Bekijk volle/desktop versie : Die gerechten bij cuisine kloppen voor geen meter



Pagina's : [1] 2 3

27-08-2011, 00:57
Vrowuen van m.nl kunnen niet koken.

Elke keer als ik die stappen volg mislukt het gerecht.

27-08-2011, 00:58


hahaha, wat probeerde je te maken dan ?

Ik doe dat sowieso ook nie meer, nooit geven ze de juiste hoeveelheid aan

27-08-2011, 00:59
pizza

27-08-2011, 01:02

Citaat door _mohammmeddddd:
pizza
Meskien Mislukte je deeg ? Wel schattig dat je het probeert. Gewoon blijven oefenen. Kzou trouwens op google naar andere recepten zoeken, want cuisine vertrouw k nie hehe

27-08-2011, 01:06



Citaat door mysteriouszlayd:
Meskien Mislukte je deeg ? Wel schattig dat je het probeert. Gewoon blijven oefenen. Kzou trouwens op google naar andere recepten zoeken, want cuisine vertrouw k nie hehe
De tijden die ze aangeven kloppen niet, de deeg was nog niet goed, de ingredienten waren niet gaar, en dat terwijl ik zelfs de oven hoger had gezet dan die 180 graden van hun.

27-08-2011, 01:06
Voor pizza zou je dit kunnen gebruiken, speciaal voor mannen.
http://eten-en-drinken.infonu.nl/recepten/908-koken-voor-mannen-pizzadeeg.html

27-08-2011, 01:08
wat schattig

27-08-2011, 01:09

Citaat door Chickaas:
Voor pizza zou je dit kunnen gebruiken, speciaal voor mannen.
http://eten-en-drinken.infonu.nl/recepten/908-koken-voor-mannen-pizzadeeg.html
nee nee ik wil alles zelf maken ... stel ik verhuis naar marokko dat hebben ze daar niet.

27-08-2011, 01:09

Citaat door Chickaas:
Voor pizza zou je dit kunnen gebruiken, speciaal voor mannen.
http://eten-en-drinken.infonu.nl/recepten/908-koken-voor-mannen-pizzadeeg.html
Hilarischhhh

27-08-2011, 01:11
" Los de gist en de suiker op in een kommetje met 1 deciliter handwarm water. Als je je fikken verbrand was het geen handwarm water maar heet water. Verzorg je verbrande vinger en probeer het nogmaals. Rome werd niet in één dag gebouwd.'''

' Na 45 minuten is die bal deeg plots gegroeid en heeft iets weg van de tiet van Pamela Anderson. Dat noemen we dus rijzen. Verdeel nu het gerezen deeg in 2 gelijke porties. Maak van die ene tiet, 2 tietjes. Vervolgens bestuif je je aanrecht met wat bloem. Je hoeft er geen halve kilo tegenaan te gooien. Een handjevol is meer dan voldoende'

Mo, met dit recept moet t toch wel lukken?

27-08-2011, 01:14
koken word opeens een stuk leuker

27-08-2011, 01:18
'Vergeet niet om zout over je bloem te strooien of het spul is niet te vreten. Verwar het zout niet met suiker. Die rotdingen hebben dezelfde kleur maar smaken compleet anders. Bij twijfel proef eerst en neem flinke lepel. Hetgene dat je doet kokhalzen en naar water doet snakken is het zout

' In de veronderstelling dat je je vulling hebt klaargemaakt inplaats van te chatten (m.nlen) verdeel deze dan nu over de pizzabodem of pizzabodems. Heb je nog geen vulling leren maken ? Proficiat, je bent klaar en hebt je missie volbracht. Daar zit je nu met die pizzabodem. Ga vlug een recept zoeken om vulling te maken. Wacht daar geen dagen met,je pizzadeeg is dan niet lekker meer en zal bovendien een groene kleur krijgen

Ik ga echt stuk om dit recept

27-08-2011, 01:18


hangt ervan af ; elk heeft zyn eigen wyze & manier van koken ; het is sowieso altyd een beetje op gevoel voora als l je recepten hebt zoals ' een kom meel ' ; ' een glaasje olie ' ; ' een snufje zout '

je moet kyken by receptentopics waarby je uzelf het meest by kunt terug vinden

27-08-2011, 01:24
inderdaad..sommige recepten zijn onduidelijk beschreven,zo frustrerend

27-08-2011, 02:24

Citaat door _mohammmeddddd:
nee nee ik wil alles zelf maken ... stel ik verhuis naar marokko dat hebben ze daar niet.
Gewoon oefenen met dit recept. Is echt handig.

Citaat door mysteriouszlayd:
Hilarischhhh
Ik weet.

Pagina's : [1] 2 3