Bekijk volle/desktop versie : Some Mirrors Lie



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

24-08-2011, 00:16


[SIZE=5]
Intressant?

24-08-2011, 00:47


Modeshow(Hannan)[/SIZE]
[SIZE=5]2.[/SIZE][SIZE=3]In het regen(Hannan) [/SIZE]
[SIZE=5]3.[/SIZE] [SIZE=3]Ik bleef maar kijken (Salim en ranya) [/SIZE]
[SIZE=5]4.[/SIZE] [SIZE=3] Reclamespot(Hannan)

24-08-2011, 00:57
Uppp lijkt me leukk!

24-08-2011, 01:17

Citaat door jadore19:
Uppp lijkt me leukk!
dankje ga morgen nsallah veder hoop om meer upjes

24-08-2011, 01:32


als ik meer ups krijg schrijf ik nu een vervolgje

24-08-2011, 02:52

hannan:
ahhh ik stress hem dodelijk. Halima jij gaat als eerst en dan komen jullie salima jij gaat als laatst want jij hebt de trouwjurk aan en 3ndek jullie vallen doe voorzichtig he meiden. Modeshow gaat beginnen ahhhh Ranya . Ze gebaarde me van doe rustig. Me zus kan niet praten dat komt door de auto ongeluk me ouders zijn er aan overleden en vanaf die tijd heb ik me zusje beloofd om haar een goeie leven te laten lijden. Het is de enige wat ik nog heb
presentator: Dames en heren welkom bij onze modeshow en hoop dat jullie er van genieten
alles ging perfect ik en me zus stonden te wachten .
de show was afgelopen en ik werd naar voren geroepen maar ik was niet de gene die kleren heeft ontworpen ik was alleen de gene die het organiseerde. en aangezien me zus me tweeling is en de ontwerper heb ik haar naar voren laten gaan.
ik ag hoe blij ze was en ze kreeg bloemen. ze kwam terug naar mij en gebaarde dat ze naar huis ging want ze had afspraak met de dokter morgen. chaffeur bracht haar naar huis. En ik ging me klaar maken voor de afterparty die ik had georganiseerd voor de gasten. daarvoor had ik intervieuws met een paar magazines . ik keek op en ik zag oppeens iemand. nooit gezien hij was lang en had zwart haar en mooie ogen ik verdronk bijna in zijn ogen tot dat ik de vrouw hoorde zeggen hoe kom je aan de inspiratie ik antwoorde metme zus ontwerpt ik organiseer. en ik stond op en bedankte ze. Ik zag hem staan in groepje dus pakte wat te drinken en liep naar ze toe . Heey wat vonden jullie van de show . We begonnen meteen te praten. Het was al laat en ik groete ze om weg te gaan. ik had een helle lange jurk aan in het wit mooie avondjurk. dus ik liep naar buiten begon het te regenen heb ik een pech en om het hellemaal mooi te maken werd me auto op dat moment weggesleept pfff en nu? haha ik was hellemaal nat moest om mezelf lachen nog in een avondjurk. Oppeens hoord ik me naam ik keek om en het was.....

24-08-2011, 09:54
Leuk begin.. Uppsss

24-08-2011, 13:47

Het was de knappe jongen van het feest. ik liep naar de auto toe . Hij wou me denk ik een lift geven.
Hannan: Heey
Salim : Heey
Hannan: Me auto is net weggesleept en ik wacht op een taxi
salim: Als ik je nu vroeg om je een lift te geven Dan ga je zeggen nee salim ik wacht wel op de taxi
. maar als ik er op aandring dat ik je een lift moet geven dan mischien ga je mee
voordat hij zijn zin af kon maken stapte ik in de auto
salim: Of ik moet stoppen met praten haha want je stapt toch al in
Hannan: haha als je klaar bent met praten dan kunnen we vertrekken
salim: haha is goed
hannan: als je het niet erg vindt kan de erco uit heb het koud
salim ; jaah is goed
we zaten nu al 4 minuten in de auto
salim: owja ik heb het al gezegd maar moet het nog een keer zeggen je bent shitterend ik bedoel mooi.
Hannan: Dankjewel
Hij bracht me naar huis en het regende nog steeds we stapten uit ik vondt het lief van hem dat hij me gebracht heeft dus
Hannan: wil je naar binnen komen voor kop koffie
Salim: Klinkt Goed Maar dan miss ik de kans om weer iets met jou te doen dus dat latenwe voor een ander keer
dus ik zie je weer
hannan: is goed bye
salim: doei
ik ging douchen eten en slapen want morgen had ik een drukke dag.

