Bekijk volle/desktop versie : proffesionele giyata



22-08-2011, 00:54
Dames,

Ik ben op zoek naar een proffesionele giyata die jurken kan naaien..Ook sari stof.
In Amsterdam of omgeving.

22-08-2011, 01:14


uppppppp ik ooookk!!!

23-08-2011, 23:38
Opeens kent niemand er één

25-08-2011, 01:07
Caftan Biladi
1e Oosterparkstraat 203

tel num 0204688037

khadija is de mode ontwerpster

25-08-2011, 01:07


in amsterdam excuse

25-08-2011, 18:39
Bedankt dames!

02-09-2011, 23:40
http://www.caftanexclusives.nl

Afstand hoeft geen probleem te zijn. op dit moment doe ik ook huisbezoeken als extra service om mijn klantenkring op te bouwen. Dit doe ik totdat mijn atelier in utrecht insallah klaar is. Daar ga ik de volgende diensten aanbieden: het ontwerpen en naaien van uw takchita, verkoop van saries in elke prijsklasse, verhuur en verkoop van exclusieve jurken. Dit alles altijd tegen een redelijke prijs.
ik blijf ook klanten thuis ontvangen.

02-09-2011, 23:45

Citaat door badawia:
http://www.caftanexclusives.nl

Afstand hoeft geen probleem te zijn. op dit moment doe ik ook huisbezoeken als extra service om mijn klantenkring op te bouwen. Dit doe ik totdat mijn atelier in utrecht insallah klaar is. Daar ga ik de volgende diensten aanbieden: het ontwerpen en naaien van uw takchita, verkoop van saries in elke prijsklasse, verhuur en verkoop van exclusieve jurken. Dit alles altijd tegen een redelijke prijs.
ik blijf ook klanten thuis ontvangen.



Bedankt voor de reactie..
Hoe duur is het om sari jurk bij jou te laten maken? & zorg jij voor de sfifa of moet ik dat doen.. Kan je ook elk model namaken??


03-09-2011, 00:20

Citaat door N_NadOria:
Bedankt voor de reactie..
Hoe duur is het om sari jurk bij jou te laten maken? & zorg jij voor de sfifa of moet ik dat doen.. Kan je ook elk model namaken??

wij naaien elk model en maken alles volgens de laatste mode en in hoogwaardige kwaliteit. De jurken worden in Tanger in mijn atelier genaaid. De sfifa, knoopjes, qitan worden op elke jurk afgestemt en gemaakt. ik werk niet met kant en klare sfifa.
Als je een foto of een beschrijving van de stof mailt naar caftanexclusives@live.com dan kan ik een prijs terugmailen. Ik kan zo geen prijs noemen
omdat de prijs afhankelijk is van de bewerking en de zwaarte van de stof. saries zijn vaak zwaar bewerkt waardoor ze vaak ook nog met de hand moeten.

voor een takchita met sfifa, knoopjes en darz (afwerking) volgens de laatste mode vraag ik 165 euro inclusief riem. let op,dit is geen souaki kwaliteit die je hier in veel winkels ziet.
ik sta voor mijn kwaliteit, dus niet goed is geld terug

03-09-2011, 00:30

Citaat door badawia:
wij naaien elk model en maken alles volgens de laatste mode en in hoogwaardige kwaliteit. De jurken worden in Tanger in mijn atelier genaaid. De sfifa, knoopjes, qitan worden op elke jurk afgestemt en gemaakt. ik werk niet met kant en klare sfifa.
Als je een foto of een beschrijving van de stof mailt naar caftanexclusives@live.com dan kan ik een prijs terugmailen. Ik kan zo geen prijs noemen
omdat de prijs afhankelijk is van de bewerking en de zwaarte van de stof. saries zijn vaak zwaar bewerkt waardoor ze vaak ook nog met de hand moeten.

voor een takchita met sfifa, knoopjes en darz (afwerking) volgens de laatste mode vraag ik 165 euro inclusief riem. let op,dit is geen souaki kwaliteit die je hier in veel winkels ziet.
ik sta voor mijn kwaliteit, dus niet goed is geld terug



Bedankt voor je antwoord,, Ga ik zeker zodra ik de stof heb en de model die ik hebben wil. & hoelang doe je dr ong over..

27-06-2012, 21:54
Ik ken een giyata maar uit Rotterdam... en goedkoop

27-06-2012, 21:59
Kaftan Fez!

29-06-2012, 00:32



Citaat door Oumi30:
Ik ken een giyata maar uit Rotterdam... en goedkoop
Veelste ver maar bedankt.