Bekijk volle/desktop versie : Gezocht SJD BOEkEN 1ste haar HU



24-08-2011, 14:31
Wie verkoopt deze boeken? welke heb je en wat is de prijs? Ik kom zelf uit utrecht en ga ook in utrecht studeren.

thnx

24-08-2011, 14:54


DE PRIJZEN ZIJN HEEL LAAG !!

Titel: Auteur: Prijs:

Juridische vaardigheden Loonstra


Nederlands Recht begrepen Janssen

Praktisch staatsrecht Visscher

Vlekkeloss Nederlands, Spelling & stijl compleet Pak

24-08-2011, 14:56
Jullie hebben ook goederenrech 4de blok t en privaatrecht 3de blok die boeken heb ik ook voor je en ook werkboeken daar betaal je zeker 100 euro voor!! alleen werkboeken en die boeken. voor een periode ! Ik heb ze nog voor je en is precies zelfde stof als alle jaren. Ik had ook spijt dat ik ze nieuw had gehaald!!! Vooral eerste jaar geven ze je gewoon basisdingen!

Pm me voor die boeken, want heb ze hier toch gewoon liggen ,... en heb er niets meer aan, want heb die vakken al gehaald,

25-08-2011, 09:46

Citaat door tamchoent:
Wie verkoopt deze boeken? welke heb je en wat is de prijs? Ik kom zelf uit utrecht en ga ook in utrecht studeren.

thnx
Volgens mij kan je ze halen bij de selexyz, in Utrecht Uthof, daar ga ik kijken vandaag, want heb namelijk introductie van die opleiding vandaag!
x

25-08-2011, 19:04



Citaat door mocrogirlii:
Volgens mij kan je ze halen bij de selexyz, in Utrecht Uthof, daar ga ik kijken vandaag, want heb namelijk introductie van die opleiding vandaag!
x
weet jij misschien welke boeken we nou nodig hebben, ik weetniet waar ik de literatuurlijst kan vinden. Ik had ook introductie vandaag in Utr