Bekijk volle/desktop versie : Toekomstige farmaciestudenten



Pagina's : [1] 2

23-08-2011, 17:02
Sallaam ou aleikoum wa Rahmatallah,

Wie beginnen er dit jaar met de studie farmacie aan de UU?

23-08-2011, 17:23


heel veel mensen haha maak je geen zorgen ;P ga je ook de 25e naar starbijeenkomst?

23-08-2011, 18:59
Haha het gaat mij er niet om of er veel mensen naar toe gaan , wilde vragen of iemand al boeken had besteld e.d. Ik ga niet naar de bijeenkomst, jij zo te zien wel?

23-08-2011, 19:05
jaa! boeken heb ik ook nog niet.. je hebt vaak niet alle boeken nodig dus ik kijk gewoon per blok welke boeken het belangrijkst zijn en die schaf ik aan

23-08-2011, 19:21


Dat ga ik ook doen inshaAllah, vraag me af hoe het rooster eruit komt te zien.

24-08-2011, 00:57
Ik ben nog niet volledig ingeschreven, heb nog info gehad etc.
Weten jullie misschien of er een moskee in de buurt is?

24-08-2011, 01:08
@ Topicstarter:

hahaha! ik blijf up-to-date van jouw bezigheden door dit forum.

Maar mabrouk zeg! Je gaat dus aan Farmacie beginnen, masha allah.. Veel suces! Tref je vast nog wel een keer binnenkort insha allah.

Liefs,

Wa salaamoe alaikom

28-08-2011, 14:07
Wa aleikoum sallaam wa RahmatAllah,

Hahahaha je bent gewoon een stalker!! Als we elkaar gewoon vaker zien, hoeft het niet op deze manier te gaan .

Laat me weten hoe de lezingen waren!

Tot snel inshaAllah,

Sallaam ou aleikoum wa RahmatAllah

28-08-2011, 22:41
Ik ga het ook studeren dit jaar

29-08-2011, 00:19
hee meiden,

Ik ben ook van de partij inshallah.. pff ben zoo opgelucht dat er Marokkanen aanwezig zijn hmdl... Hoe moet je je afmelden voor de introductiekamp heb daar nie echt zin in, gaat tegen mijn normen en waarden in. Ik zou alleen die maandag willen gaan, als je die rondleiding krijgt enzo. Wat doen jullie? En ik vraag me ook af of er een moskee in de buurt is??

29-08-2011, 00:50

Citaat door zitoen_hoceima:
Ik ga het ook studeren dit jaar

InshaAllah, gezellig!


Citaat door samiramal:
hee meiden,

Ik ben ook van de partij inshallah.. pff ben zoo opgelucht dat er Marokkanen aanwezig zijn hmdl... Hoe moet je je afmelden voor de introductiekamp heb daar nie echt zin in, gaat tegen mijn normen en waarden in. Ik zou alleen die maandag willen gaan, als je die rondleiding krijgt enzo. Wat doen jullie? En ik vraag me ook af of er een moskee in de buurt is??
Het is al heel wat he als er medemarokkanen zijn, vind het wel jammer dat er geen islamitische studievereniging is zoals in Rdam en Adam.
Ik ben ook niet van plan naar de intro kamp te gaan, het enige wat ik wil weten is mijn rooster.
Ik zou niet weten hoe je je zou moeten afmelden, ik ga het binnenkort via de mail doen inshaAllah.

29-08-2011, 01:07
Ja, had het gezien.. Inderdaad heeeel jammeer dat er geen islamitische studieverenigingen zijn. pff stress m wel beetje om dat rooster wil op dinsdagavond een islamstudie volgen en het is best lang reizen...Gair inshallah

Ik ga ook een mailtje sturen inshallah.. Laat me weten wat ze je terugmailen!

30-08-2011, 21:48


Ik wil inderdaad ook nog islamlessen volgen, inshaAllah zal ons rooster dat toelaten Ameen.

Ben nog steeds nog niet helemaal ingeschreven, pas als ik alles binnenkrijg ga ik ze een mailtje sturen (wie weet hoor ik pas te laat over die kamp en kan ik 'daardoor' niet mee, hihi). Let me know wat ze jou vertellen als je antwoord krijgt, ben benieuwd!

02-09-2011, 22:52
Oeh oeh spannend! Bijna starten met je opleiding...

Tot in lijn 12 insha allah!

02-09-2011, 23:25
wrm niet meteen vanaf lijn 7 enz, of wil je me er niet bij hebben? hahaha

Pagina's : [1] 2