Bekijk volle/desktop versie : Mijn nieuwsgierigheid gaat over!!!!



23-08-2011, 00:03
salam dames en heren,

[waar ik echt nieuwsgierig naar ben is: is er iemand in geslaagd om met iemand te trouwen die elkaar hebben leren kennen via m.nl of een ander internet site. of iemand in jullie omgeving

ben wel benieuwd meld je hier.

PS: IK BEN NIET OP ZOEK, BEN AL HMDLLH GELUKKIG..BEN ALLEEN NIEUWSGIERIG!!!]

23-08-2011, 00:06


2 meiden die ik ken via chat.

23-08-2011, 00:10

Citaat door lief-dame:
2 meiden die ik ken via chat.
echt, hoe hebben ze dat gedaan. hoe lang duurde het voordat hij hun hand kwam vragen. en zijn ze gelukkig. of komt het toch ter sprake tijdens een ruzie of zo dat ze elkaar via het internet kennen

ben echt benieuwd hoe dat in zijn werk ging.

23-08-2011, 00:38
eentje moet nog trouwen. de ander is ruim 6jr getrouwd zijn openmind mensen hoor denk niet dat hij gaat zeggen chatslet inoe

23-08-2011, 00:44


Hmm hier ben ik ook benieuwd naar.

23-08-2011, 00:48

Citaat door nador_mocrolady:
Hmm hier ben ik ook benieuwd naar.
ja ik ook heel erg.... ik zie zoveel oproepen van de dames en de heren. dat ik me echt afvraag of het iemand zo gelukt is.

23-08-2011, 01:03

Citaat door sammia34:
ja ik ook heel erg.... ik zie zoveel oproepen van de dames en de heren. dat ik me echt afvraag of het iemand zo gelukt is.
Precies! Nou, afwachten op de reacties van leden.

23-08-2011, 02:15
chatmensen zijn toch oerlelijk volgens een onderzoek?

23-08-2011, 03:01
ik ken zat mensen die op zo een manier zyn getrouwd ; tegenwoordig zie je niet anders ik bedoel vroeger was dat misschien nog zelden maar tegenwoordig is de contact veel gemakkelyker naar mekaar toe dankzy internet hyves & pingelings


23-08-2011, 03:06
In marokko is het daar een trend, getrouwde stellen hebben elkaar via het net gevonden..
Mijn buurmeisje in Tanger is getrouwd met een jongeman uit Spanje en dit via het internet .. Soubhanaa ALlah hey..

23-08-2011, 15:13
ja in marfokko is het vooral een trend, als ze op die manier naar europa willen komen.
dan is internet de uitgesproken kans.

23-08-2011, 15:15

Citaat door Msemna:
In marokko is het daar een trend, getrouwde stellen hebben elkaar via het net gevonden..
Mijn buurmeisje in Tanger is getrouwd met een jongeman uit Spanje en dit via het internet .. Soubhanaa ALlah hey..
Klopt! Een meisje die ik ken gaat naar Jordanië, man leren kennen via chat.

23-08-2011, 15:20


dat man leren kennen via chat en dan naar buitenland gaan om er mee te trouwen ken ik alleen van de hollanders dat ze dat deden. maar marokkanen? wat zeggen ze tegen hun ouders dan? en wat zeggen ze tegen hun kinderen later? nee moet er niet aan denken, geef mij maar gewoon de gewone authentieke manier.

23-08-2011, 15:21

Citaat door 3rossaTetouania:
Klopt! Een meisje die ik ken gaat naar Jordanië, man leren kennen via chat.
Oohw dan moeten ze wel jaren hebben gechat, om zo een keuze te maken

23-08-2011, 15:25

Citaat door zouzou7t:
dat man leren kennen via chat en dan naar buitenland gaan om er mee te trouwen ken ik alleen van de hollanders dat ze dat deden. maar marokkanen? wat zeggen ze tegen hun ouders dan? en wat zeggen ze tegen hun kinderen later? nee moet er niet aan denken, geef mij maar gewoon de gewone authentieke manier.
In Marokko is het normaal dat je een man leert kennen via het net dus die zijn er eerlijk over, hier doen ze er geheimzinnig over alsof het een ramp is.