Bekijk volle/desktop versie : - | Support Ons | Behind-Bars |



20-08-2011, 22:38
Support Ons

Behind-Bars en Team Free Saddek willen zich in zetten voor hen die geen geluid kunnen en/of mogen maken. Daarvoor hebben wij mensen nodig die onze projecten doen slagen. Voor succes in onze zaken richten wij ons ten eerste naar Allah de Verhevene en dan naar de mensen, de moslims die het gevoel hebben dat wij één lichaam zijn. Wij doen niets anders dan de 'zwakke' lichaamsdelen helpen, wij bieden hen een steuntje...

Voel jij je geroepen? Wil jij je islamitische verantwoordelijkheid nemen? Ben jij humaan en wens jij rechtvaardigheid voor de onderdrukten? Dan ben je bij ons op de juiste adres! Jij kan ons direct mee helpen met het volgende:

Wij hebben vertalers nodig. Vertalen is noodzakelijk om een zo groot mogelijk bereik te bewerkstelligen onder de mensen. Wij vragen om vertalers die het Nederlands, Engels, Arabisch of het Marokkaans beheersen. Voel jij je geroepen? Mail dan met ons, behindbarsnet@gmail.com!

De gedetineerden hebben het ontzettend zwaar. Maar wij dienen ook niet hun families te vergeten, met name de vrouwen en de kinderen. De Marokkaanse autoriteit heeft het strafbaar gesteld om hen te helpen. Het resultaat is dat hele families van een vuilnisbelt moet eten, met ziektes als kanker tot het gevolg. Wij als moslims mogen dat niet laten gebeuren! Allah t'ala zal ons op de Dag des Oordeels vragen waarom wij hen niet gekleed hebben. Waarom wij hen niet gevoed hebben. Waarom wij hen geen onderdak hebben geboden. Allah zal op de Dag des Oordeels vragen waarom wij niet voor onze broeders en zusters die het moeilijk hebben, die in armoe leven en die nauwelijks kleding hebben om zich te bedekken, gezorgd hebben. Daarom zamelen wij kleding en geld in voor hen die het nodig hebben.

Om kleding te kunnen verschepen, hebben we geld nodig want helaas hebben geen mogelijkheid om het zelf te brengen. Wij vragen jullie dan ok vriendelijk om uit te kijken naar mogelijkheden om het te vervoeren, en mocht dat niet lukken om ons te steunen op financiele wijze bij het versturen van de kleding.

Donaties kunnen overgemaakt worden naar:

Rekeningnr.: 142257486
T.n.v.: A. Choukoud
O.v.v.: Behoeftigen in Marokko + voor welk doel het geld is bestemd

Om kleding af te geven kan er gemaild worden naar behindbarsnet@gmail.com voor verdere instructies.

Wees niet gierig hier in dunya, maar wees gul! Geef fi-sabillilaah!

Bron: http://www.behind-bars.net/nl/support-ons.html

28-08-2011, 17:03



Citaat door brandgevaar:
Kan de assunnah moskee jullie niet helpen? Fawaz ??
Fawaz? Die heeft het te druk met Broeders aangeven bij de AIVD.

28-08-2011, 17:05
Ik heb tevens nog wat kleren hier liggen die ik graag aan jullie zou willen doneren, zijn vrouwenkleding en welicht ook wat kinderkleding.

28-08-2011, 17:56

Citaat door brandgevaar:
hebje de nieuwe lezing van abdul jabbar van de ven al beluisterd over de moslim gevangen?? hij staat op youtube


Nee, kan ik link krijgen?


Citaat door _Tarifucht_:
Ik heb tevens nog wat kleren hier liggen die ik graag aan jullie zou willen doneren, zijn vrouwenkleding en welicht ook wat kinderkleding.
MashaAllaah, Allaahuma barak zuster!

03-09-2011, 18:14


Baraka Allaahu fiek, kwam t filmpje al toevallig tegen op facebook

03-09-2011, 19:31
Assalaamoe 3aleikom,

Ik waardeer het masha Allah echt dat er initiatieven worden genomen om broeders overal en nergens te helpen.
Allahie baariek feekom.

Maar we dienen natuurlijk niet als een kip zonder kop gelijk overal toe te happen, onderzoek is hierbij wel verreist.
Mijn vraag bv. is :
Waarop baseer je dit stuk :
De gedetineerden hebben het ontzettend zwaar. Maar wij dienen ook niet hun families te vergeten, met name de vrouwen en de kinderen. De Marokkaanse autoriteit heeft het strafbaar gesteld om hen te helpen. Het resultaat is dat hele families van een vuilnisbelt moet eten, met ziektes als kanker tot het gevolg. Wij als moslims mogen dat niet laten gebeuren.

Ken jij 1 van deze mensen persoonlijk?
Heb jij dit allemaal gezien?


Want wat ik niet wil is dat het goede met iets slechts wordt vermengd, daar zit geen baraka in.
Gair insha Allah.
Ik wacht graag op je reactie.
Djazaki Allahoe gajran

05-09-2011, 06:59
Beste persoon moge Allah genadig met je zijn,

Wallahi alladie laa ilaha illa ho, mijn advies richting jou is:
Verricht tauwba voor het te laat is.

Hayaka Allah