Bekijk volle/desktop versie : Tandarts trauma...



16-08-2011, 17:50
ik was net bij de tandarts en hij heeft een gaatje ontdekt vandaar de pijn die ik afgelopen week heb gehad.
Hij wil dat ik vanavond al kom om 19:00 uur om te vullen maar ik ben zoooooo bang, hij gaat me verdoven.
ik heb net voor de vakantie al mijn 4 verstandkiezen uit laten trekken en ik ben net aan het bijkomen van dat, krijg ik dit weer.
ik weet dat het niet erger is dan kiezen trekken maar ik ben hem echt aan het knijpen nu.
iemand pas laten doen? valt het mee....

16-08-2011, 18:02


Het valt achteraf altijd mee, echt. NA mijn zwangerschap voelde ik ook van alles en idd ik had me daar een paar gaatjes. Twee dagen achtereen naar de tandarts geweest om te boren etc. En bedenk ook dat je straks van de pijn af bent.

16-08-2011, 18:09

Citaat door juno:
Het valt achteraf altijd mee, echt. NA mijn zwangerschap voelde ik ook van alles en idd ik had me daar een paar gaatjes. Twee dagen achtereen naar de tandarts geweest om te boren etc. En bedenk ook dat je straks van de pijn af bent.
het zit nu echt ff te vers voor mij m.b.t. mijn verstandkiezen die ik uitgetrokken heb alle vier.
ik heb gebeld en heb deze verzet naar maandag

nu speelt mijn geweten mee en angst van stel je voor dat je echt pijn gaat krijgen deze dagen:huil;

16-08-2011, 18:14

Citaat door NoLoveNoCry:
het zit nu echt ff te vers voor mij m.b.t. mijn verstandkiezen die ik uitgetrokken heb alle vier.
ik heb gebeld en heb deze verzet naar maandag

nu speelt mijn geweten mee en angst van stel je voor dat je echt pijn gaat krijgen deze dagen:huil;
Sla alvast wat ibuprofen in.
Insha'Allah zal het meevallen. Moet zeggen dat ik je verstandskiezentrauma wel begrijp hoor. Komt goud!