Bekijk volle/desktop versie : Talkin 2 the moon



Pagina's : [1] 2

17-08-2011, 23:54

Mijn Dagelijkse gedachten



Elke dag een nieuwe tekst met mijn dagelijkse gedachten. dingen die er door me heen gaan. kan het een plek geven door het van me af te schrijven. En wil het cia deze weg graag met jullie delen.

Vanaf de eerste upper zal ik beginnen van mijn Dagelijkse gedachte van vandaag.

Ten slotte, Het zijn "mijn" dagelijkse gedachte en een mening van een ander kan mijn gedachten niet op andere gedachte bregen Bij voorbaat dank



ps het is talking met een g! (foutjee)

18-08-2011, 00:01


Ik up je meid! ben erg benieuwd!

18-08-2011, 00:11
Nog eentje Uppp

18-08-2011, 00:16
blijven uppen

18-08-2011, 00:18


Dankjullie wel ik ga er nu 1 posten

18-08-2011, 00:19
Top meid!!.. Ben benieuwd.. Wel knap van je dat het hier wilt delen.. Check je hoekje!..

18-08-2011, 00:21
Nobody is perfect

Ik haat het! Ik haat het hoe ik met je om ben gegaan! De pijn die ik je heb gedaan en de onzekerheid die ik je heb gegeven.. Ik wil niet dat je denkt dat de vertrouwen en de liefde tussen ons zomaar over is! Ik ben niet perfect, jij bent niet perfect, Wij zijn niet perfect?.. En daar moeten we mee zien te leven. De obstakels in t leven moeten we overwinnen. En de mensen die het beter denken te weten negeren.. Ik bedoel.. We weten zelf toch wel beter? Waarom zouden we ons door andere moeten laten leiden? De kleine dingetjes dat zijn de dingen die ons bezighouden! De obstakels die er steeds weer voor zorgen dat we tegen elkaar botsen.. Maar dat geeft niet. We moeten nog veel leren. Zeg niet dat je me niet kunt vergeven..

; Because, nobody is perfect!

18-08-2011, 00:29

Citaat door Pageplus:
Nobody is perfect

Ik haat het! Ik haat het hoe ik met je om ben gegaan! De pijn die ik je heb gedaan en de onzekerheid die ik je heb gegeven.. Ik wil niet dat je denkt dat de vertrouwen en de liefde tussen ons zomaar over is! Ik ben niet perfect, jij bent niet perfect, Wij zijn niet perfect?.. En daar moeten we mee zien te leven. De obstakels in t leven moeten we overwinnen. En de mensen die het beter denken te weten negeren.. Ik bedoel.. We weten zelf toch wel beter? Waarom zouden we ons door andere moeten laten leiden? De kleine dingetjes dat zijn de dingen die ons bezighouden! De obstakels die er steeds weer voor zorgen dat we tegen elkaar botsen.. Maar dat geeft niet. We moeten nog veel leren. Zeg niet dat je me niet kunt vergeven..

; Because, nobody is perfect!
WAUUW! mooi man! heel diepzinnig! kijk al uit naar die van morgen! Ga vooral zo door

18-08-2011, 00:33

Citaat door afbeelding:
WAUUW! mooi man! heel diepzinnig! kijk al uit naar die van morgen! Ga vooral zo door



Dankjewel schat!

Ik zal bij genoeg Animo nog meer plaatsen.

18-08-2011, 18:28
Heel mooi meid... Dieprakend..

18-08-2011, 21:54
Everyday can be the last one...

Wat doe je ? Waarom loop je weg? Kom terug.. Weetje hoelang het heeft geduurd voordat ik iemand zoals jou heb kunnen vinden? De moeite die ik daarvoor heb gedaan? De energie die ik er in heb gestopt en de tranen die ik voor je heb gelaten. Ach wat maakt het uit. Mensen komen en mensen gaan... toch? Is het zo dat niemand blijvend in je leven zal zijn? Met je zal vechten tot we allemaal niet meer kunnen? Ik weet wel dat elke dag de laatste kan zijn. Daarom leef ik per dag en probeer ik van elke dag wat te maken en wat te leren. Maar dat het zo snel gaat.. Daar ben ik niet op voorbereid. Je bent alleen geboren en zal ook alleen sterven.. De vragen die door mijn hoofd gaan maar altijd onbeantwoord zullen blijven.

18-08-2011, 22:01
Tbarkallah!!. Herkenbaar gevoel meid..

18-08-2011, 22:07



Citaat door Lieff_Dametje:
Tbarkallah!!. Herkenbaar gevoel meid..
Shoukran!

Tsja, soms wil je gewoon ff niks voelen XD

18-08-2011, 23:19
Idd.. Maar ja, het kan niet altijd...

20-08-2011, 00:08
Time flies
De tijd dreigt , gaat te snel, of gaat te sloom. Ik kan het niet aan en gewoon stopzetten gaat niet. Maar op geven moment zal de klok stoppen met tikken. Voor mij, voor jou en voor ieder ander, omdat de dood ons dan eindelijk heeft ingehaald.


Pagina's : [1] 2