Bekijk volle/desktop versie : hollanders zijn grappig



Pagina's : [1] 2

14-08-2011, 07:03
Ik vind het wel grappig om te zien hoe nederlanders hier al hun frustraties op marokkanen en moslims uiten.
ze zijn zo gefrustreerd dat het grappig is..
Ik ben geen fan van hollanders, ik haat ze niet, ik zie ze eigenlijk niet eens staan ze betalen maandelijks mijn loon meer niet.
Wat ik me afvraag? zijn wij moslims/marokkanen zoooooo boeiend??
ik zie mezelf echt niet dagelijks op een site komen waar alleen maar nederlanders op zitten.
Dat zou ik enkel doen als nederlanders mij zoooo ontzettend zouden boeien! en ik ze zooo interessant vond.
Je ziet veel nederlands op marokko.nl, heyy dat kan natuurlijk.
Maar dan zie je ze zo gefrustreerd typen(ik zie het al helemaal voor me)moslims dit dat blablabla..
het lijkt wel of ze opstaan met islam /marokkanen in hun gedachten en gaan slapen met diezelfde gedachten!
Vind het echt lachwekkend!! ik moet dan ook zo lachen om reacties van theo en klaas en piet!
Ik zie ze al grijnzend achter hun pctje: lachend om hun eigen reactie,haa daar hebben die moslims niets op te zeggen he.
het zijn meestal mensen die zich machteloos voelen en zo verbaal terug willen vechten tegen die stoute moslims/marokkanen..

Accpeteer het nou gewoon!!
WIJ GAAN NERGENS HEEN! WE BLIJVEN IN NEDERLAND EN WE WORDEN ALLEEN MAAR MEER EN MEER IN AANTALLEN. er zullen meer en meer moslims komen, en jij als haatdragende hollander kan daar geen mallemoer aan doen. gewoon accpeteren..

scheld ons uit!! beledig ons! maak het ons moeilijk in nl, WE BLIJVEN!


14-08-2011, 07:12



14-08-2011, 07:15

Citaat door psvamazigh:
ben je nou sarcastisch bezig

14-08-2011, 07:20
Ik ben lief vandaag.

14-08-2011, 07:24



Citaat door BaasbovenBaas:
Nederlanders zijn over het algemeen een laf volk, backstabbers, schijnheiligen, racisten, acteurs en zo kan ik er nog 100 op noemen.

Nederlanders zijn gewoon pussy's in real life en gebruiken marokko.nl als uitlaatklep. Zoals ik al eerder een keer zei tegen al me mede-marokkanen; al het afval hier op het forum negeren. Openen zij een topic, NEGEREN. Reageren zij op jou topic (positief of negatief) NEGEREN. Na een tijd verdwijnen ze met de staart tussen de benen.
vind ik ook! boycotten die handel.
vind het alleen echt grappig hoe je ze soms tekeer ziet gaan.,

Feit blijft: wij gaan helemaal nergens heen. sping hoog of laag!!

14-08-2011, 07:38
Inderdaad wij marokkanen blijven lekker vastgeklampt aan nederland.

14-08-2011, 08:43
Ach, zielig he.

14-08-2011, 10:37
Wordt mijn bericht nou verwijderd omdat ik zeg dat racisme tegen de forum regels is? Beetje gek, lekker alleen de regels toepassen daar waar je dat zelf wil.

Trouwens, dit is al helemaal niet ontopic


Citaat door BaasbovenBaas:
Ra Ra wie is deze persoon? (lid van marokko.nl)


Citaat door adimeisadime:
Ach, zielig he.
MAAR OM EVEN ZELF ON-TOPIC TE BLIJVEN:

Je hebt vooroordelen die niet waar zijn, en het gekke is dat je vooroordelen gaan over hoe je zelf gediscrimineerd wordt, kijk eerst 's naar jezelf.

Sjalom

14-08-2011, 11:13

Citaat door isaacjeruzalem:
Wordt mijn bericht nou verwijderd omdat ik zeg dat racisme tegen de forum regels is? Beetje gek, lekker alleen de regels toepassen daar waar je dat zelf wil.

