Bekijk volle/desktop versie : Iets niet accepteren...



20-08-2011, 12:20
Salaam beste dames,


Ik werk al jaren bij een rijschool en doe mijn werk met plezier ik volgde mijn Hbo opleiding en na twee jaar was ik gestopt omdat de rijschool waar ik werkte een opleiding had aangeboden voor rijinstructeur dit opleiding is best wel pittig kwa prijs en dacht dat is wel altijd wat ik wilde. Misschien heel stom maar ik stopte met mijn hbo 2e jaars en begon een opleiding als rijinstructeur.

Voordat mijn man mij leerde kennen gingen we op een dag even wat drinkje met een groepje waar iedereen even vertelde wat ie deed in zijn dagelijks leven. Toen ik aan de beurt kwam vertelde ik dus dat ik een rijschool heb geopend en dat ik mijn werk met plezier doe. Toen vroeg iemand heb je hbo gedaan ik zei ok jaah heb ik gedaan en afgerond. Echt vraag mij nou waarom ik dat heb gezegd! Geen idee! Misschien omdat ik het niet accepteerde? Of ik had toen gelogen omdat ik zelf als persoon niet kon accepteren dat ik het niet had afgemaakt. Maar vandaag zei toen mijn man vind het knap van je dat je Hbo heb gedaan toen bichte ik op dat het niet zo was ik had et wel gedaan maar nooit afgerond. Tuurlijk ik snap wel dat ie boos is omdat ik daarover heb gelogen echt liegen zit niet in mijn aard.. Maar ik snap zelf niet waarom ik jah heb gezegd? Jemig heb het gewoon verknalt! Vind het gewoon jammer dat ik nu mezelf een stempel heb gegeven als leugenaar dat het helemaal niet zo is? Ik denk omdat het me toch pijn heeft gedaan dat ik het niet heb afgemaakt dat ik daarom zo dom heb gereageerd...

Hoe kan ik dit nu zo verklaren of uitleggen?

20-08-2011, 12:23


Gewoon zeggen wat je hier typt.

20-08-2011, 12:24
al is de leugen nog zo snel.... de waarheid achterhaalt m wel..


gewoon precies tegen je man zeggen wat je hier neergezet hebt..

dat je jezelf en keuze niet accepteert en daarom gelogen hebt.. maar dat het niet was om tegen hem te liegen.

20-08-2011, 12:43
dames dank jullie wel.. had ik net gedaan en nu maar hopen dat hij het beetje begrijpt...