Bekijk volle/desktop versie : aAAAAaAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH iK HAAT onverwachts bezoek.......!!



Pagina's : [1] 2

17-08-2011, 23:57
.[Ik wou net even richting de badkamer, doe t licht aan en kreeg een hartverlamming..vervolgd door een niet al te aangename gil.


Ik had daar onverwacht bezoek..

en nou ben ik zo en zo niet zo blij met dat soort bezoek..

Ik heb kippen vel over heelmijn lichaam en voel t overal kribbelen..
Moskiel als ze eenmaal langs komen, betekend dat ze heel hun familie hebben meegenomen....

t is galk ALLAH maar i hate them...

alles kriebelt nu bij me en ik kan de badkamer niet meer in. ]

ik haat ze:verdrietngelooflijken ben er bang voordurf ze niet eens bij naam te noemenze zien er zo glibberig glimmend uit

Baahhhh...








Zooo heheheh dat lucht op]

17-08-2011, 23:59


sera9 ziet?

18-08-2011, 00:04

Citaat door HoneyBee:
sera9 ziet?


Citaat door S.Bintu.A:
Kakkerlak?
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaahhhhhhh





waaar waaaar


mij angst is groot je kunt me zelfs virtueel raken....

18-08-2011, 00:04
Ik had laatst met fajr dat ik in de keuken stond en dat er een kikker stond te springen. Ik viel bijna flauw!

18-08-2011, 00:22



Citaat door Snoepiet:
Ik had laatst met fajr dat ik in de keuken stond en dat er een kikker stond te springen. Ik viel bijna flauw!
Huuuhhh een kikker, stond je keuken raam open??

of woon je 4 hoog in een flat, dat zou pas raar zijn

Wij hebben nooit last gehad van ongwenste gasten, maarin de verbouwing van pas geleden stonden veel plekken open, en de goot en zoo dus ze hadden vrijspel

18-08-2011, 00:25
Ik heb een eengezinswoning en de keuken is vlakbij de tuin. Tuindeur staat veel open en omdat we lekkage gehad hebben in de keuken vonden ze het paradijs

18-08-2011, 00:26

Citaat door Snoepiet:
Ik had laatst met fajr dat ik in de keuken stond en dat er een kikker stond te springen. Ik viel bijna flauw!
Kikker? Hoe kwam deze binnen en was dat in NL of Marokko? Ik zou niet weten wat ik gedaan zou hebben. Toen ik jong was had ik nergens schrik voor, maar nu ben ik zelfs bang van een kleine spin!

18-08-2011, 00:27
muizen en ratten ieeeeeeuuuuwwwwwwww. als die er zijn klaar dan verdwijn ik

18-08-2011, 00:27

Citaat door Mimiedias12:
Huuuhhh een kikker, stond je keuken raam open??

of woon je 4 hoog in een flat, dat zou pas raar zijn

Wij hebben nooit last gehad van ongwenste gasten, maarin de verbouwing van pas geleden stonden veel plekken open, en de goot en zoo dus ze hadden vrijspel
Maar jij woont toch in Marokko? Zo ja, dan zijn kakkerlakken normaal, hoewel ik ze liever niet in mijn buurt wil!

18-08-2011, 00:33
[QUOTE=S.Bintu.A;99594543]Kikker? Hoe kwam deze binnen en was dat in NL of Marokko? Ik zou niet weten wat ik gedaan zou hebben. Toen ik jong was had ik nergens schrik voor, maar nu ben ik zelfs bang van een kleine spin![/QUOTE

Zie verhaal hierboven. Nee gewoon nl. Echt de schrik van m'n leven want was nog erg slaperig en suf

18-08-2011, 00:39
wat ik de laatste dagen vaak heb zyn nachtvlinders ; van die grote bruinachtige dingen ; ik vind ze dood eng

kakkerlakken vind ik wel nog erger ; die antennes & die shine effect op hun rug ieuuuwww gelukkig zyn we niet in bled

vooral als ze trachten vliegen die zwaartekracht mennn ze geraken niet vooruit

18-08-2011, 00:41
sbin ik ben er op vakantie.

ik kan me voorstellen dat jijje lam geschrokken bent, denkt even shor maaltijd klaar zetten nog half slaperig met een oog open naar beneden en dan wordt je aangekeken door 2 glibberige ogen.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah ik moet weer spontaan aan die vieze gsten denken hier bij mij..aaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh

18-08-2011, 00:42


Ik zit nu in Marokko ben bij mijn tante en ze hebben een niet al te aangenaam huis, mohim douche en keuken zitten vol met die dingen...

Aaaaahh wat haat ik ze!!

18-08-2011, 00:44

Citaat door StreetChic:
wat ik de laatste dagen vaak heb zyn nachtvlinders ; van die grote bruinachtige dingen ; ik vind ze dood eng

kakkerlakken vind ik wel nog erger ; die antennes & die shine effect op hun rug ieuuuwww gelukkig zyn we niet in bled

vooral als ze trachten vliegen die zwaartekracht mennn ze geraken niet vooruit
aaaaaaaaaaaaaaaaaah horrorrrr verhaal hang je hier op.. wacht maar beetje mij pesten he

18-08-2011, 00:45

Citaat door Loveyou__:
Ik zit nu in Marokko ben bij mijn tante en ze hebben een niet al te aangenaam huis, mohim douche en keuken zitten vol met die dingen...

Aaaaahh wat haat ik ze!!
Ondanks die beesten, mis ik Marokko heel erg!!

Pagina's : [1] 2