Bekijk volle/desktop versie : Ongevraagd internet op Iphone van telfort!!!!!!!!!!!



15-08-2011, 21:49
salaam dames en heren

ik schrok me net een hoedje toen ik inlogde op me account van telfort. schijnt dat ik € 60,- extra aan verbruik kosten heb gemaakt

blijkbaar zat ik niet op wifi maar op internet van telfort terwijl ik nooit een bundel heb aangevraagd!!!!!!!!!!!!!


kunen zij dit zomaar maken????

en wat kan ik doen om het uit te schakelen op mijn iphone????

want soms gebruik ik thuis mijn iphone om via wifi te internetten.

15-08-2011, 21:54


Wij zijn slechts een forum, geen zaak.
Het beste is om te bellen hoe dat is gekomen en waarom.

15-08-2011, 22:00

Citaat door NadorinoCrysis:
Wij zijn slechts een forum, geen zaak.
Het beste is om te bellen hoe dat is gekomen en waarom.
ik vroeg me af of ik niet de enige ben en wat anderen hebben gedaan

15-08-2011, 22:20
bedankt!


maar kan ik er iets aan doen om niet die extra kosten te betalen. vind namelijk € 60 wel veel geld

15-08-2011, 22:39


Contact opnemen met Telfort en vragenwaarom zij je ongevraagd een internetbundel hebben aangesmeert.

16-08-2011, 00:02

Citaat door Haas-Konijntje:
salaam dames en heren

ik schrok me net een hoedje toen ik inlogde op me account van telfort. schijnt dat ik € 60,- extra aan verbruik kosten heb gemaakt

blijkbaar zat ik niet op wifi maar op internet van telfort terwijl ik nooit een bundel heb aangevraagd!!!!!!!!!!!!!


kunen zij dit zomaar maken????

en wat kan ik doen om het uit te schakelen op mijn iphone????

want soms gebruik ik thuis mijn iphone om via wifi te internetten.
Je hebt altijd de mogelijkheid om te internetten, zelfs al heb je er geen voordeelbundel voor. Ben bang dat je zelf verantwoordelijk bent voor dat datagebruik dus je zult er wel voor moeten betalen. Bij Telfort kun je als t goed is wel inloggen via de site op je persoonlijke account en vanaf daar internet uitschakelen. Dan zou je in principe niet kunnen internetten zonder dat er WiFi is. Verder kun je ook op je iPhone data roaming uitschakelen zodat je iPhone niet steeds via internet data probeert op te halen zoals e-mail, whatsapp etc.