Bekijk volle/desktop versie : Marokko.nl dokter van het jaar 2011!



Pagina's : [1] 2

24-08-2011, 10:15
Marokko.nl is verkozen tot dokter van het jaar.

Voor al je vragen over je gezondheid kun je hier terecht..er zit wel 1 risico aan verbonden. Het kan zijn dat je de verkeerde medicatie/advies krijgt, maar marokko.nl is hier niet verantwoordelijk voor.

Even serieus, waarom komen zoveel dames hier met vragen over hun gezondheid? Ga naar je huisarts als je iets opmerkt aan jezelf, je kan altijd om ervaringen vragen..maar wat mij is opgevallen is dat ze niet eens naar de huisarst gaan en eerst hier komen vragen. Komop zeg, het is je gezondheid!!!


Mohiem, voor de dames die ziek zijn..Moge Allah jullie genezen!

Wa salaam.

24-08-2011, 10:41


Ja hahah ja echt ja!

Kijk je kan ervaring van andere opvragen als je zelf al naar de dokter geweest bent.
Maar hier advies vragen aan de leden terwijl je de dokter nog niet eens bezocht heb dan ben je niet goed snik

24-08-2011, 10:42
Sommige zijn bang voor de dokter. Het ziekenhuis is mijn grootste vijand sinds mijn operatie. Dus ik denk wel 2x na voordat ik er naartoe ga.

24-08-2011, 10:51

Citaat door NietTeStoppuh:
Sommige zijn bang voor de dokter. Het ziekenhuis is mijn grootste vijand sinds mijn operatie. Dus ik denk wel 2x na voordat ik er naartoe ga.
Niet elke aandoening/kwaaltje betekent automatisch dat je in het ziekenhuis terecht komt... Soms blijven mensen onnodig lang lopen met kwaaltjes die vaak heel simpel te verhelpen zijn.

24-08-2011, 10:53



Citaat door maaltje:
Niet elke aandoening/kwaaltje betekent automatisch dat je in het ziekenhuis terecht komt... Soms blijven mensen onnodig lang lopen met kwaaltjes die vaak heel simpel te verhelpen zijn.
Hier is een onderzoek naar gedaan onder de Marokkaanse vrouwen. Het schijnt dat ze te lang wachten met het bezoeken van de arts, waardoor iets wat een simpel kwaaltje was, kan oplopen tot iets ergs.

Is het luiheid?

24-08-2011, 10:55

Citaat door NietTeStoppuh:
Hier is een onderzoek naar gedaan onder de Marokkaanse vrouwen. Het schijnt dat ze te lang wachten met het bezoeken van de arts, waardoor iets wat een simpel kwaaltje was, kan oplopen tot iets ergs.

Is het luiheid?
Ja zwaar luiheid.. Echt waar sommige denken er gewoon veelste makkelijk over.

Ik ga gewoon meteen naar de dokter zodra ik mij niet lekker voel of iets is niet in orde...

24-08-2011, 10:55

Citaat door NietTeStoppuh:
Hier is een onderzoek naar gedaan onder de Marokkaanse vrouwen. Het schijnt dat ze te lang wachten met het bezoeken van de arts, waardoor iets wat een simpel kwaaltje was, kan oplopen tot iets ergs.

Is het luiheid?
Klopt, dat is ook een risico wat je loopt, als je te lang met iets blijft rondlopen.

Denk niet zozeer luiheid, maar onnodige angst, misschien ook schaamte bij bepaalde aandoeningen, weinig vertrouwen in de arts of een instelling van: och gaat wel over vanzelf. Of men is bang dat men medicijnen krijgt en kan niet zo goed tegen medicijnen slikken.

24-08-2011, 11:06

Citaat door NietTeStoppuh:
Sommige zijn bang voor de dokter. Het ziekenhuis is mijn grootste vijand sinds mijn operatie. Dus ik denk wel 2x na voordat ik er naartoe ga.
Wie zegt dat de leden hier je gerust kunnen stellen? Kijk ik snap dat je bang bent, maar een dokter kijkt alleen maar. En als er iets aan de hand is, kun je er beter optijd mee zijn, dan kan er nog (optijd) wat aan gedaan worden. . Het is maar hoe je het bekijkt..

Was het zo erg dan de operatie?

24-08-2011, 11:07

Citaat door maaltje:
Niet elke aandoening/kwaaltje betekent automatisch dat je in het ziekenhuis terecht komt... Soms blijven mensen onnodig lang lopen met kwaaltjes die vaak heel simpel te verhelpen zijn.
Juist:

24-08-2011, 11:08

Citaat door NietTeStoppuh:
Haha, ga je bij elk eerst voorkomende klacht?
Ik zie het al voor me.

Bij mij komt de angst pas achteraf.

