Bekijk volle/desktop versie : Anasheedband of DJ die Anasheed draait.



Pagina's : [1] 2

18-08-2011, 18:35
[ Meiden,

Het nadeel van een band vind ik dat ze veel stiltes gebruiken om bij te komen. Ik vind dat niet kunnen. Ik vind wel een voordeel dat bij een band een gast niet kan zeggen "doe iets van Daoudia spelen" en live is ook erg sfeervol indien het leuke dames zijn.

Nadeel van DJ, gasten lopen er weleens na toe met het verzoek om iets van muziek te draaien. En geloof me na een ervaring ben ik heel niet meer te spreken over DJ's. Een hele bruiloft heeft stil gezeten en de DJ heeft haar spullen eerder opgeruimd omdat daarover dus een heisa ontstond. Maar goed, voordeel is wel dat er geen stiltes vallen op je bruiloft


Nu ben ik benieuwd naar ervaringen met DJ's die anasheed draaien en die ook echt standvastig blijven in hun afspraken.. Hoe hebben jullie die bruiloft ervaren dames]

18-08-2011, 20:47


DJ Lubna jarenlange ervaring, was de eerste vrouwelijke anasheed dj in nederland
http://www.djlubna.nl
http://www.party-effects.nl

18-08-2011, 20:57
dit vind ik dus ook. betaal je 1000 euro voor een anasheedband ( belachelijk hoge prijzen voor islamitsch dikr ) en dan heb je alleen maar stiltes. Dj moet je gewoon goede afspraken meemaken dan komt het wel goed als zij gewoon nee zegt en dat de bruid dit niet wilt hebben dan is het gewoon nee. als zij zich snel laat meeslepen en niet de wensen van de bruid serieus neemt dan is het gewoon een onproffesionele dj.

18-08-2011, 22:47

Citaat door Party-effects:
DJ Lubna jarenlange ervaring, was de eerste vrouwelijke anasheed dj in nederland
http://www.djlubna.nl
http://www.party-effects.nl
Haar site doet het niet

19-08-2011, 11:51


http://www.djselina.com

19-08-2011, 12:13

Citaat door Flowerina89:
dit vind ik dus ook. betaal je 1000 euro voor een anasheedband ( belachelijk hoge prijzen voor islamitsch dikr ) en dan heb je alleen maar stiltes. Dj moet je gewoon goede afspraken meemaken dan komt het wel goed als zij gewoon nee zegt en dat de bruid dit niet wilt hebben dan is het gewoon nee. als zij zich snel laat meeslepen en niet de wensen van de bruid serieus neemt dan is het gewoon een onproffesionele dj.
de mijne heb ik voor 750 en dat is ook duur voor hier in belgie, want de meeste zijn rond de 500

19-08-2011, 12:14

Citaat door PalestineFree:
de mijne heb ik voor 750 en dat is ook duur voor hier in belgie, want de meeste zijn rond de 500
Ik moet er ook een hebben van Belgie.. Wie zijn het?

19-08-2011, 12:18

Citaat door TanJaOuiaa:
Ik moet er ook een hebben van Belgie.. Wie zijn het?
Ik heb de anasheed van Bouchra, die had vroeger een vrouwenband, daarna was ze DJ geworden en nu anasheed omdat ze zich is gaan verdiepen in haar geloof hamddoelah.

19-08-2011, 12:22

Citaat door PalestineFree:
Ik heb de anasheed van Bouchra, die had vroeger een vrouwenband, daarna was ze DJ geworden en nu anasheed omdat ze zich is gaan verdiepen in haar geloof hamddoelah.
Ma shaa Allaah!

Doen hun aan stiltes op je bruiloft ?

19-08-2011, 12:31

Citaat door TanJaOuiaa:
Ma shaa Allaah!

Doen hun aan stiltes op je bruiloft ?
Ik ga eerlijk tegen je zijn, ik heb haar als anasheed niet meegemaakt maar ze blonk zowel uit als band en als DJ, ze zei dat ze zich echt goed heeft voorbereid voordat ze aan een anasheedband is begonnen. Dat ze meer origineler en diverser uit de hoek zal komen dan de normale anasheed want die spelen voornamelijk alleen marokkaanse bekende anasheed. Zij zal meer diverser brengen had ze gezegd, en als ik het niet goed vond kreeg ik mijn geld terug.

19-08-2011, 12:33

Citaat door PalestineFree:
Ik ga eerlijk tegen je zijn, ik heb haar als anasheed niet meegemaakt maar ze blonk zowel uit als band en als DJ, ze zei dat ze zich echt goed heeft voorbereid voordat ze aan een anasheedband is begonnen. Dat ze meer origineler en diverser uit de hoek zal komen dan de normale anasheed want die spelen voornamelijk alleen marokkaanse bekende anasheed. Zij zal meer diverser brengen had ze gezegd, en als ik het niet goed vond kreeg ik mijn geld terug.
WOW kllinkt goeddd. Ik hou niet van dat standaard. Dus klinkt leukk.

Maar ze mogen absoluut niet voor stiltes zorgen op mijn bruiloft.. Mochten ze willen 'bijkomen' dan zetten ze een mooie cd op voor een paar minuten. Tijdens het eten mogen ze zowieso bijkomen

Nee maar kom op zeg.. Een band betekent voor live sfeer en anasheed. Je betaalt ze niet voor die lelijke stiltes, echt zoo lelijk.

19-08-2011, 12:37

Citaat door TanJaOuiaa:
WOW kllinkt goeddd. Ik hou niet van dat standaard. Dus klinkt leukk.

Maar ze mogen absoluut niet voor stiltes zorgen op mijn bruiloft.. Mochten ze willen 'bijkomen' dan zetten ze een mooie cd op voor een paar minuten. Tijdens het eten mogen ze zowieso bijkomen

Nee maar kom op zeg.. Een band betekent voor live sfeer en anasheed. Je betaalt ze niet voor die lelijke stiltes, echt zoo lelijk.
das waar, ik had onlangs een anasheed meegemaakt op een trouwfeest, echt niet te doennn die zaten meer thee te drinken dan te zingen en wanneer ze zongen zong er eentje verschrikkelijk vals. Ze probeerde ook zahma in het klassiek arabisch iedereen voor te stellen van haar band en daarna gingen ze weer thee drinken en een cd opzetten. En op een moment deden ze gewone muziek op en begonnen ze zelf te dansen.

19-08-2011, 12:37



Citaat door PalestineFree:
das waar, ik had onlangs een anasheed meegemaakt op een trouwfeest, echt niet te doennn die zaten meer thee te drinken dan te zingen en wanneer ze zongen zong er eentje verschrikkelijk vals. Ze probeerde ook zahma in het klassiek arabisch iedereen voor te stellen van haar band en daarna gingen ze weer thee drinken en een cd opzetten. En op een moment deden ze gewone muziek op en begonnen ze zelf te dansen.
Dat zou ik direct na huis sturen!! Das pas erg zeg..

19-08-2011, 12:40

Citaat door TanJaOuiaa:
Dat zou ik direct na huis sturen!! Das pas erg zeg..
ik lach wel bijna onder het tafel van te lachen dat moet ik wel eerlijk toegeven

19-08-2011, 12:41

Citaat door PalestineFree:
ik lach wel bijna onder het tafel van te lachen dat moet ik wel eerlijk toegeven
Haha wacht maar als dat gebeurt op jou bruiloft of babyfeest.. Dan lig je niet onder de tafel maar boven op de tafel van het huilen

Pagina's : [1] 2