Bekijk volle/desktop versie : Mensen Lees En Antwoord Aub



05-01-2003, 18:55
salaam mensen
aub HOE KAN MEN ZIEN OF EEN JONGEN AAN HET SPELEN IS of SERIEUS BEZIG IS???
ZIJN ER DE DAG VAN VANDAAG NOG SERIEUSE JONGENS?????????

05-01-2003, 18:56


Als hij achter zijn Playstion zit is hij aan het spelen..
Als hij achter zijn schoolboeken zit dan is hij serieus bezig..


Jongens willen je alleen maar gebruiken.
Beste is niks beginnen laterzz

05-01-2003, 18:57
relatie haram

no boys, no probs

05-01-2003, 18:59
aja niks beginnen hoe kan ik iets beginnen ik draag een sjaal????? en ps: zijn er de dag van vandaag nog lieve knappe serieuse jongens die een serieuse toekomst willen???? of zijn ze nog allemaal te jong om te trouwen (oud leeftijd) willen ze als antieker pas opstaan en trouwen????????????

05-01-2003, 18:59


BEGIN ER NIET AAN TOT JE DE WARE TEGENKOMT

05-01-2003, 19:43
ja ik ben een sireuse jongen
dat kan je merken
als een jongen niks anders dan sex wil dan wilt hij spelen en als hij al moelijk doet als je naar benden gaat dan weet je hij wilt sirieus
mar ja dat hoeft niet altijd als hij met meerdere meisje omgaat en hij vertld je niet pover hun en je moet ook kijken naar hoe hij kijken naar ander meisje of gewoon een keer achter volgen

07-01-2003, 20:39
iwa mensen zijn er nog wat speciale eigenschappen aan toe te voegen IK WIL ZOGRAAG EEN SERIEUSE EN LEUKE ANTWOORD VAN JULLIE EEN LEUKE ANTWOORD KRIJGEN PLEASE GIVE ME SOME ANSWERS

07-01-2003, 20:45
Mijn mening is dat je zoiets nooit van te voren kan weten...Ennuh een jongen hoeft je niet meteen te playen als hij niet naar je ouders gaat,want het is ook voor de jongen belangrijk om eerst het meisje te leren kennen waar die zijn leven mee gaat delen...anyways zo denk ik erover...


Liefs Hinda

07-01-2003, 20:47
Weet je niet gewoon op je gevoel afgaan en niet te veel van jezelf geven....

07-01-2003, 20:50

Citaat:
Origineel gepost door Rihem
Weet je niet gewoon op je gevoel afgaan en niet te veel van jezelf geven....
Zoals ik net al zei...Je kan nix van te voren weten..Elk jongen is anders als jij echt verliefd op hem wordt en hem gaat geloven,vertrouwen etc. dan is het echt gedaan met je

08-01-2003, 19:33
ja maar het is tegenwoordig niet meer te doen snap je watik bedoel HET IS MOEILIJK!!!!!!!!!!!!!!