Bekijk volle/desktop versie : VS: 'Geen hulp voor Palestina na stap naar VN'



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

27-08-2011, 19:41
De VS dreigen hun financiële hulp aan de Palestijnen stop te zetten als die de Verenigde Naties vragen hun staat te erkennen.

Volgens de belangrijkste Palestijnse onderhandelaar Saeb Erekat heeft de Amerikaanse consul-generaal in Jeruzalem hem dat vrijdag gezegd. Daniel Rubinstein waarschuwde Erekat dat 'strafmaatregelen' volgen als de Palestijnen de Verenigde Naties in september vragen de Palestijnse staat het VN-lidmaatschap te verlenen. De Palestijnen verliezen volgens Rubinstein dan de 470 miljoen dollar (bijna 330 miljoen euro) aan hulpgelden die de VS hen jaarlijks toebedelen.

Washington wijst de weg naar de VN af, omdat in Amerikaanse ogen slechts onderhandelingen met Israël het conflict definitief kunnen oplossen. Die onderhandelingen liggen al bijna een jaar stil.

(Novum)

27-08-2011, 19:56


Naar die hulpgelden kunnen ze dan echt wel fluiten. Hoe kan je vragen om erkenning als je in je regering partijen hebt zitten die de Israëlische staat niet erkennen. Logisch dat de VS dit zegt.

27-08-2011, 20:00
VS: 'Geen hulp voor Palestina na stap naar VN'

De VS dreigen hun financiële hulp aan de Palestijnen stop te zetten als die de Verenigde Naties vragen hun staat te erkennen.


chantage bedreiging door terror usa

zien jullie haatkazen dit nou ook of zijn jullie nog steeds verblind door jullie haat

27-08-2011, 20:04

Citaat door Simcha:
Naar die hulpgelden kunnen ze dan echt wel fluiten. Hoe kan je vragen om erkenning als je in je regering partijen hebt zitten die de Israëlische staat niet erkennen. Logisch dat de VS dit zegt.
wat is dat nou voor onzin. Is toch geen argument? Israel krijgt toch ook hulpgeld en hulpbommen, zonder dat ze Palestina erkennen? Dommerd.....

27-08-2011, 20:05



Citaat door Simcha:
Naar die hulpgelden kunnen ze dan echt wel fluiten. Hoe kan je vragen om erkenning als je in je regering partijen hebt zitten die de Israëlische staat niet erkennen. Logisch dat de VS dit zegt.
hoe kan je een terror joden staat erkennen die is gebouwd op het gestolen land Palestina

en dan ga je janken naar die oorspronkelijke door o.a. genocide gepleegd door de terror joden

dus als ik jou in jou huis ga zitten jou eruit trap en weiger te vertrekken heb jij dat maar te accepteren

en moet jij erkennen dat het mijn huis is voor dat ik jou in je "eigen"schuurtje laat wonen want het huis daar zit ik al in en dat heb jij maar te accepteren en water en voedsel krijg je niet want je moet door mijn tuin (eigenlijk jou tuin) om boodschappen te kunnen doen


nu jij weer haatkaasje

jij bent echt blind

27-08-2011, 20:05
muslims unite fight for your right

27-08-2011, 20:07

Citaat door Simcha:
Naar die hulpgelden kunnen ze dan echt wel fluiten. Hoe kan je vragen om erkenning als je in je regering partijen hebt zitten die de Israëlische staat niet erkennen. Logisch dat de VS dit zegt.
nou nee, het is gewoon een dreiging en een signaal afgeven aan hun dat ze geen erkenning moet vragen anders loop je jaren miljoenen mis!

