Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid werkt nuravit echt om aan te komen



17-08-2011, 23:54
wil na de ramadan ermee beginnen maar wil wel skr weten of het echt werkt.

en wil ook weten hoe je het gebruikt.

18-08-2011, 14:00


hallo,

Het helpt zeker je hebt gewoon onwijs veel trek dus je eet veel meer dan normaal(bij mij dan). Je moet 1 eetlepel halfuurtje ongveer voor dat je gaat eten innemen dit 3x per dag.
Hoe ben jij er aan gekomen? ik wil er ook weer aanbeginnen.

18-08-2011, 17:54
Het helpt zeker..

18-08-2011, 18:30

Citaat door haagsekrullebol:
hallo,

Het helpt zeker je hebt gewoon onwijs veel trek dus je eet veel meer dan normaal(bij mij dan). Je moet 1 eetlepel halfuurtje ongveer voor dat je gaat eten innemen dit 3x per dag.
Hoe ben jij er aan gekomen? ik wil er ook weer aanbeginnen.
oke bedankt meis voor de uitleg.


mijn zus is nu in marokko en komt na de ramadan terug en vroeg haar om een paar flesjes voor me mee te nemen.

18-08-2011, 18:31



Citaat door N_NadOria:
Het helpt zeker..
oke meid nu weet k skr dat k het ga in nemen heeft het geen bijwerkingen ofzo

18-08-2011, 19:48

Citaat door marokkaantje_20:
oke meid nu weet k skr dat k het ga in nemen heeft het geen bijwerkingen ofzo
De eerste drie dagen ben je vooral slaperig...

18-08-2011, 19:56
Meid het helpt echt. Ik persoonlijk heb ik niet gebruikt omdat ik het niet vertrouwt. Ik gebruik gewichtstoename maar mijn nichtje heeft wel nuravit gebruikt en ze is dankzij nuravit onwijs bijgekomen. Niet normaal. Ze kreeg opeens rondingen. Zij is van maat 34 gesprongen naar maat 38 in paar maanden!!!.

Maar ik moet je wel waarschuwen zoals ^ deze lid al zegt: Je wordt eerst paar dagen heel slaperig maar ik heb ook gehoord in Marokko dat de botten kwetsbaar wordt dus Allahu a3lam.

19-08-2011, 00:04

Citaat door N_NadOria:
De eerste drie dagen ben je vooral slaperig...
oke meid dat is niet zo erg.

19-08-2011, 00:08

Citaat door ojone_jamila:
Meid het helpt echt. Ik persoonlijk heb ik niet gebruikt omdat ik het niet vertrouwt. Ik gebruik gewichtstoename maar mijn nichtje heeft wel nuravit gebruikt en ze is dankzij nuravit onwijs bijgekomen. Niet normaal. Ze kreeg opeens rondingen. Zij is van maat 34 gesprongen naar maat 38 in paar maanden!!!.

Maar ik moet je wel waarschuwen zoals ^ deze lid al zegt: Je wordt eerst paar dagen heel slaperig maar ik heb ook gehoord in Marokko dat de botten kwetsbaar wordt dus Allahu a3lam.
aah oke dat heb k wel nodig laten we hopen dat k ook aan kom na een paar maanden over dat slaperigheid is niet zo erg maar k denk tog dat het bij iedereen verschilt.

19-08-2011, 13:38
Nuravit heb ik ook geberuikt 2 maanden ofso, ik kreeg er een blubber buik van. Ben er gelijk mee gestopt.

19-08-2011, 13:41

Citaat door siehem:
Nuravit heb ik ook geberuikt 2 maanden ofso, ik kreeg er een blubber buik van. Ben er gelijk mee gestopt.
Is sporten geen optie?

Ik heb altijd nare verhalen over nuravit gehoord, vandaar dat ik die niet gebruikt. Jullie oppassen met dit middel. Het is alles behalve gezond.

19-08-2011, 13:57

Citaat door ojone_jamila:
Is sporten geen optie?

Ik heb altijd nare verhalen over nuravit gehoord, vandaar dat ik die niet gebruikt. Jullie oppassen met dit middel. Het is alles behalve gezond.
Ik heb 3 maanden gefitnisst, je valt daar juist vanaf. Ik denk dat ik toch maar ff langs de apotheek ga straks. Of gewichtstoename halen, heb die ook gebruikt helpt wel. Alleen ik moet niet te snel opgeven!