Bekijk volle/desktop versie : Mama's uit belgie! Vraagje?



15-08-2011, 17:12
Salaama3likoem dames.

Ik vroeg me af of er veel vraag is naar een thuisopvang voor kindjes? Soort van onthaalmoeder maar niet in het Wit en in welke omgeving? En wat zouden jullie er voor willen/ kunnen uitgeven per dag?
Ik merk dat er veel wachttijden zijn en ook weinig islamitische opvangcentra's voor kindjes vandaar dat ik er aan wil beginnen zodat ik later inshallah een Kinderopvang kan beginnen.

Groetjes hoor van jullie,
Ghair inshallah.

15-08-2011, 18:35


hey,

ja der is heel veel vraag naar. te lange wachttijden overal. Zoals ik vind nogaltijd geen onthaalmoeder of kribbe

15-08-2011, 18:36
natuurlijk in het wit trek je terug van de belastingen en is je kind verzekerd

15-08-2011, 20:11
Er is veel vraag naar, maar ik zou m'n kind niet in het zwart ergens in schrijven. Is veel te veel waard...

15-08-2011, 21:05



Citaat door Krullekop_:
Salaama3likoem dames.

Ik vroeg me af of er veel vraag is naar een thuisopvang voor kindjes? Soort van onthaalmoeder maar niet in het Wit en in welke omgeving? En wat zouden jullie er voor willen/ kunnen uitgeven per dag?
Ik merk dat er veel wachttijden zijn en ook weinig islamitische opvangcentra's voor kindjes vandaar dat ik er aan wil beginnen zodat ik later inshallah een Kinderopvang kan beginnen.

Groetjes hoor van jullie,
Ghair inshallah.
je moet naar site gaan van kind en gezin en in het wit is veel beter, je krijgt veel meer terug per jaar van de belasting

15-08-2011, 22:46
Dankjewel voor de Info dames.

Ja ik zou t graag in t wit doen alleen op dit moment gaat t helaas niet in de toekomst inshallah wel.

15-08-2011, 22:48
Ik zou t graag wel in t zwart doen voor een tijdje bij mij thuis maar dan wil ik wel zekerheid dat er vraag naar is

15-08-2011, 22:50
Maar ik begrijp de moeders die t niet zouden doen jullie hebben ook gelijk je kind is zeker heel veel waard.

16-08-2011, 09:46

Citaat door Krullekop_:
Ik zou t graag wel in t zwart doen voor een tijdje bij mij thuis maar dan wil ik wel zekerheid dat er vraag naar is
Daar heeft een werkende moeder niks aan...
In het zwart kunnen ze niks terugtrekken van de belasting..

24-10-2011, 01:42
pas op als je het in het zwart doet .. belgie gaat vanaf nieuwjaar binnenvallen bij mensen die een bijberoep hebben in het zwart

bv
visagie
kapster
cetaring
decoratie
ziana
zalen
schoonheidzorgen

ze zijn al maanden bezig er zijn al paar tegen de lamp gelopen!!
ze vallen zelfs binnen op trouwfeesten ze gaan vanaf nu samen werken met ons buurland nederland .