Bekijk volle/desktop versie : Stewardess opleiding

Pagina's : [1] 2 3 4

25-10-2004, 20:38
Salaam aleikom wb wl,

Ik wil graag alle info over stewardess opleiding.
Ik hoop dat jullie mij voldoende info kunne geven

Oke beslama

25-10-2004, 22:04

Het beste is om gewoon te gaan google'en. Verschillende scholen met elkaar vergelijken, naar open dagen gaan. Etc.

26-10-2004, 09:09
ik neem aan dat je nooit wilt trouwen ...

27-10-2004, 17:33
hij bedeolt zoiets van dat je dan vaak weg van huis bent enzoo snap je

27-10-2004, 17:46

Ik wil ook stewardess worden!! Geef mij ook alle info por favor.. Je moet toch ook goed zijn in Spaans enzo??
Ik ga eerst een juf-opleiding doen en dan via niveau 2 stewardess opleing volgen

Maar geef me info please

27-10-2004, 17:47

Citaat door Lienae:
hoi Btissam,

Ik ben zelf ook een stewardess, zorg dat je je HAVO afmaakt, zorg dat je goed bent in Engels en als je 21 jaar bent dan kun je gaan solliciteren en je kan gewoon een interne opleiding volgen als je aangenomen bent, dus steek geen tijd in geld in die "zogenaamde stewardess scholen" indien je nog vragen hebt dan kan je ze aan mij stellen..

Liefs,

Lienae

Hoi meid

Hoelang heb jij er over gedaan om stewardess te worden??
En heb je per se HAVO nodig ??

27-10-2004, 17:54

Citaat door Metalsiarachida:
hij bedeolt zoiets van dat je dan vaak weg van huis bent enzoo snap je

Ja dat is wel waar..Mijn moeder zegt dat ik beter geen stewardess kan worden maar ik wil het en het is me droom! Maar ik bedoel grond-stewardess..Mischien ook lucht maar dat weet ik niet.. Mijn moeder zegt dat tegen me omdat je als j die baan hebt je niet vaak thuis bent..Maar het is niet zo dat ik de hele week wil hoor..gewoon 3 keer ofzo

Ze zegt : Het zal niet leuk worden voor je kinderen en man..

28-10-2004, 01:24
Ik wil het ook zeker doen. Ik wil hierna naar een school gaan in Haarlem genaamd: Tio, kweet nie of jullie kennen!
Maar ik wil lucht doen dat lijkt we wel het leukste

28-10-2004, 10:26

Citaat door Lienae:
je moet inderdaad minimaal een HAVO-diploma hebben of MAVO plus 3 of 4 jaar MBO.
Ik was 21 toen ik solliciteerde en werd na 2 gesprekken aangenomen, dat is nu al 9 jaar geleden. Het is handig inderdaad dat je meerdere vreemde talen spreekt, soms testen ze naast Engels nog 2 andere vreemde talen, het ligt er aan wie je voor je hebt, maar je krijgt zeker een engelse test en de interne opleiding is grotendeels ook in het Engels, elk jaar doe je weer een engelse examen in flight safety. Een interne cursus (nadat je bent aangenomen duurt 4 weken, incl, zwemtest en een bezoek aan de brandweer etc. etc.

Aha.. nou bedankt meid.. Maar als je grond-stewardess wil worden Moet je dan ook een zwemtest doen?
Ik had het wel es op yorin gezien hoe ze dat deden..Ze moesten ook uit een vliegtuig glijden zeg maar.. Was wel eng om te zien.. Maar als je nog info over stewardess grond hebt enzo Wil je het hier aub plaatsen?
Van welke 2 talen kreeg jij nog meer een test dan?

28-10-2004, 12:30
dat wil ik eigenlijk ook
maar mogen mannen dat ook

28-10-2004, 12:38

Citaat door csbai:
dat wil ik eigenlijk ook
maar mogen mannen dat ook

Natuurlijk kan je dat.. Alleen dat word je steward
Je weet wel manager zijn enzo.. Maar in een vliegtuig kan ook!
lijkt jou dat ook al o vettttttttttttttttttt

28-10-2004, 14:38

Citaat door missangelmalika:
Ik wil het ook zeker doen. Ik wil hierna naar een school gaan in Haarlem genaamd: Tio, kweet nie of jullie kennen!
Maar ik wil lucht doen dat lijkt we wel het leukste
Die school zit tegenwoordig in Amsterdam. Maar het is een particuliere opleiding dus erg duur. Dus pure geldverspilling. Je kunt namelijk stewardess zonder die opleiding aan de Tio.

Ik zelf zit op de NLC tegenwoordig ROC airport en volg de opleiding luchtvaartdienstverlening puur om alleen aan een Mbo diploma te komen en het is mooi meegenomen als je ook nog eens wat over de luchtvaart leert plus 2 vreemde talen.

Ik had ff een vraagje aan Lienae.

Ben je getrouwd zo ja, hoe combineer je dat?

28-10-2004, 14:40

Citaat door BeautyQueen:
Die school zit tegenwoordig in Amsterdam. Maar het is een particuliere opleiding dus erg duur. Dus pure geldverspilling. Je kunt namelijk stewardess zonder die opleiding aan de Tio.

Ik zelf zit op de NLC tegenwoordig ROC airport en volg de opleiding luchtvaartdienstverlening puur om alleen aan een Mbo diploma te komen en het is mooi meegenomen als je ook nog eens wat over de luchtvaart leert plus 2 vreemde talen.

Ik had ff een vraagje aan Lienae.

Ben je getrouwd zo ja, hoe combineer je dat?

Ja ik ben ook erg beniewd naar die vraag..
Ik zou niet weten hoe ik dat later voor elkaar moet krijgen!

28-10-2004, 14:44

Citaat door NisreN:

Ja dat is wel waar..Mijn moeder zegt dat ik beter geen stewardess kan worden maar ik wil het en het is me droom! Maar ik bedoel grond-stewardess..Mischien ook lucht maar dat weet ik niet.. Mijn moeder zegt dat tegen me omdat je als j die baan hebt je niet vaak thuis bent..Maar het is niet zo dat ik de hele week wil hoor..gewoon 3 keer ofzo

Ze zegt : Het zal niet leuk worden voor je kinderen en man..
Volgensmij als ik het goed heb moet je de eerste paar jaren als stewardess zijnde 100% vliegen. Dat wil dus zeggen: fulltime.

Correct me if I'm wrong!

Ps: als grondstewardess ben je niet vaak van huis weg. Je moet alleen rekening houden met het feit dat je op onregelmatige tijden werkt.

28-10-2004, 14:48

Citaat door BeautyQueen:
Volgensmij als ik het goed heb moet je de eerste paar jaren als stewardess zijnde 100% vliegen. Dat wil dus zeggen: fulltime.

Correct me if I'm wrong!

Ps: als grondstewardess ben je niet vaak van huis weg. Je moet alleen rekening houden met het feit dat je op onregelmatige tijden werkt.

Oh dat weet ik niet.. Dus kan je ook niet correcteren..

Jaa.. grond is gewoon paspoorts chekken enz enz.. Mensen brengen en halen .. is toch ook leuk!
Wil jij later ook stewardess worden dan? Zo ja wat voor stewardess?

Pagina's : [1] 2 3 4