Bekijk volle/desktop versie : waaraan zou het kunnen liggen?



17-08-2011, 15:19
dat tegenwoordig mannen en vrouwen niet meer zo snel trouwen, al willen ze dat?
of dat ze hun "juiste partner" waarmee ze zoooo graag willen trouwen en boompje, huisje, beestje niet kunnen realiseren?



-is het vertrouwen tussen mannen en vrouwen weg?
-zijn wij te verwesterd? en zoeken in onze partners de verkeerde dingen en zoeken we onze partners op verkeerde plaatsen?
-zijn we te traditioneel met het vinden in onze partners?

waaraan zou het kunnen liggen?

17-08-2011, 15:21


Eergisteren was er een topic waarin men zich afvroeg waarom iedereen tegenwoordig zo vroeg trouwde.

Waan van de dag misschien.

17-08-2011, 15:24
En ik maar denken dat men tegenwoordig juist vroeg trouwt..

17-08-2011, 15:34

Citaat door Boo.:
En ik maar denken dat men tegenwoordig juist vroeg trouwt..
niet altijd....
of ze trouwens vroeg en dan zitten ze als nog op latere leeftijd gescheiden te wachten op een partner

17-08-2011, 15:56


Men moet eens eerst goed realiseren wat huwen nou inhoudt.

17-08-2011, 16:02

Citaat door EvilPooh:
Eergisteren was er een topic waarin men zich afvroeg waarom iedereen tegenwoordig zo vroeg trouwde.

Waan van de dag misschien.
Conclusie

Ene trouwt vroeg, ander trouwt laat. The end.

17-08-2011, 16:04

Citaat door stranger1001:
dat tegenwoordig mannen en vrouwen niet meer zo snel trouwen, al willen ze dat?
of dat ze hun "juiste partner" waarmee ze zoooo graag willen trouwen en boompje, huisje, beestje niet kunnen realiseren?



-is het vertrouwen tussen mannen en vrouwen weg?-zijn wij te verwesterd? en zoeken in onze partners de verkeerde dingen en zoeken we onze partners op verkeerde plaatsen?
-zijn we te traditioneel met het vinden in onze partners?

waaraan zou het kunnen liggen?
Pour moi.

17-08-2011, 17:07

Citaat door Nesh.:
Pour moi.
tsjah...helaas voor jou!

jullie dames kiezen tegenwoordig eenmaal 9 van de 10 keer een verkeerde man uit. feit is gewoon dat jullie dames tegenwoordig graag op de verkeerde vallen en de goede mannen die boeien jullie eens niet meer.
dames zoals tegen jou wil ik vooral zeggen: blijf altijd maar voor de verkeerde man kiezen!

17-08-2011, 17:10

Citaat door stranger1001:
tsjah...helaas voor jou!

jullie dames kiezen tegenwoordig eenmaal 9 van de 10 keer een verkeerde man uit. feit is gewoon dat jullie dames tegenwoordig graag op de verkeerde vallen en de goede mannen die boeien jullie eens niet meer.
dames zoals tegen jou wil ik vooral zeggen: blijf altijd maar voor de verkeerde man kiezen!
Damn, trek het je niet persoonlijk aan zeg. Jij zult wel 'de goede man' zijn
Misschien vertrouw ik mannen wel niet om een totaal andere reden.

17-08-2011, 17:16

Citaat door Nesh.:
Damn, trek het je niet persoonlijk aan zeg. Jij zult wel 'de goede man' zijn
Misschien vertrouw ik mannen wel niet om een totaal andere reden.
een andere reden kan ik me niet voorstellen.

ik zou zeggen, verwerk maar je vorige relaties eerst maar voordat je weer op een verkeerde man valt.

veel succes ermee

17-08-2011, 17:17

Citaat door stranger1001:
een andere reden kan ik me niet voorstellen.

ik zou zeggen, verwerk maar je vorige relaties eerst maar voordat je weer op een verkeerde man valt.

veel succes ermee
Waar komt al deze haat vandaan? Heb ik je iets aangedaan?

Dat jij je geen andere reden kan bedenken ligt aan jouw beperkt denkvermogen, niet het mijne.

17-08-2011, 17:30

Citaat door Nesh.:
Waar komt al deze haat vandaan? Heb ik je iets aangedaan?

Dat jij je geen andere reden kan bedenken ligt aan jouw beperkt denkvermogen, niet het mijne.
haat?
waar bespeur jij haat?

ik heb gewoon niks met zulke dames.
met alle respect, net wat ik zei....van mij mogen ze vallen op wie ze maar willen....boeit mij dat wat?