Bekijk volle/desktop versie : Van die momenten, dat je gewoon denkt:



18-08-2011, 22:35

Citaat:
Diepe zucht.
Je kunt niet verklaren waardoor het komt waarom je je zo voelt. Maar je voelt je ellendig en alleen.
Je raakt snel geirriteerd door mensen om je heen en zou jezelf het liefst willen op sluiten in een kamertje en levenloos voor je uit staren. Al hamdoelilaah
I'm feeling kinda lost today.

18-08-2011, 22:45


Dan moet je doen daar waar je zin in hebt soms kan het deugd doen om je even af te zonderen, even alles op een rijtje zetten. Maar blijf niet te lang hangen. Ghair insalah.

Indien je een luisterend oor nodig hebt, mijn pm staat aan.

18-08-2011, 22:48
Ik ken dat gevoel heel goed, het ging vandaag eigenlijk wel goed hamdoulilah. Totdat er net wat gebeude mijn hart brak en barste in tranen uit...

18-08-2011, 22:50

Citaat door Kleine-Ster:
Ik ken dat gevoel heel goed, het ging vandaag eigenlijk wel goed hamdoulilah. Totdat er net wat gebeude mijn hart brak en barste in tranen uit...
What's up?? jakk labas, je weet je kunt me altijd bereiken, mail, telefonisch marokko.nl

18-08-2011, 22:59


Dat gevoel ken ik ook. Is normaal joh

18-08-2011, 23:05
Aaah hamdoelilah ik ben dus niet echt raar. xopluchtingx

Ik heb me hartje al gelucht bij Appeltje_22 alhamdoelilah mijn saynou is dat. Moge Allaah over haar waken en haar het mooiste in deze dunya en al aghira schenken. Amien.

Slaat gewoon nergens op, dat iets kleins zoveel impact kan hebben op hoe je je de rest van de dag voelt. Maar hamdoelilah. As Hayatteke sad: Niet te lang in blijven hangen.

Mijn bus pringles was wel heerlijk moet ik zeggen. Deed me goed. (eten=liefde hihi)

Soekran voor de reacties!!

Kleine ster wat is dr? What's app me anders ff. Dan praten we daar verder inshaAllah. Ga wel zo richting bed. Ben weinig meer op msn vandaar. x

18-08-2011, 23:05

Citaat door Kleine-Ster:
Ik ken dat gevoel heel goed, het ging vandaag eigenlijk wel goed hamdoulilah. Totdat er net wat gebeude mijn hart brak en barste in tranen uit...
Wat is er gebeurd liefde?

18-08-2011, 23:07
Het leven is een bitch.