Bekijk volle/desktop versie : een lekkere



Pagina's : [1] 2

22-08-2011, 18:53
[ krieltjes recept met groenten, wie o wie heeft ]

22-08-2011, 18:57


wie wil er groen

22-08-2011, 18:58
je kan krieltjes wokken in olijfolie daar doe je champignons, paprika en ui bij en dan kruiden bij doen, wat je zelf
lekker vind.

22-08-2011, 19:00
wat voor kuiden bijv, moet ik eerst de groenten bakken en dan de krieltjes erbij

22-08-2011, 19:04


nee eerst de krieltjes want die hebben meer tijd nodig om gaar te worden, kwa kruiden zou ik knoflookpoeder (niet teveel) paprikapoeder zout, peper of theelepel sambal. en wat koriander,het water loopt me nu al in de mond mmmm.

22-08-2011, 19:06

Citaat door chica_marocia:
nee eerst de krieltjes want die hebben meer tijd nodig om gaar te worden, kwa kruiden zou ik knoflookpoeder (niet teveel) paprikapoeder zout, peper of theelepel sambal. en wat koriander,het water loopt me nu al in de mond mmmm.
provencaalse kruiden zou ik dat er bij kunnen doen..

check je hoekje jij verdient groen

22-08-2011, 19:08
hmm lekker. Doe met kippenpoten uit de oven. echt een lekkere combi

22-08-2011, 19:08

Citaat door chica_marocia:
nee eerst de krieltjes want die hebben meer tijd nodig om gaar te worden, kwa kruiden zou ik knoflookpoeder (niet teveel) paprikapoeder zout, peper of theelepel sambal. En wat koriander,het water loopt me nu al in de mond mmmm.
hmm lekker, jammer dat we al wat hebben voor vandaag. Sambal heerlijk
morgen inshalah

22-08-2011, 19:10

Citaat door S2000:
hmm lekker. Doe met kippenpoten uit de oven. echt een lekkere combi
ja ik dacht aan kipvilet in kleine stukjes

22-08-2011, 19:10
thanx schat, jah provencaalse kruiden ook super lekker, je brengt me op ideen

22-08-2011, 19:10
Weet je wat ook echttt lekker is en het is makkelijk te maken. Pak een kleine ovenschotel, giet er een beetje olijfolie in met citroensap en doe er 2 grote stukken zalmfilets in ( ligt aan met hoeveel jullie zijn) en dan paprika knoflook en courgette en stukjes citroen. ( half uurtje in de oven hetelucht 200 graden).
(kruiden peper, zout, viskruiden en dille)
En dan krieltjes in roomboter bakken

Apart serveren.. mmmm jeweet toch dat je soms van die dagen hebt dat je gewoon iets doet terwijl je niet weet wat je doet? Nou wollah deze keer was lekkkkerrrrrrr

22-08-2011, 19:12

Citaat door fohaki:
hmm lekker, jammer dat we al wat hebben voor vandaag. Sambal heerlijk
morgen inshalah
ja heerlijk, en lekker makkelijk

22-08-2011, 19:13



Citaat door chica_marocia:
thanx schat, jah provencaalse kruiden ook super lekker, je brengt me op ideen
thanks, ik wilde vandaag echt eten dus geen hapjes en harrira enzo..

22-08-2011, 19:14

Citaat door Principessa-H:
Weet je wat ook echttt lekker is en het is makkelijk te maken. Pak een kleine ovenschotel, giet er een beetje olijfolie in met citroensap en doe er 2 grote stukken zalmfilets in ( ligt aan met hoeveel jullie zijn) en dan paprika knoflook en courgette en stukjes citroen. ( half uurtje in de oven hetelucht 200 graden).
(kruiden peper, zout, viskruiden en dille)
En dan krieltjes in roomboter bakken



Apart serveren.. mmmm jeweet toch dat je soms van die dagen hebt dat je gewoon iets doet terwijl je niet weet wat je doet? Nou wollah deze keer was lekkkkerrrrrrr
haha ja soms die je maar wat en dan komt het nog lekker uit, zal het zeker een keer proberen..dan nodig ik een vriendin uit

check je hoekje meid

22-08-2011, 19:22
Koop gewoon die gekruide krieltjes dan ben je klaar.

Zijn heel lekker trouwens.

Pagina's : [1] 2