Bekijk volle/desktop versie : Life is een kahba en dan ga je dood



Pagina's : [1] 2 3

21-08-2011, 02:40
niks kan mij nog gelukkig maken wacht al jaren op een bijzonder moment. Ik heb de hoop nu verloren.
Alleen de dood zal me nog redden van het lijden.

21-08-2011, 02:53


Ameen

Ik had gisteren in Zwijndrecht met een klein meisje voor wie ik de deur openhield omdat ze pappa pappa ging roepen toen ik in de buurt was, en ze keek me ff aan en barstte in huilen uit.... Kijk, dat is de wereld om wat jullie mij hebben aangedaan.

21-08-2011, 02:54
De dood kan je redden,
of juist niet.

21-08-2011, 02:58
Hope is mankind's strongest weapon.., but if it backfire's.., only death and sorrow await..

(net zelf bedacht.., best cool vind ik zelf )

21-08-2011, 03:00



Citaat door alucard:
Hope is mankind's strongest weapon.., but if it backfire's.., only death and sorrow await..

(net zelf bedacht.., best cool vind ik zelf )
Prachtig hihi

21-08-2011, 03:01

Citaat door Riffijnse_050:
Prachtig hihi
acknowledgement


21-08-2011, 03:01

Citaat door alucard:
Hope is mankind's strongest weapon.., but if it backfire's.., only death and sorrow await..

(net zelf bedacht.., best cool vind ik zelf )
How can hope backfire?

21-08-2011, 03:02
je hebt een kind?

21-08-2011, 03:03
ow wacht was jij die gescheiden man met een tweeling?

21-08-2011, 03:03

Citaat door Lil_S:
How can hope backfire?
By never giving you what you've hoped so dearly for

21-08-2011, 10:16

Citaat door Stranger:
Idd. hoop kan iemand motiveren maar het kan levensgevaarlijk zijn wanneer iemand geen gevoel voor realiteitszin heeft.
Wat een onzin. Hoop is goed geen sprankje hoop hebben zou je doelloos maken.

@ topicstarter: dont give up on hope ! Taqi Allah, hij beslist over het leven en de dood. Leid je leven en wees sterk.. ga er anders even tussenuit. Goodluck!

21-08-2011, 10:20

Citaat door Reallythough:
Ameen

Ik had gisteren in Zwijndrecht met een klein meisje voor wie ik de deur openhield omdat ze pappa pappa ging roepen toen ik in de buurt was, en ze keek me ff aan en barstte in huilen uit.... Kijk, dat is de wereld om wat jullie mij hebben aangedaan.
Ik ga me bijna aangesproken voelen.... Mijn excuses.

Wie moest er trouwens huilen? Dat meisje of jij?

21-08-2011, 10:54


Put jouw kracht uit ons mooie geloof en vertrouw op de rechtvaardigheid van Allah azza wajal, weet dat hij niks stuurt wat jij niet aankan en weet dat overal een reden achter zit. Wij mensen weten niet waar het goede zit, Allah zegt in de koran: 3asa an tuhibu say-in wa hoewa sharun lakum, wa Allahu ya3lamu wa antoem la ta3lamoen'..en deze woorden moet je goed opslaan, want hij heeft overal een goede reden voor. Weet dat als iemand een ander onrecht aan doet die gene daar niet mee wegkomt. Alles wat wij doen in het leven, goed of fout, dat komen wij tegen. Niet in dit leven dan in het hiernamaals.

Richt je tot hem, het gebed en hef je handen en du3a. Hij kan je helpen..

21-08-2011, 11:03
De wereld is voor niemand rozegeur en manenschijn onthoud dat. Als al die mensen om je heen er mee om kunnen gaan moet jij ook een manier vinden om dat te kunnen.

21-08-2011, 13:58

Citaat door Sraam_ino.:
Put jouw kracht uit ons mooie geloof en vertrouw op de rechtvaardigheid van Allah azza wajal, weet dat hij niks stuurt wat jij niet aankan en weet dat overal een reden achter zit. Wij mensen weten niet waar het goede zit, Allah zegt in de koran: 3asa an tuhibu say-in wa hoewa sharun lakum, wa Allahu ya3lamu wa antoem la ta3lamoen'..en deze woorden moet je goed opslaan, want hij heeft overal een goede reden voor. Weet dat als iemand een ander onrecht aan doet die gene daar niet mee wegkomt. Alles wat wij doen in het leven, goed of fout, dat komen wij tegen. Niet in dit leven dan in het hiernamaals.

Richt je tot hem, het gebed en hef je handen en du3a. Hij kan je helpen..
mooie woorden machallah!

Pagina's : [1] 2 3