27-08-2011, 20:08

Citaat door Khalief:
hoe kan je een terror joden staat erkennen die is gebouwd op het gestolen land Palestina

en dan ga je janken naar die oorspronkelijke door o.a. genocide gepleegd door de terror joden

dus als ik jou in jou huis ga zitten jou eruit trap en weiger te vertrekken heb jij dat maar te accepteren

en moet jij erkennen dat het mijn huis is voor dat ik jou in je "eigen"schuurtje laat wonen want het huis daar zit ik al in en dat heb jij maar te accepteren en water en voedsel krijg je niet want je moet door mijn tuin (eigenlijk jou tuin) om boodschappen te kunnen doen


nu jij weer haatkaasje

jij bent echt blind
Er is niks gestolen, palestijnen bestonden niet. Israel neemt 1% stukje grond in bij de Arabische regio. Laat die 'palestijnen' naar de buurlanden gaan. Oh nee, daar worden ze uitgekotst.

27-08-2011, 20:09

Citaat door stranger1001:
nou nee, het is gewoon een dreiging en een signaal afgeven aan hun dat ze geen erkenning moet vragen anders loop je jaren miljoenen mis!
Als Hamas de staat Israël zou erkennen maakt Palestina een goede kans. Anders niet. Power play noemen ze dat.

27-08-2011, 20:10

Citaat door toffestijl:
wat is dat nou voor onzin. Is toch geen argument? Israel krijgt toch ook hulpgeld en hulpbommen, zonder dat ze Palestina erkennen? Dommerd.....
Ze erkennen Palestina wel degelijk. De tweestaten oplossing werd door de Arabische landen niet geaccepteerd, men wilde lever oorlogje spelen in '48. Die ze overigens jammerlijk verloren hebben.

27-08-2011, 20:14

Citaat door Simcha:
Er is niks gestolen, palestijnen bestonden niet. Israel neemt 1% stukje grond in bij de Arabische regio. Laat die 'palestijnen' naar de buurlanden gaan. Oh nee, daar worden ze uitgekotst.
ze zorgen zelf voor problemen die teror zionisten ze vallen palastina libanon , dan vraag je om problemen ,waar geeft amerika ze niet een stukje land genoeg woestijn daan


dvd

27-08-2011, 20:15

Citaat door Simcha:
Er is niks gestolen, palestijnen bestonden niet. Israel neemt 1% stukje grond in bij de Arabische regio. Laat die 'palestijnen' naar de buurlanden gaan. Oh nee, daar worden ze uitgekotst.


joden bestonden niet..zij waren slaven in egypte voordat God ze had bevrijd..ze moeten maar terug naar egypte en die piramides renoveren ....o nee wacht daar worden ze afgeslacht...dan maar naar eu..o nee w8 daar worden ze vergast..nou ik denk dat het best voor ze is als ze gwn de drol doorslikken en accepteren dat hammas nooit opgeeft ..ook als word zion land gesteund door andere zion land usa

27-08-2011, 20:15



Citaat door DVD2:
ze zorgen zelf voor problemen die teror zionisten ze vallen palastina libanon , dan vraag je om problemen ,waar geeft amerika ze niet een stukje land genoeg woestijn daan


dvd
Dat hebben ze toen gedaan. Voortkomend uit het Marshall plan gezamenlijk met de Britten.

27-08-2011, 20:16

Citaat door TheSword:
joden bestonden niet..zij waren slaven in egypte voordat God ze had bevrijd..ze moeten maar terug naar egypte en die piramides renoferen ....o nee wacht daar worden ze afgeslacht...dan maar naar eu..o nee w8 daar worden ze vergast..nou ik denk dat het best voor ze is als ze gwn de drol doorslikken en accepteren dat hammas nooit opgeeft ..ook als word zion land gesteund door andere zion land usa
Kom je er nog uit bro?

27-08-2011, 20:20

Citaat door kingmaroc_:
noem het wat je wil jood de kunstmatige illegale staat isreal zal nooit erkent worden en zolang de barbaarse illegale bezeters blijven nederzettingen bouwen op palestijnse grond het illegaal inemen van jeruzalem kunnen de joden hoog of laag springen de situatie blijft zoals het is
Dat is dus niet zo. Als de palestijnen niet radicaal hun politiek en hun tactiek gaan veranderen, dan vrees ik het ergste voor ze. Israël is gewoon te machtig en te sterk.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10