Bekijk volle/desktop versie : Studie 21 + toets aan alle HBO scholen in Amsterdam.



25-08-2011, 01:04
Dag beste mensen,
wie van jullie heeft de Hbo 21+ toets gedaan ( in Amsterdam ) en is hiervoor geslaagd?

of degene die hem nog gaan doen welke datums zijn nog beschikbaar? wil hem namelijk zo spoedig mogelijk maken.

Wat kan ik verwachten ?


Laten we hier alle informatie delen over de 21+ toets en elkaar helpen.

Groetjes

25-08-2011, 15:41


upppp daar ben ik dus ook erg benieuwd naar, ik wil die toets ook zo spoedig mogelijk maken..

25-08-2011, 23:14
thnx voor het uppen meid blijf mee uppen dan zulen we als het goed is wel reacties krijgen

26-08-2011, 19:52
Ik heb deze toets gemaakt in eindhoven op de fontys, was redelijk te doen.

26-08-2011, 21:20


Ik heb gelezen dat het ligt aan de opleiding die je wilt gaan doen

Als je pabo wilt studeren hoef je alleen Nederlands en rekenen te toetsen

27-08-2011, 00:07

Citaat door Alhamdoelilaah_:
Ik heb gelezen dat het ligt aan de opleiding die je wilt gaan doen

Als je pabo wilt studeren hoef je alleen Nederlands en rekenen te toetsen




Is het nog mogelijk om die toets te maken?? voor de pabo weet iemand dat ????

27-08-2011, 00:28
nee ik wil hem niet voor pabo doen maar voor SJD of MWD iemand enig idee wanneer je nog kan toetsen in Amsterdam ?

27-08-2011, 00:53
Op de websites van de scholen kun je alle informatie vinden. Kost je weinig moeite.

27-08-2011, 21:44

Citaat door Torres:
Op de websites van de scholen kun je alle informatie vinden. Kost je weinig moeite.
moet je je eerst aanmelden @ studiewijzer etc en staan geen data's bij. er staat alleen dat de eerst volgende ( in holland ) in januari is voor doorstroom januari maar ik weet dat er in amsterdam locaties zijn die meer data's bieden sept okt nov geloof ik maar dat weet ik dus niet meer zeker. iemand enig idee?

28-08-2011, 01:23

Citaat door Flowerina89:
moet je je eerst aanmelden @ studiewijzer etc en staan geen data's bij. er staat alleen dat de eerst volgende ( in holland ) in januari is voor doorstroom januari maar ik weet dat er in amsterdam locaties zijn die meer data's bieden sept okt nov geloof ik maar dat weet ik dus niet meer zeker. iemand enig idee?
Studiewijzer?

http://www.hva.nl/toelating/toelatingsexamens_21.htm en http://www.hva.nl/toelating/documenten/infowijzer21+_maatschappij_recht.pdf

zoals je ziet was bij de HVA de uiterlijke aanmelddatum 26 juli en is de datum van de toets al geweest. Bij Inholland same story.