Bekijk volle/desktop versie : Waarom vinden hollanders spermadonatie en het gebruiken zo normaal?



16-08-2011, 16:40
Het is toch ziekelijk!!!!!

Vroeger las ik de stripboek Jansen Jansen. Daar kwam een stripfiguur voor die er voor koos om bomvrouw te worden, dus moeder worden doormiddel van sperma van een donor. Ik vond het maar raar en vies...

Ik wil even een aantal gruwelijke nadelen opsommen van deze ziekelijke manier van kinderen krijgen.

- Vrouw kiest ervoor om alleenstaande vrouw te worden en moet dus alleen zorgen voor het kind, met alle emotionele en sociale gevolgen voor het kind en haarzelf.

- Kind groeit bewust op zonder vader! Het kind zal opgroeien met het verlangen naar zijn biologische vader, dat is gewoon menselijk! Iedereen wil weten waar hij vandaan komt, van wie hij bepaalde karaktertrekken heeft en genen etc.

- Een spermadonor mag heel veel sperma donoren, waardoor hij vele kinderen kan laten verwekken!!!!!. Het gevolg hiervan is dat vele halfbroers en halfzussen elkaar niet kennen en misschien wel toevallig een liefdesrelatie met elkaar kunnen beginnen!!! Hoe ziek kan je zijn om zoiets toe te laten??????

- Een keer zag ik op tv een vrouw die door haar man verlaten is na de geboorte van het kind. Dit omdat hij het toch niet kon verdragen dat het kind eigenlijk niet van hem is........subhannalah allah is groot en alle richtlijnen om goed te leven staan in de koran en sunna.

- Hoeveel kinderen als ze volwassen worden zullen hieronder moeten lijden??? Alleen maar omdat de moeder geen man kon krijgen/houden en of geen kinderen kon krijgen???? Hoe egoistisch kan je zijn om alleen aan jouw kinderwens te denken en om niet te denken aan de ernstige emotionele gevolgen die het kind later missien wel zal moeten dragen.

- Hierdoor krijg je kapotte families en genen die door elkaar heen lopen. Je hebt een dochter en zoon maar je kent ze niet en of broers en zussen. Waar slaat dan het systeem familie op?

Hoe denken jullie hierover, of vind ik het maar een ziekelijk gebeuren. Het lijkt net alsof hollanders totaal niet het probleem inzien......

16-08-2011, 16:56


Ze vinden Homoseksualiteit en Travestieten normaal, dus dit kan er ook wel bij.

Maar Polygamie, nee dat is verboden bij wet! Want dat is raar, onnatuurlijk en gaat Zina tegen.

16-08-2011, 17:02

Citaat door Crazieee:
Ze vinden Homoseksualiteit en Travestieten normaal, dus dit kan er ook wel bij.

Maar Polygamie, nee dat is verboden bij wet! Want dat is raar, onnatuurlijk en gaat Zina tegen.
ja, het is echt vreemd!!!!!
En wij blijven maar hier met ze wonen en samenleven.....

16-08-2011, 17:05

Citaat door babydoll07:
ja, het is echt vreemd!!!!!
En wij blijven maar hier met ze wonen en samenleven.....
Dan ga je toch weg, simpel zat

16-08-2011, 17:07



Citaat door Big_Shot:
Dan ga je toch weg, simpel zat



Inchallah!!!!
Helaas ben ik niet degene die mij hier heeft gebracht, dus simpel is het niet.....
Je hebt een goed doordachte plan nodig om hier voorgoed weg te gaan.

16-08-2011, 17:10

Citaat door babydoll07:
Inchallah!!!!
Helaas ben ik niet degene die mij hier heeft gebracht, dus simpel is het niet.....
Je hebt een goed doordachte plan nodig om hier voorgoed weg te gaan.
Moge je je bestemming bereiken.