Bekijk volle/desktop versie : Menkari houd Alloudi voor de gek ... en Alloudi pakt m terug (video) hahahah



21-08-2011, 20:10
[video=youtube;_t4iaDf39KQ]http://www.youtube.com/watch?v=_t4iaDf39KQ[/video]

21-08-2011, 21:40


Jaaa, die was gisteren te zien op tv. S'faine was echt boos. Maar hij corrigeerde zich goed op het laatst.

Offtopic: Faraoui, klopt het dat Raja 3 punten krijgt van CAF, omdat Niyemba met een niet gekwalificeerde speler speelde.. en hebben Roberto en Cristiano al getekend? Ik las dat oo kDardori en Aberbach onderweg zijn naar Raja...

Kun je diet bevestigen..

Shoukrane

21-08-2011, 21:56

Citaat door Fyshioterapeut:
Jaaa, die was gisteren te zien op tv. S'faine was echt boos. Maar hij corrigeerde zich goed op het laatst.

Offtopic: Faraoui, klopt het dat Raja 3 punten krijgt van CAF, omdat Niyemba met een niet gekwalificeerde speler speelde.. en hebben Roberto en Cristiano al getekend? Ik las dat oo kDardori en Aberbach onderweg zijn naar Raja...

Kun je diet bevestigen..

Shoukrane


raja krijgt geen 3punten ... Roberto Galindo heeft volgens Arryadia al getekend , Cristiano moet een test afnemen ,, Dardouri en Aberbach of die komen,,, ik denk zelf dat ze allebei niet komen naar raja ... Kacm heeft ze hard nodig verder zitten die 2 niet zo lang bij Kacm dus die hebben een contract of raja moet geld neerleggen maar dat zie ik weer niet gebeuren om de schulden hebben.
en verder is Amine Erbate terug en zit Soufian Alloudi in de wedstrijd-selectie die vanacht tegen Kac moet

21-08-2011, 22:22

Citaat door Les-far-rabat:
raja krijgt geen 3punten ... Roberto Galindo heeft volgens Arryadia al getekend , Cristiano moet een test afnemen ,, Dardouri en Aberbach of die komen,,, ik denk zelf dat ze allebei niet komen naar raja ... Kacm heeft ze hard nodig verder zitten die 2 niet zo lang bij Kacm dus die hebben een contract of raja moet geld neerleggen maar dat zie ik weer niet gebeuren om de schulden hebben.
en verder is Amine Erbate terug en zit Soufian Alloudi in de wedstrijd-selectie die vanacht tegen Kac moet
Hoe weet jij dat RCA geen 3 punten krijgt. Dit is nergens bekend. Ik heb het van iemand gehoord die ook beweerde dat dit van het bestuur kwam.

Is Roberto wel spelgerechtigd voor de wedstrijd tegen KAC Knitra? Voor de rest is het afwachten omtrent de transfers en CAf beslissing. Mooi, dat Rbati terug is, want Oulhaj is echt een drama geworden. Hoe zit het met Alloudi voor de CL lijst kan hij nog deel maken uit die lijst?

Thanx a khouya Les-Far-Rabat.

21-08-2011, 22:59


whahahaaaaaaa alloudi zijn reactie gruwelijk wisj tat da7ko 3liya 3andi entrema a sa7hbi