Bekijk volle/desktop versie : Cyste..??



17-08-2011, 10:04
Salaam dames,

Wie heeft er ervaring met een cyste in de eierstok? En belemmerd dit je vruchtbaarheid?

Ik hoop dat iemand mij hier meer over vertellen kan...

17-08-2011, 12:05


een vriendin van mij had ook een cyste op haar eierstok en dat heeft er inderdaad voor gezorgd dat ze niet zwanger kon raken. Toen ze die cyste hadden verwijderd werd ze een maand later direct zwanger.

17-08-2011, 18:14

Citaat door Alhamdoulilah21:
een vriendin van mij had ook een cyste op haar eierstok en dat heeft er inderdaad voor gezorgd dat ze niet zwanger kon raken. Toen ze die cyste hadden verwijderd werd ze een maand later direct zwanger.
ohh masallah, el hamdoerillah..

Maar zat het in haar eierstok of erop?

18-08-2011, 13:31
Hnagt volgens mij af van de grootte van cyste... Maar weghalen is alt%u015Fjd beste want die dingen groeien, d ekans dat het automatisch verdwijnt is zeer klein... Een vriendin van mij heeft een eierstok moeten laten verwijderen daardoor. Paar jaar later was er een cyste in haar andere eierstok, ze heeft haar eitjes laten invriezen just in case (ze is nog niet getrouwd)

18-08-2011, 19:01


ik heb morgen inshallah weer een afspraak bij de dokter en dan ga ik vragen voor een onderzoek.. heb namelijk een echo gehad in december in de ene ziekenhuis toen zeiden ze je hebt een cyste in je rechtereierstok van 2,5 centimeter, maar kan geen kwaad en zal vanzelf verdwijnen, zo niet moet je hem laten verwijderen en in april was ik weer geweest voor controle maar dan bij een andere ziekenhuis en daar heb ik een inwendige echo gehad en zij zeiden dat ze niks konden vinden. Dus morgen ff een verwijsbrief halen om nogmaals te checken, want buikpijn heb ik nog steeds...

22-08-2011, 22:37
Wat voor buikpijn heb je dan?

Een cyste is niet gevaarlijk, en vaak verdwijnen die dingen vanzelf. Heel veel vrouwen hebben er één, vaak zonder het zelf te weten.
Succes!

23-08-2011, 08:26

Citaat door Lina_xxx:
Wat voor buikpijn heb je dan?

Een cyste is niet gevaarlijk, en vaak verdwijnen die dingen vanzelf. Heel veel vrouwen hebben er één, vaak zonder het zelf te weten.
Succes!
Heb last van krampen.. maar dat met vlagen.. Heb inshallah as vrijdag een echo, ff voor de zekerheid.. Mijn dokter zei dat het ook mijn darmen kan zijn.. Dus ff afwachten op de echo van as vrijdag.. inshallah is het niks ergs..

23-08-2011, 17:32
Hey meid.. Afgelopen november was ik 6 weken zwanger en toen zagen ze ook een cyste in mijn linker eierstok van, 3cm maar moest me geen zorgen maken omdat het van zelf zou verdwijnen.. Maar helaas heeft die zwangerschap et niet vol gehouden kreeg als nog een miskraam.. En hmdl nu ben ik ook zwanger en toen zagen ze ook een cyste maar moest me geen zorgen maken, Maar wel
In de gaten houden dat het niet groter wordt.. En met de 11 weken echo was die gezakt naar 1cm hmdl.. Ik heb wel vaak onderbuik buikpijn, geen idee vanwaar het komt.. Maar suc6

24-08-2011, 08:54

Citaat door hunkemoller-gek:
Hey meid.. Afgelopen november was ik 6 weken zwanger en toen zagen ze ook een cyste in mijn linker eierstok van, 3cm maar moest me geen zorgen maken omdat het van zelf zou verdwijnen.. Maar helaas heeft die zwangerschap et niet vol gehouden kreeg als nog een miskraam.. En hmdl nu ben ik ook zwanger en toen zagen ze ook een cyste maar moest me geen zorgen maken, Maar wel
In de gaten houden dat het niet groter wordt.. En met de 11 weken echo was die gezakt naar 1cm hmdl.. Ik heb wel vaak onderbuik buikpijn, geen idee vanwaar het komt.. Maar suc6
Ahhh masAllah, inshallah zal je je zwangerschap voldragen en gezegend worden met een gezond kindje..

Ik hou het zeker in de gaten, heb vrijdag een afspraak voor een inwendige echo en dan ff kijken of het er niet weer zit.. Komt goed inshallah