Bekijk volle/desktop versie : Wie maakt er koekjes voor el3ied en kan n grote bord koekjes kwijt(tegen betaling)



24-08-2011, 22:32
Salaamaleikom,

Helaas kom ik dit jaar door onverwachte omstandigheden niet toe aan het maken van koekjes. Toch wil ik onze gezin blij maken met koekjes met el3ied.
Nou is mijn vraag aan jullie, wie gaat er zowiezo koekjes maken voor zichzelf en denkt een groot bord/plateau kwijt te kunnen. Uiteraard in overleg tegen betaling.
Het liefst graag iemand uit de omgeving amesfoort /utrecht.

Ik hoor graag van jullie.

liefs

24-08-2011, 22:36


Hebben jullie daar geen Marokkaanse bakkers ?

24-08-2011, 22:43

Citaat door mounia1983:
Salaamaleikom,

Helaas kom ik dit jaar door onverwachte omstandigheden niet toe aan het maken van koekjes. Toch wil ik onze gezin blij maken met koekjes met el3ied.
Nou is mijn vraag aan jullie, wie gaat er zowiezo koekjes maken voor zichzelf en denkt een groot bord/plateau kwijt te kunnen. Uiteraard in overleg tegen betaling.
Het liefst graag iemand uit de omgeving amesfoort /utrecht.

Ik hoor graag van jullie.

liefs
als ik in de buurt woonde had ik het zeker voor je gemaakt incha allah!

ps dat iemand het maakt is nog altijd dan die van de bakker, meestal vallen die tegen vind ik.

24-08-2011, 23:13
Dank je butterfly! En inderdaad, ik heb veel koekjes geprobeerd van verschillende bakkers, maar vallen helaas tegen.

25-08-2011, 18:38


Wil ik ook wel, een bord koekjes tegen betaling kopen. Wij hebben hier helaas geen Marokkaanse bakkers.

25-08-2011, 19:02
ik ook. wij hebben hier ook geen marokkaanse bakkers.

regio eindhoven aub

25-08-2011, 21:12
kijk zo te zien ben ik niet de enige

25-08-2011, 21:59
ik ook regio nijmegen

26-08-2011, 02:04
toen ik ging trouwen had ik wel lekkere koekjes van bakkerij El warda op de Amsterdamsestraat weg.
Ze verzorgen ook catering.

zie site;

http://www.alwarda.nl/patisserie.html

ik ging erheen en bestelde van de album wat ik wou hebben en op de dag zelf kon ik het ophalen.

ze hebben een hele ruime keus en de prijs was oke.

26-08-2011, 02:31

Citaat door Thebutterfly:
als ik in de buurt woonde had ik het zeker voor je gemaakt incha allah!

ps dat iemand het maakt is nog altijd dan die van de bakker, meestal vallen die tegen vind ik.
Van de bakker is idd een beetje minder