Bekijk volle/desktop versie : Maroc Dance Festival!!!



Pagina's : 1 [2] 3 4 5

05-01-2003, 23:29

Citaat:
Origineel gepost door Iszy
Klopt klopt, maar de Ongeschoren GM`s krijgen toh nooit aand8, tenzij ze net zo laag gaan als RPSjes....khad toh ff moeten gaan, vind je niet Asri...?
Soooooooooooooo wallah lullig iszy: ik heb het eindelijk wel begrepen: maaruh nee hoor ik ben geen xxxxxxx, ik zeg dat maar!!!

05-01-2003, 23:29



Citaat:
Origineel gepost door Iszy
Klopt klopt, maar de Ongeschoren GM`s krijgen toh nooit aand8, tenzij ze net zo laag gaan als RPSjes....khad toh ff moeten gaan, vind je niet Asri...?
Zeker...Maarre je hebt ook wel van die CAM's die geen leven hebben dus zullen ze gewoon doen met wat ze in huis hebben...en dat is no matter what achter die HD-es aanharken

-Y-

05-01-2003, 23:30

Citaat:
Origineel gepost door ATLANTICA
Soooooooooooooo wallah lullig iszy: ik heb het eindelijk wel begrepen: maaruh nee hoor ik ben geen xxxxxxx, ik zeg dat maar!!!
Als je Ut begrijpt (wat ik betwijfel) ben je de Bomb...
en uiteraard kan je het niet begrijpen,want de woorden die ik hanteer zullen noooit n ster krijgen op MarokkoNL,

dus leg maar ff uit wat je denkt dak bedoel a zjou3....


eneh Asri, jij bent ook n CAM

05-01-2003, 23:32

Citaat:
Origineel gepost door ATLANTICA
Soooooooooooooo wallah lullig iszy: ik heb het eindelijk wel begrepen: maaruh nee hoor ik ben geen xxxxxxx, ik zeg dat maar!!!
Meid, je haalta alles door elkaar we hebben het hier over RPS-jes en nog een aantal SJ-es. Ik weet echt niet wat je hebt gelezen...maarre dat je zo aangesproken voelde

-Y-

05-01-2003, 23:35



Citaat:
Origineel gepost door Iszy
Als je Ut begrijpt (wat ik betwijfel) ben je de Bomb...
en uiteraard kan je het niet begrijpen,want de woorden die ik hanteer zullen noooit n ster krijgen op MarokkoNL,

dus leg maar ff uit wat je denkt dak bedoel a zjou3....


eneh Asri, jij bent ook n CAM
Zomaar plaats je me in een hokje waar ik niet thuishoor...Ik ben een CAM so what!

Beter dan een SJ die nog achter BC zit

-Y-

05-01-2003, 23:36

Citaat:
Origineel gepost door Iszy
Als je Ut begrijpt (wat ik betwijfel) ben je de Bomb...
en uiteraard kan je het niet begrijpen,want de woorden die ik hanteer zullen noooit n ster krijgen op MarokkoNL,

dus leg maar ff uit wat je denkt dak bedoel a zjou3....


eneh Asri, jij bent ook n CAM
Ik begrijp helemaal nix van dat stoere taaltje, maar het enige wat ik uit de contexten kon halen was dat al die mooie afkortingen gewoon negatief waren, of niet: en een rps´je nog erger dan een gm, dus dat je me voor een gm´er aanziet is nog een beetje positief??

die sterretjes waren gewoon mijn defenitie van gm/rps: S.L.O.E.R.I.E, dat bedoelde je toch??????

05-01-2003, 23:36
het was wel leuk maar er ontbrak wel iets ja..volgens mij airco ..maar ja het was en gezellige avondje en stati was gatarrrr

05-01-2003, 23:38

Citaat:
Origineel gepost door ATLANTICA
Ik begrijp helemaal nix van dat stoere taaltje, maar het enige wat ik uit de contexten kon halen was dat al die mooie afkortingen gewoon negatief waren, of niet: en een rps´je nog erger dan een gm, dus dat je me voor een gm´er aanziet is nog een beetje positief??

die sterretjes waren gewoon mijn defenitie van gm/rps: S.L.O.E.R.I.E, dat bedoelde je toch??????
Wallah niet!

-Y-

05-01-2003, 23:39

Citaat:
Origineel gepost door Asri
Zomaar plaats je me in een hokje waar ik niet thuishoor...Ik ben een CAM so what!

Beter dan een SJ die nog achter BC zit

-Y-
\



DIe is onder de gordel jij klautsjak...enneh Meissie je zit fout met je xxxxxxx conclusie, jij bent egt n Genuine GMettje!

05-01-2003, 23:40
OH OK DAN!!!! IK DACHT AL WE GAAN TOCH NIET MENSEN VOOROORDELEN, MAAR RELAXT DAN HOOR!!!

05-01-2003, 23:41

Citaat:
Origineel gepost door ATLANTICA
OH OK DAN!!!! IK DACHT AL WE GAAN TOCH NIET MENSEN VOOROORDELEN, MAAR RELAXT DAN HOOR!!!
Veroordelen never, maaruh waarom was jij als MOslimMeisje op zo`n feest?

05-01-2003, 23:43

Citaat:
Origineel gepost door ATLANTICA
OH OK DAN!!!! IK DACHT AL WE GAAN TOCH NIET MENSEN VOOROORDELEN, MAAR RELAXT DAN HOOR!!!
Hehehe...Je CAPs staat aan

-Y-

05-01-2003, 23:46



Citaat:
Origineel gepost door Asri
Hehehe...Je CAPs staat aan

-Y-
dat geeft toch niet!!!!!! (ok hier dan)

Ik was gewoon op dat feestje om te genieten van de muziek! Dus geen aandacht, jongens, schijnheilig doen. Safi????

05-01-2003, 23:50
Ik was er ook!
Ik ben moe!
Dit was mn 1e MarocFeest en ik vond het ZWAAR tegenvallen. Ik had er te veel van verwacht.

xXx L.Marrakech

05-01-2003, 23:53

Citaat:
Origineel gepost door LadyMarrakech
Ik was er ook!
Ik ben moe!
Dit was mn 1e MarocFeest en ik vond het ZWAAR tegenvallen. Ik had er te veel van verwacht.

xXx L.Marrakech
JA, IK BEN ER WEL NAAR MEER GEWEEST: DE SFEER WAS INDERDAAR MINDER DAN DE VORIGE FEESTEN, MAAR VANDAAG WAREN DE ARTIESTEN WEL BETER, DAT IS MIJN MENINKJE EROVER.

BESLEMAAA

Pagina's : 1 [2] 3 4 5