24-08-2011, 15:45
dankje ga straks weer veder\

24-08-2011, 20:21

Salim:
daar zaten we dan in de modeshow waar ik niet zoveel mee had maar omdat ik een reclamebedrijf heb is het goed om naar zulke plaatsen te gaan het zou beginnen. Er kwamen verschillende models met jurken aan. Ik moet niet liegen het was best wel mooi.
Als laatst kwam er een een bruidsjurk en dan zou de ontwerpster komen. ik keek effe weg en toen op en ik zag de ontwerpster . ik kon me ogen niet van haar af hallen ze was schitterend. Ze had een lange zwarte jurk aan wauw gewoon. ik stond op en gaf haar een applaus ze keek me aan en lachde naar me . Ze ging weg er zou een afterparty komen dus ik zou haar wel weer zien.
ik liep en zag dat er journalisten met haar aan het praten waren .ze had denk ik andere kleren aangedaan want nu had ze een lange witte jurk aan en rode lipstick ik let hier nooit op maar deze meid is echt mooi. ik stond met Soufyan en Melissa aan het praten ze kwam aangelopen met een drankje en vroeg ons ovcer de show ik praate wat met haar en ze zij dat ze ging. HEt begon laat te worden dus ik ging ook. ik zat in me auto en was onderweg naar huis toen ik haar oppeens zag stoppte ikeven en vroeg haar of ik lift kon geven ik dacht dat ze moeilijk zou doen maar ze stapde in ze was hellemaal nat pff ze zag er shitterend uit. Ze waren er ze vroeg me om wat te drinken binnen maar ik wou haar vaker zien dus ik zou haar zoiezo terugbellen.ik ging naar huis ging lekker douchen en toen me bed in. Ik dacht aan dit bloedmooie meisje. zo viel ik in slaap

Ranya:
ik was in de modeshow. ik was de ontwerper maar wat had ik eraan ik kan niet praten en niet horen alleen goed lip lezen wauw.
ik had deze lelijke zwarte lange jurk aan en me zus een witte . Mode show begon ik had er geen intresse in. ik Begon na te denken hoe me leven er zou uitzien als ik kon praten. Zeker wauw en iedereen zou ranya willen kennen.
modeshow was klaar en me zus vond dat ik naar voren moest gaan en de bloemen accepteren.
ik ging naar voren en hoorde applaus glimlachde een beetje. Ik keek naar rechts en ik zag iemand . Iemand die ook nooit heb gezien
lang en getint. ik bleef hem aanstaren hij keek naar me en lachde ik lachde terug. ik kreeg kriebels in me buik pff. ik ging weer terug. Omdat ik niet zo meet feestjes had ging ik naar huis ik bedoel maar naar feestje gaan en je kan niet eens praten en horen wat de anderen zeggen. Cahffeur bracht me naar huis en ik ging douchen . daarna ging ik eten had echt honger. Ik ging naar me kamer en ik had zin om te tekenen . ik begon te tekenen op een gegeven moment keek ik naar me blaadje ik was verlief op deze man . ik had het gezicht van de man getekend die ik zag op de modeshow. enige wat nuttig is aan mij is dat ik goed kan tekenen en ontwerpen. ik ging slapen. volgende dag werd ik vroeg wakker ik deed me kleren aan en wijs met me vinger naar de schoonmakster ik gebaarde dat ik iemand nodig had die iemand voor me zou zoeken. ze haalde iemad voor me ik legde haar uit en liet de tekening zien ik wou alles weten van deze man alle detail. de man zei dat ie zijn best zou doen. ik hoopde voor het beste

24-08-2011, 22:04
intressant?

24-08-2011, 22:34
Zeker... Uppsss.. Check je hoekje

24-08-2011, 23:21



Citaat door Lieff_Dametje:
Zeker... Uppsss.. Check je hoekje
dankje lief ik ga snel weer veder

25-08-2011, 01:33


Hannan:

Volgende dag was ik vroeg in me kantoor ik werd gek door de telefoontjes van bedrijfen.
ze vonden de modeshow goed en veel wilden er samenwerken maar het liefts wil ik samen werken met Global networks.
en naar china gaan.
Samantha: heey hannan lukt het
Hannan: jaah schat wordt echt gek van de telefoontjes
Samantha : jaah natuurlijk je had een goeie modeshow. Owja we staan op de voorpagina van elle magezine wat vindt je daarvan
Hannan: sireus aahhh het kan niet beter
Met telefoon ging over.samantha ik neem op dan praten we veder ze zei dat het goed was.

Hannan: hallo
Salim: hey hannan
Hannan: ahha heey hoe gaat het
Salim : met mij gaat het goed hannan
maar hoor is we hebben elkaar 1 keer ontmoet toch?
hannan: ahha jaah hoezo
Salim: Dus na de eerste ontmoeting is het voor mij mogelijk om jou uittenodigen zonder dat je weigert
hannan: hahah wat bedoel je te zeggen salim hetdringt niet tot me door
Salim : Kom nu naar me kantoor moet je wat laten zien
Hannan: Nu ??
Salim: Zie je ik zei toch dat je ging weigeren
Hannan: nee salim ik weiger niet maar zeg me wat er is
Salim: weet je wat er is via de telefoon is het niet goed praten
en er is niks erg dus kom alsjeblieft
Hannan : Safi is goed ik kom

samantha ik ga wat doen zie je morgen dan wel. ik groete haar en ging naar me auto richting salim ik ben echt benieuwd water is.
Ben echt nieuwsgierig.Ik kwam aan bij de bedrijf het was groot ik stapde uit en liep naar binnen.
ik zag soufyan en melissa de vrienden van salim daar staan

