Bekijk volle/desktop versie : Liefde en respect neemt naar mijns inziens af bij m.nl leden.



Pagina's : [1] 2 3 4 5

21-08-2011, 21:48
Ik krijg de indruk dat het woord respect bij menigte mensen ver te zoeken is. Open je een topic op m.nl, dan krijg je al gelijk schreeuwende, respectloze, vunzige en schaamteloze leden op je af. Waarom? Omdat je enkel een topic opent. Een doornormale topic, waarin je niemand kwetst noch beledigt. Waar is de liefde onder de Marokkanen? Met deze mooie en gezegende maand vinden mensen het nodig om geen respect voor elkaar te tonen. Zo spijtig. Waarom kunnen wij gewoon niet normaal met elkaar omgaan, zoals Allah dat van ons vraagt.







Ps: Laat ik voor deze ene keer hopen dat er geen haatzaaiende reacties wordt geplaatst in deze topic. Laten we in deze topic normaal doen tegen elkaar. Ik wil geen scheldwoord zien, geeeeeeeeeen, nopez, nadaz. Begrepen mensen.

21-08-2011, 21:49


Dat je hierdoor niet kunt slapen..

Meskiena.

21-08-2011, 21:50
Deze mensen hebben echt twee gezichten. Ze zijn een gevaar voor onze umma!

21-08-2011, 21:51
Bespaart de lezers een tripje naar de videotheek.

21-08-2011, 21:53



Citaat door Lella_Najat:
Deze mensen hebben echt twee gezichten. Ze zijn een gevaar voor onze umma!
Doubleeeeeeeee facesssssssss

21-08-2011, 22:03

Citaat door Aselhie:
Dat je hierdoor niet kunt slapen..

Meskiena.

21-08-2011, 22:05
Ik ben al een halfuur aan het twijfelen of het wel of geen nut heeft om te slapen. Dat zijn pas serieuze issues.

21-08-2011, 22:06

Citaat door Aselhie:
Dat je hierdoor niet kunt slapen..

Meskiena.
Aselhie, nou ja zeg. Je bent veranderd.

21-08-2011, 22:08

Citaat door GroenOog20:
Aselhie, nou ja zeg. Je bent veranderd.
Wanneer zijn wij elkaar tegengekomen GroenOog?

21-08-2011, 22:09

Citaat door GroenOog20:
Ik krijg de indruk dat het woord respect bij menigte mensen ver te zoeken is. Open je een topic op m.nl, dan krijg je al gelijk schreeuwende, respectloze, vunzige en schaamteloze leden op je af. Waarom? Omdat je enkel een topic opent. Een doornormale topic, waarin je niemand kwetst noch beledigt. Waar is de liefde onder de Marokkanen? Met deze mooie en gezegende maand vinden mensen het nodig om geen respect voor elkaar te tonen. Zo spijtig. Waarom kunnen wij gewoon niet normaal met elkaar omgaan, zoals Allah dat van ons vraagt.


Ps: Laat ik voor deze ene keer hopen dat er geen haatzaaiende reacties wordt geplaatst in deze topic. Laten we in deze topic normaal doen tegen elkaar. Ik wil geen scheldwoord zien, geeeeeeeeeen, nopez, nadaz. Begrepen mensen.
Hou van jou

21-08-2011, 22:09

Citaat door GeleSokken:
Ik ben al een halfuur aan het twijfelen of het wel of geen nut heeft om te slapen. Dat zijn pas serieuze issues.
Misschien nemen jullie dit niet serieus, alle respect daar voor. Maar mag ik het teleurstellend vinden, dat er heden ten dage veel mensen zijn die weinig liefde en respect tonen voor de medemens.


Om een antwoord op je vraag te geven, wellicht kan ik je daarbij helpen. Ga lekker slapen.

21-08-2011, 22:10

Citaat door Lella_Najat:
Deze mensen hebben echt twee gezichten. Ze zijn een gevaar voor onze umma!
Jij bent een gevaar voor iedere samenleving Najat. Vroeger zou je gestenigd worden voor de poorten van Jeruzalem.

21-08-2011, 22:13



Citaat door GroenOog20:
Ik krijg de indruk dat het woord respect bij menigte mensen ver te zoeken is. Open je een topic op m.nl, dan krijg je al gelijk schreeuwende, respectloze, vunzige en schaamteloze leden op je af. Waarom? Omdat je enkel een topic opent. Een doornormale topic, waarin je niemand kwetst noch beledigt. Waar is de liefde onder de Marokkanen? Met deze mooie en gezegende maand vinden mensen het nodig om geen respect voor elkaar te tonen. Zo spijtig. Waarom kunnen wij gewoon niet normaal met elkaar omgaan, zoals Allah dat van ons vraagt.







Ps: Laat ik voor deze ene keer hopen dat er geen haatzaaiende reacties wordt geplaatst in deze topic. Laten we in deze topic normaal doen tegen elkaar. Ik wil geen scheldwoord zien, geeeeeeeeeen, nopez, nadaz. Begrepen mensen.
Mensen nemen deze virtuele wereld te serieus

21-08-2011, 22:13

Citaat door Aselhie:
Wanneer zijn wij elkaar tegengekomen GroenOog?
Wij zijn elkaar nooit tegengenomen, dus ga nu niet zulke dingen roepen. We zijn elkaar dikwijls tegen gekomen in topics, waar jij altijd goed reageerde, maar nu? I dont get it. Mensen kunnen snel veranderen, en dat zonder aanleiding. Je opmerking is echt misplaatst. Je neemt mij niet serieus, en dat vind ik jammer. Oke, het is marokko.nl, maar in real life tref je veel mensen aan die zo slecht met elkaar omgaan. Ik begrijp gewoon niet waar dat goed voor is. Waarom kunnen wij niet leven in rust, in vrede en met veel liefde jegens elkaar.


En Aselhie en alle leden, vind mij nu maar een zeurpruim. Daar lig ik nou niet wakker van.

21-08-2011, 22:14
ik begrijp je helemaal, dat heb ik namelijk ook wel eens gezien, maar om hier nou in te zitten wolah meh,

Anders wordt je binnen no time depressief

Pagina's : [1] 2 3 4 5