Bekijk volle/desktop versie : welk fotograaf is beter?



24-08-2011, 11:22
IK twijfel tussen dps uit utrecht of mimoena. Najwa was bezet op mijn datum.

Wie is beter en waarom?

24-08-2011, 11:28


Ik zou voor Chaabia of DPS gaan.

24-08-2011, 11:36

Citaat door Feministe_NO1:
Ik zou voor Chaabia of DPS gaan.
dank voor je reactie, wat is website van chaabia?

24-08-2011, 11:42
http://www.chaabiareportages.nl/

24-08-2011, 12:03


Aselamoe aleikoem karima,

Het kiezen van de juiste diensten is altijd lastig. Ik ben een keer aanwezig geweest bij een kennismaking gesprek. Ik ben enorm onder de indruk van de kwaliteit en originaliteit van DPS. Wat ik jou zou adviseren is om gewoon een afspraak te maken met beide om de portfolio in te zien en je wensen te bespreken zodat je een beeld krijgt wat je kunt verwachten.
Persoonlijk zou ik voor DPS gaan, zij bieden ook extra diensten aan die ik niet eerder ben tegen gekomen.

Moge Allah swt jouw huwelijk zegenen en geniet ervan!

Wasalam,

La Maison du Mariage

24-08-2011, 12:14

Citaat door MaisonduMariage:
Aselamoe aleikoem karima,

Het kiezen van de juiste diensten is altijd lastig. Ik ben een keer aanwezig geweest bij een kennismaking gesprek. Ik ben enorm onder de indruk van de kwaliteit en originaliteit van DPS. Wat ik jou zou adviseren is om gewoon een afspraak te maken met beide om de portfolio in te zien en je wensen te bespreken zodat je een beeld krijgt wat je kunt verwachten.
Persoonlijk zou ik voor DPS gaan, zij bieden ook extra diensten aan die ik niet eerder ben tegen gekomen.

Moge Allah swt jouw huwelijk zegenen en geniet ervan!

Wasalam,

La Maison du Mariage
bedankt voor je mening, het heeft haast bij. Ik moet nu de knoop door haken.

24-08-2011, 12:15

Citaat door Feministe_NO1:
http://www.chaabiareportages.nl/
ik ga ze bellen, of ze op mijn datum nog vrij zijn. bedankt

24-08-2011, 13:26
http://www.weddingshoots-fotografie.nl

24-08-2011, 13:49

Citaat door WeddingShoots:
http://www.weddingshoots-fotografie.nl
sorry als ik je beledig, maat ze is niet op zoek naar fotograaf.
Ze twijfelt tussen twee fotografen.

Ik zie dat je dat heel vaak doet.
Vind het geen klasse!

ongevraagd reclame plaatsen..

24-08-2011, 14:54
zou dus egt niet voor dps gaan!!!

heb ze een keer mee gemaakt er waren gwn 2 meiden van (schat 20jaar pud) en die zich dan voordeden als profs!!

de bruidegom was echt pisnijdig!!
als je toch voor dps gaat dan zou ik duidelijk in de contract opstellen dat de eigenaar zelf moet komen en niet die amateurs
want blijkbaar neemt ie meerdere opdrachten op 1 dag aan!

ik zelf ben voor mimouna gegaan, wou het liefst najwa maar die zat al vol
ma nadat ik persoonlijk langs was gwst bij mimouna was ik egt tevreden alhamdoelilah

succes

24-08-2011, 19:31
Je hebt zelf de keuzemogelijkheid bij DPS. Je kunt zelf kiezen wie je wilt hebben op je bruiloft.
Ik vind ze persoonlijk heel professioneel. En inderdaad, zij bieden dingen aan die anderen niet bieden.
Bij het kennismakingsgesprek nemen ze echt de tijd voor je. En hun werk is zeer proffesioneel.

24-08-2011, 19:35
DPS zwaaar afrader!!
Komen veelste laat met de dvds en de foto's! Een bruidje van januari heeft haar DVDs nog steeds niet!! Zwaaar afrader.
En heb een dvd van gezien nouuu zag er niet uit.
Steeds stukjes waarin tie vastloopt etc. Ben niet aan t zwartmaken ofzo maar dit is wat ik ervaren heb met DPS zware afrader.
Ik zou eerder gaan voor spontane film en fotografie uit lelystad. Ihsan ofzo. Ze heten chaima en nog iets. Super goed. Echt een aanrader!

Succes!

24-08-2011, 21:38


zou het ook niet doen....


Citaat door prinses_s:
DPS zwaaar afrader!!
Komen veelste laat met de dvds en de foto's! Een bruidje van januari heeft haar DVDs nog steeds niet!! Zwaaar afrader.
En heb een dvd van gezien nouuu zag er niet uit.
Steeds stukjes waarin tie vastloopt etc. Ben niet aan t zwartmaken ofzo maar dit is wat ik ervaren heb met DPS zware afrader.
Ik zou eerder gaan voor spontane film en fotografie uit lelystad. Ihsan ofzo. Ze heten chaima en nog iets. Super goed. Echt een aanrader!

Succes!