03:37



Citaat door 3imraan:
jaaaa neem dit van mij aan!!

als je daar bent steek wa7ed catus vrucht in je kont draai hem 3 keer rond.. en als je dan klaar bent e bitch praat tegen die cactus vrucht (7endia) en stik er daaarna in bicht!
een betere tip had ik haar niet kunnen geven

28-08-2011, 03:37
Sterretje ik ben super blij voor je! Ga en geniet ervan en haal al die rare gedachtes uit je hoofd. Je zal vast een geweldige tijd hebben daar!

28-08-2011, 03:37

Citaat door tangawi_04:
1 tip Spring voor een trein
Ik ga jou ook missen!



















NOT!!

28-08-2011, 03:41

Citaat door S_K:
Sterretje ik ben super blij voor je! Ga en geniet ervan en haal al die rare gedachtes uit je hoofd. Je zal vast een geweldige tijd hebben daar!
Dank je wel sweety, ik ga er zeker van genieten insha'allah, maar ik vind het ook echt eng! Maar ik zal zeker mijn best doen om er van te genieten, thx sweety

28-08-2011, 03:42
en hou je zogenaamde klein sterretje goed in de gaten
Sex met een cactus kan pijnlijk zijn

28-08-2011, 03:44
Hoezo vrouwen & overacting

28-08-2011, 03:45

Citaat door tangawi_04:
en hou je zogenaamde klein sterretje goed in de gaten
Sex met een cactus kan pijnlijk zijn
hei die cactus heb je van mij ach leef je ook maar uit op deze bezems

28-08-2011, 03:45

Citaat door tangawi_04:
en hou je zogenaamde klein sterretje goed in de gaten
Sex met een cactus kan pijnlijk zijn
Wat lief dat je je om mij bekommernd, maar maak je niet druk, ik red mij wel (zoals altijd)

28-08-2011, 03:46



Citaat door Kleine-Ster:
Dank je wel sweety, ik ga er zeker van genieten insha'allah, maar ik vind het ook echt eng! Maar ik zal zeker mijn best doen om er van te genieten, thx sweety
Je weet dat je me altijd kan bellen mocht er wat zijn hè? Als je er niet van geniet, krijg je ruzie met me!

28-08-2011, 03:49

Citaat door pursuit:
Hoezo vrouwen & overacting
Hoezo?! Dit is allemaal onverwachts, ik dacht er niet eens aan tot ik met de rest aan het vergaderen was en mijn ouders sprak die daar zijn en opeens zei ik "ik denk dat ik maar eens naar marokko ga, nu ouders daar zijn" de rest zei gelijk ja, moet je doen na 10jr, en voor ik het wist hadden ze een vlucht voor mij geboekt!! Dus ja is een beetje logisch dat ik me nu zo voel!!

28-08-2011, 03:50
Je hebt geen prikjes nodig. Heb ik ook nooit gehad en trouwens al zou je daar bang voor zijn vraag even na bij de GGD en of kijk op hun site. En wees niet zenuwachtig relax lekker en alles komt goed!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9