Bekijk volle/desktop versie : Mijn leven , mijn verhalen , mijn obsessies.



16-08-2011, 02:16
Salaam 3alikoum.

Ik ben Samira , 17 jaar wonend te Antwerpen, België.
Dagelijks stel ik de vraag waarom leven we? Waarom stelt Allah swt. ons op de proef?
Waarom gebeuren er telkens van die dingen , waar je geen raad mee weet?
Waarom zijn mensen zo harteloos? Waarom waarom waarom?
Niemand die een antwoord kan geven.. Ik verwelkom jullie met harte
en hoop dat jullie mijn verhaal met plezier en begrip zullen lezen.
Djazzakkallaah !

Moeilijk om te beginnen met dit , maar soms moet het er eenmaal uit. Gevoelens moet je niet blijven opkroppen ,
maar uiten. Hoe moeilijk dit ook is. Het leven kent niet altijd rozengeur en manenschijn.

Het leven als een moslima is niet altijd gemakkelijk , en zeker niet meedogenloos.
In dit leven moet je hard , bitter en sterk zijn. Anders word je neergehaald.
Ieder heeft zijn fouten , ieder heeft zijn vragen , ieder heeft zijn zondes en ieder heeft zijn eigen geloof.


Marhaba , dit is mijn verhaal..



Elke dag zeg ik alhamdoulilah dat ik mijn beide ouders nog heb , ook al doet het me hartstikke pijn dat ik langs de
beide kanten mijn grootouders niet heb. Elke dag zeg ik alhamdoulilah omdat ik elke dag lekker en vers eten op mijn bord krijg , iets wat niet overal het geval is in deze wereld. Alhamdoulilah heb ik nog al mijn zussen en mijn broer
waar ik op kan rekenen en die er voor me zijn keer op keer. Hoe gelukkig ik ook lijk , er draait een heel mysterie rond me , en niemand die er iets van weet. Dagelijks worstel ik met de harde feiten , waar ik bij niemand terecht kan ..
Simpelweg omdat ik er gewoon niet over wil praten. Steeds wanneer ik lach , schuilt er toch steeds een beetje pijn in mn hart , dat ik bij niemand kan uiten. Ik heb fouten gemaakt in het leven , dat me nog steeds achternavolgen , heb
dingen gedaan in m'n leven dat nog steeds zijn littekens vertonen. Ik heb mijn ouders dingen aangedaan dat ik nog
steeds niet ben vergeten , en heb woorden toegeslingerd aan de mensen toe , dat ik men eige nog steeds niet heb
vergeven. Steeds wanneer ik een beetje geluk en blijdschap zie of heb , is dit maar voor korte duur .. De dagen breng
ik door in verdriet en wanhoop. Nog steeds tot de dag van vandaag vraag ik mezelf af hoe het ooit zo ver is kunnen
komen.. Mijn moeder , mijn allerliefste , de enigste vrouw dat ik op m'n rug zou dragen zoveel pijn heb kunnen
aandoen! Mijn vader , de allerliefste man , de enige man waarvoor ik alles zou doen zo heb pijn gedaan!
Wa hawla wa quwata illa billah. De dingen waarvan ik zielsveel spijt heb , en de dingen die me tot de dag van
vandaag nog steeds volgen.. Vriendinnen? Haha , die bestaan niet! Daar heb ik ook veel megemaakt met die
meiden.. Keer op keer staken ze me in het zak. Keer op keer was ik het zwarte schaapje , en was ik meestal het
dupe. Steeds klaarstaan voor anderen , en wat blijkt ? Alles kreeg ik volle lading terug , alles keerde zijn rug naar
mij toe.. De liefde? Daar heb ik nooit veel geluk mee gehad .. Steeds beging ik de fout , om zina te plegen , steeds beging ik de fout om jongen na jongen mee af te spreken. En nog steeds zeg ik Alhamdoulilah dat ik mijn
maagdelijkheid nog bezit. Na alles wat ik heb meegemaakt in mijn leven , zal je ook versteld staan!
Heb gefeest , gerookt , gesmoord , weggelopen van huis , heftige ruzies gemaakt met mijn ouders , en jongen na
jongen afspraakjes mee gehad. Wat schaam ik mij voor mijn verleden , O ya Allah swt. , ya rab vergeef mij mijn
fouten waar ik zielsveel spijt van heb! Ya rab , laat al de moslims slagen voor deze test , en beloon ons met het
Paradijs inscha'allah! Dit is wat ik het liefste wil! .. Alhamdoulilah heb ik mijn leven helemaal omgedraait en komt het
een beetje weer op zijn pootjes terecht dankzij Allah swt. Het geloof was niet echt iets waar ik vroeger belang aan gaf,
integendeel ik wist zelfs niet hoe ik moest bidden. Alhamdoulilah , alhamdoulilah , alhamdoulilah dat mn ogen zijn
geopend! Nog steeds denk ik , dat ik door mijn Belgische vriendinnen , zo ben geworden .. Maar er ligt nog steeds
genoeg schuld bij mij. Naar mate de jare verstreke , hoe erger ik werd.. Steeds zat ik verwikkeld in een situatie
dat ik niet wou. Ik leefde als een meid , die dacht da ik niet genoeg vrijheid had. Terwijl dit helemaal niet zo was!
Tot op de dag van vandaag , bedank ik Allah swt. om mij op het goede pad te brengen , mijn familie voor me op te
voeden , wat trouwens een hele zwaar taak was. Mijn ECHTE vriendinnen die me steunden , en me het goeie pad
hielpen te bewandelen & een hele speciale jongen die ik tot de dag van vandaag nog steeds heel graag zie ,
zielsveel van hou & nog steeds mijn schat is. Inschallah dat mijn geduld word beloond.

m3a salama , en moge Allah swt. jullie later belonen met het paradijs inscha'allah.

16-08-2011, 02:24


Speachles baby!!
Keep on doing the good job

x x

16-08-2011, 12:07
Masha'allah