Bekijk volle/desktop versie : Broeders een zusters we zijn nog allemaal wakker op zo een mooie dag laylatoelqdar!



21-08-2011, 02:36
Laten we allah gedenken met dhikr...

Ga roedoe doen ga bidden voor hem en doe zoveel do3as en vraag om vergeving ga koran lezen... Pluk de vruchten van deze laatste 10 dagen!!!
Ik ben ook bezig en af toe kom ik hier kijken!!

Doe mee met mij ik begin wel..

Soeb7anallahie wabie7amdie, soeb7anallah il3adiem

wie volgt..

21-08-2011, 02:43


gair inschalah, maar is het vandaag laylatoelqdar?
nog niet toch

21-08-2011, 02:47

Citaat door safe18:
gair inschalah, maar is het vandaag laylatoelqdar?
nog niet toch
allah oea3lam er is gezegd in de laatste 10 dagen van de ramadan en het val op een oneven dag de 21ste 23ste 25ste 27 ste of de 29ste dus het kan vandaag zijn!!

en allah heeft expres niet gezegd op welke dag het gaat vallen anders zouden we hem alleen die dag extra aanbidden.. vandaar heeft hij gezegd de laatste 10 dagen van de ramadan zodat we meer moeite gaan doen inshallah...

21-08-2011, 02:50

Citaat door heertje-26:
allah oea3lam er is gezegd in de laatste 10 dagen van de ramadan en het val op een oneven dag de 21ste 23ste 25ste 27 ste of de 29ste dus het kan vandaag zijn!!

en allah heeft expres niet gezegd op welke dag het gaat vallen anders zouden we hem alleen die dag extra aanbidden.. vandaar heeft hij gezegd de laatste 10 dagen van de ramadan zodat we meer moeite gaan doen inshallah...
ja klopt, ik vroeg het net me vader en die zij dat ze het in de moskee doorgeven.
maar moge allah jou belonen van het herinneren inschalah

21-08-2011, 03:49


die laatste heb ik al gezien die is mashallah mooi gezegd.. bedankt voor het plaatsten..