Bekijk volle/desktop versie : badbrya



25-10-2004, 22:06
heyyy

Ik heb een vraagje ik organiseer binnenkort een feest en zou graag badbrya willen boeken maar weet niet hoe ik heb alleen haar email adres heb haar al gemaild maar ze mailt niet terug misschien te druk of zo....maar wie weet hoe ik haar kan boeken of weet iemand die site van haar.....

25-10-2004, 22:55


Oh leuk idee man!! Wat voor feest? Verjaardagsfeest! Echt super! Ik ken haar niet.Maar misschien kan je NMO bellen, zij rapt nu voor hun en weet zeker dat ze haar nr wel door kunnen passen, en anders mail je ze ff, kan je wel vinden op het internet.

Succes

26-10-2004, 19:02

Citaat door stardust:
Oh leuk idee man!! Wat voor feest? Verjaardagsfeest! Echt super! Ik ken haar niet.Maar misschien kan je NMO bellen, zij rapt nu voor hun en weet zeker dat ze haar nr wel door kunnen passen, en anders mail je ze ff, kan je wel vinden op het internet.

Succes
heyy tanxx zal het wel proberen via daar jah ik dacht misschien weet iemand die site van haar of zo.....maaar het is een sugar party (je weet suikerfeest) als je wil komen ben je van harte welkom het is wel in den haag ik weet niet waar je woont dusss......mohiem hoor het wel thalla x

27-10-2004, 07:21
is er nog iemand die wat weeet!!! niemand.... voor ik het weet is het al weeer suikerfeest je weet!!!!
whahahah

27-10-2004, 11:02


Echt? Mag ik komen? Ay Ay! Dank je wel, wie komen er dan? Ja Den Haag is wel in de buurt! Maar waar precies dan?THNX!!

27-10-2004, 16:41
ik wil ook komen.. alleen kan je niet helpen met badbrya

27-10-2004, 22:42
Het is een buurthuis maar die buurthuis is momenteel gevestigd in het gebouw van terra collega waar die docent is geschoten (hans van wieren).......de gene die willen komen kunnen me effe een pm sturen dan weet ik namelijk hoeveel mensen er ongeveer komen....
En iedereen is vanharte welkom ze zeggen hoe meer zielen hoe meer vreugde (of zoiets)

laterzzzz

27-10-2004, 22:59
hey ik woon in den haag.. ik wil wel komen.. maar wat voor suikerfeest wordt het..?

28-10-2004, 07:16

Citaat door infamous:
hey ik woon in den haag.. ik wil wel komen.. maar wat voor suikerfeest wordt het..?
Dat is niet heelmaal duidelijk ik ben ook bezig met boeken en zo maar het word een gewoon feest met breakdance optredenes van bombasquad (rappers) n badrbrya als ik haar kan regelen......want tot nu toe nog niks maar ik zie wel het is duss echt zo'n jongeren party....

01-11-2004, 16:11
http://www.partypeeps2000.com/asp/AccountInfo.asp?nAccountID=3312