Trouwens, dit is al helemaal niet ontopic





MAAR OM EVEN ZELF ON-TOPIC TE BLIJVEN:

Je hebt vooroordelen die niet waar zijn, en het gekke is dat je vooroordelen gaan over hoe je zelf gediscrimineerd wordt, kijk eerst 's naar jezelf.

Sjalom
Nee, meneer de jood. Ik discrimineer niet! Ik uit mijn mening and thats it (vrijheid van meningsuiting weet je nog?).
Een grote groep Nederlanders VIND IK zoals ik hierboven beschreven heb and a whole lot more!

Vooroordelen? Het is wel waar naar mijn mening. Mag ik nu een keer mijn gal spuwen? Ga je nu slachtoffertje spelen? goh wat zijn ze weer zielig, maar voor moslim bashen kun je ze 's nachts wakker maken.

PS. hou die sjalom bij je.

14-08-2011, 11:20

Citaat door BaasbovenBaas:
Nee, meneer de jood. Ik discrimineer niet! Ik uit mijn mening and thats it (vrijheid van meningsuiting weet je nog?).
Een grote groep Nederlanders VIND IK zoals ik hierboven beschreven heb and a whole lot more!

Vooroordelen? Het is wel waar naar mijn mening. Mag ik nu een keer mijn gal spuwen? Ga je nu slachtoffertje spelen? goh wat zijn ze weer zielig, maar voor moslim bashen kun je ze 's nachts wakker maken.

PS. hou die sjalom bij je.
Je kan niet discrimineren zonder je mening te uiten, dit gaat hand in hand samen. Ik begrijp overigens niet wat mijn eigen geloof hiermee te maken heeft, maar ja, je zal vast wel een goede reden hebben om boos te zijn. Het zal de honger wel zijn.

Sjalom

14-08-2011, 11:28

Citaat door BaasbovenBaas:
Nederlanders zijn over het algemeen een laf volk, backstabbers, schijnheiligen, racisten, acteurs en zo kan ik er nog 100 op noemen.

Nederlanders zijn gewoon pussy's in real life en gebruiken marokko.nl als uitlaatklep. .
Salaam broeder, om eerlijk te zijn vind ik dit wel discriminatie. Als Wilders zoiets zegt over mensen dan word hij aangeklaagd. Niet dat ik een fan ben van Wilders natuurlijk, helemaal niet, maar dan moet je het andersom ook niet doen. Moge Allah ons allen de juiste weg wijzen.

14-08-2011, 11:28
Ik vind dat jij ook bij dat groepje nederlanders hoort. Jij meld je namelijk ook alleen maar aan om te provoceren met je misselijke foto, naam en sjalom.

14-08-2011, 11:29



Citaat door yousef12:
Salaam broeder, om eerlijk te zijn vind ik dit wel discriminatie. Als Wilders zoiets zegt over mensen dan word hij aangeklaagd. Niet dat ik een fan ben van Wilders natuurlijk, helemaal niet, maar dan moet je het andersom ook niet doen. Moge Allah ons allen de juiste weg wijzen.
Salaam, voor jou ga ik het bericht aanpassen, maar alleen voor jou. Mijn mening veranderd niet.

14-08-2011, 11:40

Citaat door BaasbovenBaas:
Ik vind dat jij ook bij dat groepje nederlanders hoort. Jij meld je namelijk ook alleen maar aan om te provoceren met je misselijke foto, naam en sjalom.
Ik ben half Marokkaans, half Israëlisch. Ik heb me aangemeld omdat een vriend me over dit forum vertelde, mijn foto is de bedenker van Seinfeld, hij heet Larry David, één van de meest inspirerende personen naar mijn mening.

Ik ben tegen onnodige provocatie en ga graag een discussie aan.

Sjalom

14-08-2011, 11:45

Citaat door BaasbovenBaas:
Salaam, voor jou ga ik het bericht aanpassen, maar alleen voor jou. Mijn mening veranderd niet.
Macha Allah broeder.

Pagina's : [1] 2