Bekijk volle/desktop versie : Extremist bedreigt David Letterman



Pagina's : [1] 2

18-08-2011, 07:23
Extremist bedreigt David Letterman
Laatste update: 18 augustus 2011 06:56 info
LOS ANGELES - De Amerikaanse tv-presentator en komiek David Letterman wordt met de dood bedreigd. Een radicale moslim heeft Amerikaanse geestverwanten opgeroepen Letterman het zwijgen op te leggen.

Foto: WENN
Dat meldde de Amerikaanse terrorismemonitor SITE woensdag (lokale tijd).
Reden voor de oproep is de manier waarop Letterman tijdens een uitzending inging op de dood van al-Qaedakopstuk Ilyas Kashmiri, die is omgekomen door een aanval met een onbemand Amerikaans gevechtsvliegtuig in Pakistan.


Letterman haalde zijn vinger langs zijn keel. Op radicaalislamitische websites riep een militant Amerikaanse moslims daarom op ''de tong van deze nietige jood af te snijden en hem voorgoed het zwijgen op te leggen''. De Amerikaanse recherche (FBI) laat weten de bedreiging serieus te nemen.
Vorig jaar bedreigde een radicale moslim de makers van de tekenfilmserie South Park. Die hadden de islamitische profeet Mohammed afgebeeld in een berenkostuum. De bedreiger werd veroordeeld tot 25 jaar cel.

http://www.nu.nl/achterklap/2592247/extremist-bedreigt-david-letterman.html

Altijd goed.......op deze manier positief in het nieuws komen.

18-08-2011, 07:47


eens kijken of er mensen zijn die hier begrip voor kunnen opbrengen
ik mis alleen een bron

18-08-2011, 08:16
Thanks.


Citaat door boterbroekje:
eens kijken of er mensen zijn die hier begrip voor kunnen opbrengen
ik mis alleen een bron

18-08-2011, 08:22

Citaat door Globi:
Thanks.
Lang niet gezien.

18-08-2011, 08:45


relifascisten

18-08-2011, 08:56

Citaat door HINDUSTAN___:
Lang niet gezien.


Ik zat in een afkickkliniek om van mijn marokko.nl verslaving af te komen.

18-08-2011, 09:49

Citaat door Globi:
Ik zat in een afkickkliniek om van mijn marokko.nl verslaving af te komen.
Achteraf gezien dus een beetje verspilde tijd die je beter had kunnen gebruiken om gewoon hier te posten...

18-08-2011, 09:50

Citaat door Super_Dude:
Rechtvaardigt dit bepaalde sentimenten van je?
Welke sentimenten?

18-08-2011, 09:50

Citaat door Abracadaver:
Achteraf gezien dus een beetje verspilde tijd die je beter had kunnen gebruiken om gewoon hier te posten...



Het heeft wel gewerkt ik ga hier minder posten.

18-08-2011, 09:52

Citaat door Globi:
Het heeft wel gewerkt ik ga hier minder posten.
Na ja, 't is ook geen moeten he...

18-08-2011, 09:54

Citaat door Abracadaver:
Na ja, 't is ook geen moeten he...
Ik ben en was al een beetje klaar met dit forum. Al jarenlang zijn de discussies hetzelfde en 9 van de 10 keer loopt het op niets ( grofheden) uit. Zinloos. De meeste leuke mensen zijn ook weg. Dan blijft alleen het een beetje op elkaar inhakken over.

18-08-2011, 10:14

Citaat door Globi:
Ik ben en was al een beetje klaar met dit forum. Al jarenlang zijn de discussies hetzelfde en 9 van de 10 keer loopt het op niets ( grofheden) uit. Zinloos. De meeste leuke mensen zijn ook weg. Dan blijft alleen het een beetje op elkaar inhakken over.
Daar vat je een en ander inderdaad heel goed mee samen.

18-08-2011, 10:17



Citaat door Abracadaver:
Daar vat je een en ander inderdaad heel goed mee samen.
Maar de leuke mensen die nog over zijn worden steeds leuker.

18-08-2011, 10:23

Citaat door Simcha:
Maar de leuke mensen die nog over zijn worden steeds leuker.
Inderdaad. Marouan o.a..

18-08-2011, 10:24
Ik moet bij dit soort nieuws altijd aan Rudy Kousbroek denken...




Citaat:
Toch ben ik ten aanzien van de islam nog tamelijk discreet, misschien wel uit angst voor mijn hachje. Een feit is dat ik niet gauw een manifest tegen de islam zou ondertekenen, terwijl ik onmiddellijk mijn naam zou zetten onder een manifest tegen het christendom. Dat heeft niets met respect te maken; met de achterlijkheid van religies is het zoals in Orwells Animal Farm: all religions are equal, but the islam is more equal. De greep die deze godsdienst op zijn gelovigen heeft is vele malen sterker dan we bij ons gewend zijn. Het fascineert me altijd weer om te zien wat er gebeurt als een dominee een 'dialoog' wil aangaan met de islam. De moslims die daar op ingaan doen dat omdat ze denken dat deze christenen begrepen hebben dat de islam superieur is aan hun religie. Dat levert een dialoog op zoals die waar de Engelsen zo dol op zijn, op het toneel, waar de een het heeft over paarden en de ander over vrouwen zonder dat ze dat van elkaar doorhebben.
http://hoeiboei.blogspot.com/2009/07/superieur.html

Pagina's : [1] 2