Bekijk volle/desktop versie : Zieke gast



Pagina's : [1] 2

24-08-2011, 13:01



Man door het lint na inhaalmanoeuvre vrouw
Laatste update: 24 augustus 2011 11:06 info Bekijk op de kaart
ALMERE - Een 59-jarige man uit Almere is dinsdagavond aangehouden na een dollemansrit op de A6 tussen Amsterdam en Lelystad. De man werd bij Amsterdam ingehaald door een vrouw en kon dit vermoedelijk niet verkroppen.
Foto: ANP Dat meldde de politie woensdag.

De Almeerder sneed de vrouw meerdere malen af, haalde al dreigend via de vluchtstrook in en wist de vrouw zelfs midden op de snelweg tot stoppen te dwingen.

Medeweggebruikers belden de politie, die de agressieve man bij afslag Lelystad-Zuid van de weg plukte.

Bron: nu.nl




Wat een gestoorde debiel zeg!
En nee, ik was die vrouw niet

24-08-2011, 13:03



Citaat door HighHeelsLady:



Man door het lint na inhaalmanoeuvre vrouw
Laatste update: 24 augustus 2011 11:06 info Bekijk op de kaart
ALMERE - Een 59-jarige man uit Almere is dinsdagavond aangehouden na een dollemansrit op de A6 tussen Amsterdam en Lelystad. De man werd bij Amsterdam ingehaald door een vrouw en kon dit vermoedelijk niet verkroppen.
Foto: ANP Dat meldde de politie woensdag.

De Almeerder sneed de vrouw meerdere malen af, haalde al dreigend via de vluchtstrook in en wist de vrouw zelfs midden op de snelweg tot stoppen te dwingen.

Medeweggebruikers belden de politie, die de agressieve man bij afslag Lelystad-Zuid van de weg plukte.

Bron: nu.nl




Wat een gestoorde debiel zeg!
En nee, ik was die vrouw niet
Sommige mensen zijn serieus waar echt psycho in het weer

24-08-2011, 13:05
Was hij aan het vasten?

24-08-2011, 13:05
Hahahaha dat die vent het serieus niet kon hebben. Soms rijdt een vrouw harder dan een man(like me:hihi, wen er maar aan! Wat een mafkees zeg!

24-08-2011, 13:06


wat een debiel zeg!

24-08-2011, 13:07

Citaat door maaltje:
Sommige mensen zijn serieus waar echt psycho in het weer


Zulke mensen moeten ze echt hun rijbewijs definitief afnemen en derhalve een levenslange rijverbod.


Citaat door missy_chanel:
Was hij aan het vasten?
Misschien wel........

24-08-2011, 13:08

Citaat door HighHeelsLady:
Zulke mensen moeten ze echt hun rijbewijs definitief afnemen en derhalve een levenslange rijverbod.
Misschien wel........
Ja echt joh. Stelletje idioten

24-08-2011, 13:17
het zal je maar idd gebeuren, ik ben al blij om te lezen dat die vrouw nog leeft...

psycho's

24-08-2011, 13:18
ik zat net ook al te lezen.. en weet je dat ik dat zoooovaaak heb meegemaakt.. niet zo erg maar ik heb vaak middelvinger gekregen of gescheld en geschreeuw als ik een man inhaal.. blijkbaar kunnen ze dat niet waarderen

24-08-2011, 13:21
fantasie verhalen

24-08-2011, 13:23
Ik heb dit ook een keer gehad, paar jaar geleden en nog wel met een domme turk
Omdat ik hem inhaalde probeerde hij me vervolgens weer in te halen, wat helaas toen niet lukte. Verderop wilde ik hem de ruimte gegeven om van linkerrijstrook na de rechterrijstrook te gaan (hij reed bumperklevend achter mij) hij zag dat ik singaal gaf, wat doet die sukkel gelijk ook na de rechterijstrook wat vervolgens een ongeluk werd
De turk bleek nog eens slecht nederlandstalig te zijn en begon mij zoals altijd waar turken goed in zijn, als HIJ aan te wijzen

24-08-2011, 13:25

Citaat door ProudMommy:
ik zat net ook al te lezen.. en weet je dat ik dat zoooovaaak heb meegemaakt.. niet zo erg maar ik heb vaak middelvinger gekregen of gescheld en geschreeuw als ik een man inhaal.. blijkbaar kunnen ze dat niet waarderen
Ik ook, ik ga dan zwaaien.

24-08-2011, 13:29



Citaat door 3rossaTetouania:
Ik ook, ik ga dan zwaaien.
ja ik ook soms en soms kijk ik gewoon heeel geirriteerd en knik ik

24-08-2011, 15:26

Citaat door ProudMommy:
ik zat net ook al te lezen.. en weet je dat ik dat zoooovaaak heb meegemaakt.. niet zo erg maar ik heb vaak middelvinger gekregen of gescheld en geschreeuw als ik een man inhaal.. blijkbaar kunnen ze dat niet waarderen
Gewoon lief zwaaien en dan worden ze helemaal gek
En als iemand gaat bumperkleven dan zet ik altijd mijn ruitensproeier aan en dat komt vaak ook op zijn voorruit n dan schrikken ze zich dood. Of lichtjes je remmen tikken
Dat laatste zou ik echter niet op een snelweg doen want je weet niet wat zo'n debiel doet van schrik, dus beperk dat alleen op een weg in de stad waar de snelheid niet zo hoog is

24-08-2011, 15:31

Citaat door mevrouwtje20:
Ik heb dit ook een keer gehad, paar jaar geleden en nog wel met een domme turk
Omdat ik hem inhaalde probeerde hij me vervolgens weer in te halen, wat helaas toen niet lukte. Verderop wilde ik hem de ruimte gegeven om van linkerrijstrook na de rechterrijstrook te gaan (hij reed bumperklevend achter mij) hij zag dat ik singaal gaf, wat doet die sukkel gelijk ook na de rechterijstrook wat vervolgens een ongeluk werd
De turk bleek nog eens slecht nederlandstalig te zijn en begon mij zoals altijd waar turken goed in zijn, als HIJ aan te wijzen
Heb ik ook gehad. Een Turk voor me en een Turk achter me en we reden notabene in een file. Diegene voor me ging de vluchtstrook op en die achter mij dacht waarschijnlijk hetzelfde en met een hoge snelheid. Hij schrok dat de auto voor mij ook zo plots de vluchtstrook opreed en in plaats van te remmen (debiel) wijkt hij uit en raakt mij. En dan nog het lef hebben om te proberen de schuld bij mij te leggen Ondanks mijn schade (waarvoor hij overigens achteraf flink voor heeft gedokt) heb ik echt helemaal dubbel gelegen....
En toen de politie kwam was het al helemaal feest. Die 2 Turken volgen elkaar zowat aan........zulke typetjes moeten zich echt voor altijd verbieden achter een stuur te zitten......

Pagina's : [1] 2