Bekijk volle/desktop versie : Het maakt me zo kwaad



27-08-2011, 14:09
Dat veel mgarba nog kijken naar iemand ze roots. En daar bedoel ik mee dat bv wanneer een arabier met een berber wilt trouwen dat de ouders het niet goedkeuren enz. We zijn zelf de grootste racisten man, Wanneer je om iemand geeft en diegene kan je gelukkig maken who cares wat diegene dan is we zijn allemaal mgarba. Iemand hoort een moslim te zijn en op basis van dat mag je trouwen met iemand, we kijken teveel naar afkomst en cultuur en dat is fout. We haten de nederlanders enz omdat de meeste racisten zijn, maar zelf zijn we de grootste.

Moest er even uit want krijg altijd de vraag van eey zou jij met een berber trouwen? eey zou jij met een jeblia kunnen trouwen enz enz word er schijtziek van man, Ik trouw met wie ik wil! is mij keus en mijn leven! kijk naar de persoon in plaats naar iemand ze afkomst roots of verleden.

27-08-2011, 14:10


domste topic ever

27-08-2011, 14:11
Juist jah !

27-08-2011, 14:14
100% gelijk !

27-08-2011, 14:17


Leg me uit waarom het de domste topic ever is?? Omdat je misschien aangesproken voelt zeker. Het is gewoon soms lachwekkend hoe men over zulke dingen denkt. Je moet gaan met iemand die jij wilt iemand die je gelukkig kan maken.

27-08-2011, 14:25
Heeft de vader van je vriendinnetje je geweigerd omdat jullie verschillen van ras?

Kokend bloed hier. Doe es even rustig joh. Dat noemen ze bekrompenheid oe safie.

27-08-2011, 14:30
Niemand heeft me geweigerd het irriteert me o safi, omdat meeste mgarba altijd zeggen jaah die en die allemaal kk racisten enz, terwijl we zelf racisten zijn tegen ons eigen volk!. Ewa dan ben je wel een grote ego in mij ogen.

27-08-2011, 14:33
oude culturen/gebruiken en een tikkeltje bekrompenheid. Zulke mensen leven nog met hun hoofd ergens in een dropje, terwijl de wereld een globale dorp is geworden.

27-08-2011, 15:47
Dat slaat inderdaad nergens op.

27-08-2011, 15:59
Precies! Marokkaan = Marokkaan.

Simpel, punt, done, nada, stempel, stikkertje erop.

27-08-2011, 16:32
Naar mijn inziens gaat het niet zozeer om de afkomst, maar om datgene waar een bepaalde volk om bekend staat.

Ik, persoonlijk ben geen racist, maar ik probeer wel zoveel mogelijk de riffijnen te ontwijken wanneer het gaat om zaken doen bijvoorbeeld, trouwen en alles wat met geld te maken heeft. Dit omdat ik te veel heb meegemaakt met deze mensen.

Tuurlijk moeten we niet iedereen over één kamscheren, maar wat verwacht je van mensen die het keer op keer overkomt en juist weer met dezelfde volk. Zoals onze Profeet (vrede zij met hem) heeft gezegd: [B] "een man zal niet doorgaan met leugens vertellen totdat hij door Allah afgeschreven wordt als een leugenaar.”

Met andere woorden wanneer een persoon bij de mensen bekend staat als een leugenaar, niet betrouwbaar en slechte karkater, zodanig zal/dient hij ook behandeld te worden. [/B]

27-08-2011, 16:50
arabisch of berbers 1 pot nat, tegenwoordig kun je beter een bekeerde hollandse trouwen die hechten tenminste meer waarde aan de islam omdat hun werkelijk zien hoe mooi de islam is. de rest denkt dat de ze niet mogen chatten en daten met jongens omdat het niet mag van papa of grote broer, maar dat is geen geloof dat is gewoon cultuur. dan ben je niet godvrezend maar schijnheilig.