Bekijk volle/desktop versie : Cacao-Amandelkoekje van OUmoumaima



24-08-2011, 13:23
Wie kan mij aub verder helpen met het recept van Oumoumaima's cacao amandelkoekje.

Ik heb haar een pm gestuurd maar helaas geen reactie.

is er iemand van de dames die dit recept heeft uitgeprobeerd wilhet een en ander vragen vandaar.

http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=2263136&page=5

Weet niet goed hoe ik de link en foto moet plaatsen.

Mijn vraag is hoelang ze in de oven moeten en wat voor theeglas er wordt gebruikt.

Een groen puntje voor de redder in nood. ( als ik erachter kom hoe ik groen kan geven :rolleyes.

24-08-2011, 13:54


Ik maak ze elk jaar met el3ied, samen met haar maizena koekjes.

Ik gebruik altijd een marokkaans thee glas. Niet die kleine, maar de grote. De koekjes moeten een beetje goud geel worden.

24-08-2011, 14:01

Citaat door AA_lady:
Ik maak ze elk jaar met el3ied, samen met haar maizena koekjes.

Ik gebruik altijd een marokkaans thee glas. Niet die kleine, maar de grote. De koekjes moeten een beetje goud geel worden.
choukran bezzef voor je reactie.

Maar ikweet nog steeds niet wat voor theeglas. zou je het misschien voor me kunnen meten hoeveel ml erin gaat. Ik las ergens anders dat ze voor 10 min op 180 graden in de oven. Klopt het ongeveer met hoe jij het doet. Hoeveel meel gebruik jij dan?

Waar koop je trouwens je witte chocopasta. Bas, Ah of ergens anders.

Aub help me nog even verder.

24-08-2011, 14:44

Citaat door DiaDya:
choukran bezzef voor je reactie.

Maar ikweet nog steeds niet wat voor theeglas. zou je het misschien voor me kunnen meten hoeveel ml erin gaat.er gaat 200ml in zo'n glas Ik las ergens anders dat ze voor 10 min op 180 graden in de oven. Klopt het ongeveer met hoe jij het doet.Ik doe ze op 160 graden voor 15 min Hoeveel meel gebruik jij dan?Meel doe ik steeds beetje voor beetje tot ik een samenhangend deeg heb, wat nog wel een beetje plakkerig is

Waar koop je trouwens je witte chocopasta. Bas, Ah of ergens anders.

Aub help me nog even verder.
Ik koop het bij de AH of bij de plus Zie andere reacties vet gedrukt

25-08-2011, 14:50


Hartstikke bedankt voor je hulp.Je bent de enigste van zoveel leden online die de moeite heeft genomen om te reageren. Jehebt me echt geholpen. Het minste wat ikkan doen isje een groen puntje geven en dat heb ik net gedaan.