Bekijk volle/desktop versie : 'Vrouwen roddelen vijf uur per dag'



Pagina's : [1] 2

17-08-2011, 14:45
AMSTERDAM - Vrouwen besteden vijf uur per dag, meer dan een derde van de uren dat ze wakker zijn, aan praten en roddelen.

Of het nu op het werk of thuis is, vrouwen kletsen ongeveer 298 minuten per dag. Ze bespreken het liefst problemen van anderen, andermans kinderen of wie er met wie date. Ook onderwerpen als seks, shoppen en soaps komen vaak aan bod, [URL="http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2025905/Women-spend-hours-EVERY-DAY-gossiping-claims-study.html"]zo meldt Daily Mail.[/URL]

Dit zijn resultaten uit een Brits onderzoek dat werd gehouden om aandacht te vestigen op de zoektocht naar de Queen of Chat door FirstCape Cafi Collection.

Praten over eten
Het onderzoek wees ook uit dat vrouwen 24 minuten per dag praten over hun gewicht, diëten en hun kledingmaat. Een derde van de vrouwen kletst een deel van de dag over wat ze eet tijdens de lunch, terwijl een kwart regelmatig recepten uitwisselt.

Kletspraatje
Daarnaast kwam naar voren dat de gemiddelde vrouw 17 minuten roddelt
voordat ze naar haar werk gaat. Degenen met vriendelijke buren besteden bijna een half uur per week aan een kletspraatje. 38 procent geeft zelfs toe dat ze twaalf minuten per week kletst met winkelpersoneel.

De meeste vrouwen praten het liefst met hun vrienden, maar het blijkt ook dat ze met hun partner, moeder en beste vriendin over totaal verschillende dingen praten. Echtgenoten hebben het zwaar te verduren. Zij krijgen een uitgebreid verslag van haar werkdag en wie haar irriteerde, terwijl de sappige details juist bewaard blijven voor haar beste vriendin.

36 procent van de vrouwen zegt dat ze eigenlijk niet te vertrouwen is, omdat ze geheimen van haar vrienden aan haar partner verklapt.

17-08-2011, 14:46


ALs vrouwen 5 uur per dag roddelen roddelen wij marokkaanse mannen 10 uur per dag ;

17-08-2011, 14:47

Citaat door _mohammmeddddd:
ALs vrouwen 5 uur per dag roddelen roddelen wij marokkaanse mannen 10 uur per dag ;
Alleen homo's Mohammed.... Alleen homo's..

17-08-2011, 14:48
Nee als het Marokkanen betreft echt niet. WIj roddelen als mannen gewoon teveel.

17-08-2011, 14:49


Klopt helemaal, vrouwen doen niets anders dan roddelen..... Weinig geven het toe trouwens.

17-08-2011, 14:50
Ik heb niet eens de tijd om 5 uur lang te kletsen.
Wie onderzochten ze? Van die parttime-werkende desperate housewives?

17-08-2011, 14:52

Citaat door _mohammmeddddd:
Nee als het Marokkanen betreft echt niet. WIj roddelen als mannen gewoon teveel.
Dan leef jij in je eigen wereld. Ik hoor mijn vrienden zelden roddelen... Of niet eens vrienden... gewoon mannen. Vrouwen roddelen zelfs vlak voor Isha gebed tijdens ramadhan. Waar heb je het over a Mohammed.. Je spoort niet, maar dit is wel een brug te ver.

17-08-2011, 14:53
Ik hoor mannen alleen maar roddelen zelfs tijdens het gebed.

Kom op wees eerlijk joh, het enige wat ik deze ramadan hoor is "het is ramadan ik weet at ik niet mag roddelen maar"

17-08-2011, 14:54
laten we het niet hebben over wat sommige mannelijke leden hier over anderen zeggen tegen de meiden hier.

17-08-2011, 14:56

Citaat door _mohammmeddddd:
Ik hoor mannen alleen maar roddelen zelfs tijdens het gebed.

Kom op wees eerlijk joh, het enige wat ik deze ramadan hoor is "het is ramadan ik weet at ik niet mag roddelen maar"
Ik blijf je grappig vinden

Onze gebeden zijn gewoon gebeden en als iedereen klaar is loopt iedereen droog de deur uit richting zijn bed.

17-08-2011, 14:57
deVerdeler, broeder.. Why? Waarom? Nu geef je ze brandstof om nog meer te praten!

17-08-2011, 14:58

Citaat door _mohammmeddddd:
laten we het niet hebben over wat sommige mannelijke leden hier over anderen zeggen tegen de meiden hier.
Elk mens roddelt... dat is mijn punt even niet. Jij beweerd dat mannen meer roddelen, maar dat is gewoon weg praktisch niet eens mogelijk.

Ja de leden hier roddelen graag ja... Vooral voor eigen gewin op jouw rug zeg maar...

17-08-2011, 14:58



Citaat door ZAKENVROUW__:
Ik heb niet eens de tijd om 5 uur lang te kletsen.
Wie onderzochten ze? Van die parttime-werkende desperate housewives?
Jij bent ook niet voor niets zakelijk ingesteld!

17-08-2011, 14:58

Citaat door CreativeMind:
deVerdeler, broeder.. Why? Waarom? Nu geef je ze brandstop om nog meer te praten!

17-08-2011, 14:59

Citaat door deVerdeler:


Elk mens roddelt... dat is mijn punt even niet. Jij beweerd dat mannen meer roddelen, maar dat is gewoon weg praktisch niet eens mogelijk.

Ja de leden hier roddelen graag ja... Vooral voor eigen gewin op jouw rug zeg maar...
Juist. Komen meiden me pmen, ja iemand zegt dat dat dta en dat over je. Blijkt het shie gozer te zijn die je zelfs groene puntjes geeft.

Pagina's : [1] 2