Bekijk volle/desktop versie : Niet El Hamdaoui maar Matavz in beeld voor vacature bij PSV'



Pagina's : [1] 2 3

15-08-2011, 01:44
Niet El Hamdaoui maar Matavz in beeld voor vacature bij PSV'
Maandag, 15 augustus 2011 om 00:00

Niet Mounir El Hamdaoui van Ajax maar Tim Matavz van FC Groningen wordt wellicht de aanvaller waar PSV al weken naar op zoek is, zo meldt Voetbal International. De Sloveense spits moet volgens het weekblad zeker zeven miljoen euro kosten en is daarmee wel duurder dan El Hamdaoui. Zijn salaris past echter beter bij het plafond van één miljoen euro dat PSV hanteert.
PSV zal eerst een speler moeten verkopen om de komst van Matavz, die zondag tegen ADO Den Haag drie keer scoorde, te bewerkstelligen. De overgang van Erik Pieters naar Newcastle United kan een oplossing zijn. De Engelsen zijn op zoek naar een opvolger voor de naar Liverpool vertrokken José Enrique en zaten al enkele malen voor de jeugdinternational op de tribune. Fred Rutten raakt zijn verdediger niet graag kwijt, maar laat de beslissing aan het bestuur van PSV over.
Het is niet de eerste keer dat Matavz met een vertrek uit Groningen in verband wordt gebracht. Eerder dit jaar hadden de noorderlingen een akkoord bereikt met Napoli over een transfersom van zeven miljoen euro, maar doordat de Italianen treuzelden met contractonderhandelingen, zegde Matavz een overgang uiteindelijk zelf af. Later zag hij een overgang naar Sporting Portugal niet zitten.


VZ

15-08-2011, 02:04


El Hamdaoui gaat Ajax helemaal moedeloos maken Als ik Ajax was, zou ik hem liever transfervrij laten gaan. Zijn salaris inclusief bonussen zullen vast niet hoger zijn dan zijn transfersom

15-08-2011, 02:13
Matavz heeft vandaag nog een hattrick gescoord. De verdediging van ado stond dan wel te stuntelen, maar hij heeft in het voorgaande seizoen wel laten zien wat hij kan. Hij staat altijd op de juiste plek.

Bony van vitesse is een spits om in de gaten te houden.

15-08-2011, 04:45

Citaat door MADEinMOROCCO:
Matavz heeft vandaag nog een hattrick gescoord. De verdediging van ado stond dan wel te stuntelen, maar hij heeft in het voorgaande seizoen wel laten zien wat hij kan. Hij staat altijd op de juiste plek.

Bony van vitesse is een spits om in de gaten te houden.
-

15-08-2011, 04:58


El Hassnaoui en Poepon van Graafschap ook in de gaten houden.

15-08-2011, 04:59
Poepon, die zal vast gepest zijn vroeger.

15-08-2011, 05:00
Wie hoorde die fail van Tom Egberts vandaag

15-08-2011, 05:02

Citaat door smooth_a:
Wie hoorde die fail van Tom Egberts vandaag
El Hamdaoui

15-08-2011, 05:04

Citaat door MADEinMOROCCO:
El Hamdaoui

15-08-2011, 06:16

Citaat door smooth_a:
Wie hoorde die fail van Tom Egberts vandaag
Hahaha, ik d88 al hoor ik dat nu goed EL Hamdaoui

15-08-2011, 15:30
hij zei el hasnaoui

15-08-2011, 15:34

Citaat door psvamazigh:
hij zei el hasnaoui
1.23

[video=youtube;8UZuJkFb2RQ]http://www.youtube.com/watch?v=8UZuJkFb2RQ[/video]

Citaat:

de graafschap heeft wel geld met El Hamdoui in de spits 
robbin182 15 uur geleden

@robbin182

Ja, echt een eikeltje die blonde rakker.
FcuStreams 14 uur geleden

15-08-2011, 15:38



Citaat door MADEinMOROCCO:
1.23

[video=youtube;8UZuJkFb2RQ]http://www.youtube.com/watch?v=8UZuJkFb2RQ[/video]








'Newcastle verhoogt bod op Pieters'

15 augustus 2011

Het Engelse tabloid Daily Mail meldt dat Newcastle United dit weekend haar bod op Erik Pieters heeft verhoogd naar 7 miljoen pond. De Engelse club zou de linksback deze week over willen nemen om hem zaterdag al op te kunnen stellen.
PSV Netwerk
Volgens De Telegraaf kan Erik Pieters bij Newcastle 40.000 euro per week gaan verdienen.

15-08-2011, 16:24
Bony wordt denk ik een van de smaakmakers van de eredivisie dit jaar. Heerlijke speler om naar te kijken.

15-08-2011, 16:28

Citaat door psvamazigh:








'Newcastle verhoogt bod op Pieters'

15 augustus 2011

Het Engelse tabloid Daily Mail meldt dat Newcastle United dit weekend haar bod op Erik Pieters heeft verhoogd naar 7 miljoen pond. De Engelse club zou de linksback deze week over willen nemen om hem zaterdag al op te kunnen stellen.
PSV Netwerk
Volgens De Telegraaf kan Erik Pieters bij Newcastle 40.000 euro per week gaan verdienen.

Ze hadden pieters in de voorbereiding in het centrum moeten proberen. Hij was van origine ook een centrum verdediger.

Citaat door Maximus.:
Bony wordt denk ik een van de smaakmakers van de eredivisie dit jaar. Heerlijke speler om naar te kijken.
Vitesse lijkt me dit seizoen echt veel sterker dan het voorgaande. Misschien de Ado van dit seizoen?

Pagina's : [1] 2 3