Bekijk volle/desktop versie : Wie trouwt er Insha'Allaah in Juli 2012 in Marokko? En in welke stad?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

20-08-2011, 12:56
De titel spreekt voor zich


Kom op dames....

20-08-2011, 15:35


Inshallah in Beni Mellal of Marrakech en jij?

20-08-2011, 18:44
Wat leuk dames.. Mabrouk en Allaah ikmel belgier Insha'Allaah!
Ik ook begin juli in Nador Insha'Allaah.

En hoe gaan jullie dat doen met de voorbereidingen? Gaan jullie diensten van daar namen?
Of ook diensten van hier?

20-08-2011, 20:20
Up!!


Nog meer dames die in Marokko 2012 trouwen?!?

20-08-2011, 22:49


Dames die in Marokko 2012 trouwen, in deze topic kunnen we elkaar helpen, elkaar tips geven.. misschien advies

20-08-2011, 22:52
Ik meld me! Berkane inshallah eind juni of begin juli. Datum moeten we nog prikken.

20-08-2011, 23:01

Citaat door nour86:
Ik meld me! Berkane inshallah eind juni of begin juli. Datum moeten we nog prikken.
Insha'Allaah meid )
Ik moet je eerlijk zeggen ik vind het wel moeilijk om de juiste datum te vinden voor de bruiloft.. want aangezien mijn hele famiie hier
in Nederland woont, en de kinderen pas rond 5/6 juli vakantie hebben. dus ze zullen ongeveer pas na 1 week in Maroc zijn, en 17 juli is het al Ramadan Insha'Allaah.. snap je?

EN hoe is het bij jou? heb je veel familie hier die je daar graag bij wil hebben?

20-08-2011, 23:57
Ik meld me ook. ik trouw ook insallah begin juli in alhouceima. het is inderdaad moeilijk.

Weet echt niet waar ik moet beginnen pff stress me nu al.

21-08-2011, 00:05

Citaat door lifa:
Ik meld me ook. ik trouw ook insallah begin juli in alhouceima. het is inderdaad moeilijk.

Weet echt niet waar ik moet beginnen pff stress me nu al.
Hey meid welkom in de topic
Mabrouk en Allaah ikmel belgier..
Om te beginnen heb je al een datum meid?
Zo ja, ga je het thuis of in een zaal houden? Want als je het in een zaal gaat houden, zou je alvast kunnen kijken voor een zaa die beschikbaar is op jouw datum Insha'Allaah..
WIl je diensten vanuit hier meenmen, of gewoon daar?

21-08-2011, 01:19
Dankje wel. Nee ik heb nog geen datum

Ik weet het nog niet waar ik het ga houden, niet thuis iedergeval.

Asdah vind ik te klein. Heb liever tent buiten of in een zaal.

21-08-2011, 01:24

Citaat door lifa:
Dankje wel. Nee ik heb nog geen datum

Ik weet het nog niet waar ik het ga houden, niet thuis iedergeval.

Asdah vind ik te klein. Heb liever tent buiten of in een zaal.
Ik zag in een andere topic over bruidjes 2012 een aantal fotos van een zaal in Alhouceima (Mirador ofso)
Misschien is dat iets voor jou? het zag er echt heel mooi uit..
Maar ik denk dat jij ook rond de 2e week van juli trouwt, of de 1e week?

21-08-2011, 01:32
Minador alhouceima ken ik wel hij is heel mooi. Ik denk zelf ook de 2e week.

Ik maak me meer zorgen om trouwjurk en negaffa henna kleden wit en groen vind ik niet mooi, wil graag goud met crem of wit plaats van crem. wat ze hebben daar vind ik echt niet mooi

21-08-2011, 01:41



Citaat door lifa:
Minador alhouceima ken ik wel hij is heel mooi. Ik denk zelf ook de 2e week.

Ik maak me meer zorgen om trouwjurk en negaffa henna kleden wit en groen vind ik niet mooi, wil graag goud met crem of wit plaats van crem. wat ze hebben daar vind ik echt niet mooi
Nou dat kan je makkelijk van hieruit regelen.. zo'n henna set kan je huren, maar je kan em ook naar eigen wensen laten maken in Marokko. Zyana kan je hier boeken, dat ga ik ook doen, vertrouw die zyana's van Marokko totaal niet.
Maar meid ga jij nog wel voor juli nog naar Marokko om alles met eigen ogen te zien en vast te zetten? Of laat je dat doen? door je man misschien? Woont je man hier of in maroc als ik vragen mag?

21-08-2011, 11:34

Citaat door Bride.2012:
Insha'Allaah meid )
Ik moet je eerlijk zeggen ik vind het wel moeilijk om de juiste datum te vinden voor de bruiloft.. want aangezien mijn hele famiie hier
in Nederland woont, en de kinderen pas rond 5/6 juli vakantie hebben. dus ze zullen ongeveer pas na 1 week in Maroc zijn, en 17 juli is het al Ramadan Insha'Allaah.. snap je?

EN hoe is het bij jou? heb je veel familie hier die je daar graag bij wil hebben?
Bij mij is dat geen probleem. Al mijn familie woont in Marokko, en de mensen die ik er graag bij wil hebben gaan rondom dezelfde datum als ik. Er zijn nog geen kleine kinderen, dus met schoolvakanties hoeft er geen rekening gehouden te worden. We moeten nog over en weer bellen om tot de juiste datum te komen.

21-08-2011, 12:02

Citaat door Bride.2012:
De titel spreekt voor zich


Kom op dames....
salaam meid

ik ga ook volgend jaar in marokko trouwen

ik weet ook niet wanneer??..maaar wel voor de ramadan isnchallah

ik ga over 2 maandjes naar marokko en dan ga ik kijken wat de diensten daar zijn
ik ben benieuwd welke negaffaaat uit nederland in marokko werkt

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6