Er werd bij mij 5 jaar terug huidkanker geconstateerd en ik moest direct geopereerd worden. Ik kwam thuis en ik had zin in een patat oorlog. Dus ik ben die eerst gaan halen, heb het opgegeten en daarna TV gaan kijken. Voordat ik ging slapen dacht ik er opeens aan. Ik zei tegen mijn ouders: morgen vroeg opstaan, want ik moet naar het ziekenhuis.
Ouders: waarom?I
Ik: gewoon wat onderzoekjes.

Pas nadat ik uit het ziekenhuis was en helemaal beter was sloeg de paniek en angst toe.
Dus nu haaaaaaat ik ziekenhuizen. Bloed, het geur.. Bleggghhh, ik zie het steeds voor me.,..
Das heftig. Het feit dat je eerst andere dingen ging doen, wijst er volgens mij op dat je hersenen het even wegstopten, misschien niet helemaal de ernst van in zagen, of juist wel en zoiets hadden van eerst wat anders.

Maar was er iets mis gegaan bij je operatie dan?

24-08-2011, 11:17

Citaat door NietTeStoppuh:
Haha, ga je bij elk eerst voorkomende klacht?
Ik zie het al voor me.

Bij mij komt de angst pas achteraf.

Er werd bij mij 5 jaar terug huidkanker geconstateerd en ik moest direct geopereerd worden. Ik kwam thuis en ik had zin in een patat oorlog. Dus ik ben die eerst gaan halen, heb het opgegeten en daarna TV gaan kijken. Voordat ik ging slapen dacht ik er opeens aan. Ik zei tegen mijn ouders: morgen vroeg opstaan, want ik moet naar het ziekenhuis.
Ouders: waarom?I
Ik: gewoon wat onderzoekjes.

Pas nadat ik uit het ziekenhuis was en helemaal beter was sloeg de paniek en angst toe.
Dus nu haaaaaaat ik ziekenhuizen. Bloed, het geur.. Bleggghhh, ik zie het steeds voor me.,..
Aah wat erg voor je meid, gaat het nu beter met je?

En wisten je ouders niet wat je ging doen in het ziekenhuis?

24-08-2011, 11:22
[QUOTE=NietTeStoppuh;99781461]Haha, ga je bij elk eerst voorkomende klacht?
Ik zie het al voor me.

Ja echt ja hahahah hij wordt ook gek van mij!
Maar ik moet er dan echt wel last van hebben he, ga niet om de kleine dingen.

Maar sommige leden komen met best wel een probleem, en gaan daar nog laks mee om.

24-08-2011, 11:22



Citaat door NietTeStoppuh:
De leden kunnen je op korte termijn gerust stellen, maar alleen als je goedgelovig bent.
Verder heb je gelijk.

Precies ja. Het drong nog niet tot me door. Zelfs toen ik in de operatiekamer lag.
Nee, operatie was alhamdoeli'Allah goed verlopen.Het kan niet beter schat. Alhamdoeli'Allah, 3ala xxxxxxe 7aal.

Nee, die wisten het niet.
dat dacht ik al . Is een normale reactie van het lichaam, je beseft het niet of wil het niet beseffen in eerste instantie.

Ewa alhamdoelilah. Maar dan is er geen reden tot angst lijkt mij. Was het mis gegaan a la dan kon ik me er nog wel wat bij voorstellen. Je zou juist blij moeten zijn dat je goed bent geholpen in het ziekenhuis .

24-08-2011, 11:24

Citaat door NietTeStoppuh:
De leden kunnen je op korte termijn gerust stellen, maar alleen als je goedgelovig bent.
Verder heb je gelijk.

Precies ja. Het drong nog niet tot me door. Zelfs toen ik in de operatiekamer lag.
Nee, operatie was alhamdoeli'Allah goed verlopen.

Het kan niet beter schat. Alhamdoeli'Allah, 3ala xxxxxxe 7aal.

Nee, die wisten het niet.
Alhamdoulilah! Ben je nu genezen?

Waarom heb jij het je ouders niet verteld, het was een operatie en huidkanker is niet zomaar iets..en hoe reageerde jou ouders toen ze erachter kwamen? Sorry als ik teveel vraag..

24-08-2011, 11:24
Bij mij komt de angst pas achteraf.

Er werd bij mij 5 jaar terug huidkanker geconstateerd en ik moest direct geopereerd worden. Ik kwam thuis en ik had zin in een patat oorlog. Dus ik ben die eerst gaan halen, heb het opgegeten en daarna TV gaan kijken. Voordat ik ging slapen dacht ik er opeens aan. Ik zei tegen mijn ouders: morgen vroeg opstaan, want ik moet naar het ziekenhuis.
Ouders: waarom?I
Ik: gewoon wat onderzoekjes.

Pas nadat ik uit het ziekenhuis was en helemaal beter was sloeg de paniek en angst toe.
Dus nu haaaaaaat ik ziekenhuizen. Bloed, het geur.. Bleggghhh, ik zie het steeds voor me.,..[/QUOTE]

Oh echt waar dit had ik even niet gelezen..
Hoe gaat het nu met je? en wat hebben ze precies gedaan?

En wist helemaal niemand van je familie wat je ging doen?

Pagina's : [1] 2