Bekijk volle/desktop versie : 'Afellay blijft gewoon bij FC Barelona'



23-08-2011, 17:09
Ibrahim Afellay speelt dit seizoen 'gewoon' voor FC Barcelona. Sportief directeur Andoni Zubizarreta voelt zich geroepen de geruchten over een aanstaand vertrek van de Oranje-international de kop in te drukken.

Afellay werd de afgelopen dagen voornamelijk aan Juventus gelinkt. Met de komst van Cesc Fabregas en Alexis Sanchez is de concurrentie voor Afellay bij Barça flink toegenomen.

''Hij blijft gewoon hier'', stelt Zubizarreta niettemin tegenover Marca. ''Ik weet niks van interesse van andere clubs.''

Afellay, die momenteel herstellende is van een hamstringblessure, speelt sinds afgelopen winter voor de Catalaanse club.

In de loop van de tweede seizoenshelft kreeg hij steeds meer speeltijd, al liet trainer Josep Guardiola hem doorgaans op de bank starten.

http://nieuws.nl.msn.com/sport/voetbal/barcelona-wil-niets-weten-van-vertrek-afellay

23-08-2011, 20:06


Wat een opluchting.

23-08-2011, 21:02
Je mag 3 keer wisselen. wanneer iedereen fit is zijn dat Sanchez, Fabregas en Keita. Afellay doet er slim aan te vertrekken.

23-08-2011, 21:39

Citaat door Clichy_sousbois:
afellay de ballen jongen hahahahahahahaha, heb egt medelijden met hem
Heb met jou medelijden man van ochtend tot laat posten posten posten...
En hij maar lekker miljoenen strijken.

23-08-2011, 21:40



Citaat door casaoui01:
Je mag 3 keer wisselen. wanneer iedereen fit is zijn dat Sanchez, Fabregas en Keita. Afellay doet er slim aan te vertrekken.


Guardiola.

23-08-2011, 23:12

Citaat door casaoui01:
Je mag 3 keer wisselen. wanneer iedereen fit is zijn dat Sanchez, Fabregas en Keita. Afellay doet er slim aan te vertrekken.
Aan de ene kant heb je gelijk, ik had nooit verwacht dat hij het einde van het seizoen Zou halen ( 2010/2011).
Maar met het aankomende EK 2012 waarin Affelay uitkomt voor het Nederlands elftal, als hij daar weer een goede spel en toernooi kan laten zien en hij speelt dan nog voor Barca en als hij dat ook goed blijft doen zal zijn marktwaarde enorm stijgen.

Dan kan hij alsnog worden verkocht voor het dubbele of meer waarmee hij is ingekocht.
De clubs kunnen hem dan makkelijk overnemen voor 15 á 20 miljoen.
Ik denk dat Barca niet dom is als hij goed blijft presteren hem zomaar weg te laten gaan, hij past goed in de groep en hij doet wat die moet doen zonder ster allure's, net als messi bescheiden en rustig.

Na dit seizoen word hij denk ik pas ingezet als ruilmiddel voor een andere speler, mits hij hij dan vertrekt!

23-08-2011, 23:32

Citaat door Clichy_sousbois:
afellay de ballen jongen hahahahahahahaha, heb egt medelijden met hem
Waarom medelijden ?? ik denk eerder dat hij dat met jou heeft !

24-08-2011, 15:57

Citaat door gatarisch:
Aan de ene kant heb je gelijk, ik had nooit verwacht dat hij het einde van het seizoen Zou halen ( 2010/2011).
Maar met het aankomende EK 2012 waarin Affelay uitkomt voor het Nederlands elftal, als hij daar weer een goede spel en toernooi kan laten zien en hij speelt dan nog voor Barca en als hij dat ook goed blijft doen zal zijn marktwaarde enorm stijgen.

Dan kan hij alsnog worden verkocht voor het dubbele of meer waarmee hij is ingekocht.
De clubs kunnen hem dan makkelijk overnemen voor 15 á 20 miljoen.
Ik denk dat Barca niet dom is als hij goed blijft presteren hem zomaar weg te laten gaan, hij past goed in de groep en hij doet wat die moet doen zonder ster allure's, net als messi bescheiden en rustig.

Na dit seizoen word hij denk ik pas ingezet als ruilmiddel voor een andere speler, mits hij hij dan vertrekt!
ben het volledig met jouw eens

24-08-2011, 15:58

Citaat door Apart-Gevuul:
-

24-08-2011, 21:19

Citaat door artiestico:
ben het volledig met jouw eens
Jeps,.

24-08-2011, 22:25

Citaat door gatarisch:
Jeps,.
ik ook

25-08-2011, 22:35

Citaat door Apart-Gevuul:
ik ook
Visca Barca....