Hannan: heey
Soufyan& melissa: heey hannan hoe gaat het
Hannan: gaat goed weten jullie mischien waar salim is
Soufyan& melissa: uhhm ow keek daar heb je hem al
salim: heey hannan zullen we naar me kantoor gaan
hannan: is goed
Soufyan& melissa: doei hahah

Hannan: je hebt een mooie kantoor
Salim: maar niet zo mooi als jou
Hannan: Wat
Salim: nee niks haah Hannan...
Hannan: zeg me nou wat er aan de hand is
Salim : ik wil niks zeggen ik wil het je laten zien
Hannan: wat?
Salim: heb geduld mijn schat.. kom mee

we gingen naar kantoortje met een computer hij opende iets en liet het me zien
Ik keek aandachtig naar het filmpje

Salim : vindt je het goed?
Hannan: waar heb je het over salim ik heb nooit gedacht dat me modeshow zo mooi eruit kon zien
dit is geweldig salim
Salim: dan..
Hannan: wat?
Salim: wil je wat drinken

dus we gingen wat drinken hij begon over me werk hij had goede ideeen en ik luisterde aandachtig
Salim : kijk door de reclame spot die ik heb gemaakt van jou modeshow zal jouw modeshow in elke tv kanaal te zien zijn
en zo kan je beter samenwerken met goeie bedrijven. en jij wil graag met global networks werken zo kan je dat bereiken
Hannan: jaah je hebt gelijk

Ik begon hem leuker en leuker te vinden ik ging naar huis en het was al 00:00 uur maar toch zij een stemmetje in me hoofd bel hem
dus ik belde hem

Salim: hallo
Hannan :heey salim kan ik je om een gunst vragen
salim: tuurlijk
Hannan: ik zou graag die reclame spot nog een keer willen kijken
salim is goed is niet erg ben nu onderweg naar jou
hannan ik wacht op je

Ik was klaar en hij stond voor de deur hij was met een motor gekomen hij gaf me helm en ik ging achter hem zitten.
Salim: hannan dit is je eerste keer op een motor he?
Hannan: hoezo denk je dat ahaha
Salim: omdat een mooie dame nooit zo zou zitten achter een knappe man als mij.

Ik hield met me handen de achterleuning vast en ik snapde wat hij bedoelde dus ik zette me twee handen op zijn schouders
Hannan: is het nu goed salim?
Salim: maar hannan je bent veel mooier dan mij

dus ik verplaatste mijn armen en sloeg mijn armen om zijn buik
hannan: nog sorry dat ik je zo laat heb gestoord
Salim: als je echt sorry wilt zeggen dan blijf still
en er zijn leukere dingen te zeggen dan sorry
Hannan: sorry
Salim: haha gekkie

Ik kijk naar de reclame spot en ik kreeg kriebels in me buik ik stond op en omhelzde hem.
week ging snel voorbij en ik zag hem vaak, Ik was op me kantoor en ik kreeg een brief ik oppende en ik slaagde gil uit
ahhhh global networks wou met ons samenwerken ik belde salim meteen op

Salim: heey hannan:
Hannan : salim ahhh Global networks wilt met ons samenwerken
Salim :sireus ik ben blij voor je dus ze zullen jou representeren
Hannan: jaah en dat allemaal dankzij jou kom nu naar me toe naar me huis
salim: maar ik ben net in kantoor
hannan: kom op salim

ik zat te wachten en was hellemaal salim vergeten dus ik ging snel naar beneden en ik zag hem met me zus praten ranya.
hij denkt zeker dat ik het ben. dus ik liep naar ze toe. oppeens hij keek om en zag mij.
Hij was verbaasd. ik zei dat het me tweeling was. en hij excuseerde me zus.
ik legde hem uit dat ze niet kon praten of horen. zie je die kleren ranya heeft alles ontworpen salim ik ben alleen het gezicht van het bedrijf
maar ranya is de gene die alles doet het ontwerpen dan. Me zus houdt niet van feesten daarom was er niet vorige keer. ze houdt ervan om alleen te zij
ik ben echt trots op me zus

en ranya dit is salim de man van me leven
me zus ging terug naar het huis en ik besloot om met salim te praten
Hannan: salim ik en Ranya zijn alles voor elkaar we zijn moeder, vader , broer alles van elkaar
we snappen elkaar alleen als we al na elkaar kijken
Salim: kan ranya al vanaf het begin niet praten?
Hannan: nee salim het gebeurde toen we 8 waren we zijn onze ouder kwijtgeraak in een auto ongeluk sinds dien kan ze niet meer horen of praten, Ik ben naar velle dokters gegaan en ze zeggen allemaal het zelfde.. en dat de operattie riskant is en ik wil die risico niet nemen en me zus kwijtraken. we ging nog beetje praten en daarna namen we afscheid.

25-08-2011, 09:42
Prachtig meid... Uppssssss

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10